Paljonko teillä jää rahaa käteen asuntolainan lyhennyksen ja yhtiövastikkeen maksun jälkeen?
Kommentit (29)
Kummatkin ollaan peruspäivärahalla. Tullaan kyllä toimeen tuolla, koska myös menot on pienet (velaton okt maaseudulla, ruoat Lidlistä, pienimoottorinen auto).
joka toinen kuu mies maksaa vastikkeen niin silloin mulle jää enemmän
1650 euroa nyt kun olen opiskelija. 3650 euroaJää kun palaan työelämään vuoden päästä.
Mikäs opintotukea sinä oikein saat? Vai antaako isoisä viikkorahaa?
1650 euroa nyt kun olen opiskelija. 3650 euroaJää kun palaan työelämään vuoden päästä.
Mikäs opintotukea sinä oikein saat? Vai antaako isoisä viikkorahaa?
No siis tarkoitin koko talouden tuloja, eli tuossa on miehen palkka, opintotuki ja lapsilisät laskettuna myös. Eli tuo jää, kun on maksettu 1250 euroa lainanlyhennystä ja 400 euroa yhtiövastiketta.
lainanlyhennyksen jälkeen perheen käyttöön. Tossa mukana kaikki tulot.
Enkä tietenkään lyhennä lainaa. Kohta työelämään takaisin ja silloin jää n.1800e kun teen lyhennettyä työpäivää. Nämä siis mun tulot ja maksan lainat yms. yksin. Miehen tulot netto päälle parin tonnin.
tällä hetkellä jää 1250 euroa, ensi vuonna kun alan lyhentää koko lainaa, jää n. tonni.
3500 €. Meitä siis 2 työssäkäyvää ja yhteinen laina.
No huh huh, vittu kukaan usko että teillä jää noin paljoa rahaa lainojen jälkeen itselle käyttöön, olette nyt kirjoittaneet vuositulonne.