Onhan sekin taloudellisesti rankkaa yh:na ja sitten vielä seukata erikseen toisessa kaupungissa
asuvan miehen kanssa.Kokeilin tätä kaksi vuotta ja kyllä ne junamatkat kalliiksi tuli.Mies taisi vetää mua nenästä ja tapaili muut ajat muita koska meillä oli yhteistä aikaa niin vähän.
Kommentit (12)
viikonloppuisin muualla.Lopulta NÄIN kuinka pomi autoonsa toisen tytön kun hain töitä varmuuden vuoksi samasta kaupungista.Sain työn mutta mies jätti minut silti.Näinkin voi käydä.
erillissä kaupungeissa. Ja hyvin menee. Vähän muutakin yhteistä kyllä on kuin seksi.
Se mies minut iski,en minä häntä kotiini pyytänyt.Tapailtiin aina hänen luonaan.
suhteesta ylläpidit, vaikka olit vain vakipano, et seurustelukumppani.
Välimatkaa kun oli 700km. Nyt yhdessä kahdeksatta vuotta.
Välimatkaa kun oli 700km. Nyt yhdessä kahdeksatta vuotta.
ei tosin onneksi ihan tuollaista välimatkaa ole, työmatkakin on vielä siedettävä. Yhteistä kattoa katsotaan kunhan lapset ovat muuttaneet pesästä.
Se seitsemättä vuotta menevä
näitä naisia
seuraava on samanlainen jos et tästä oppinut
"joko nyt tai vuosien päästä" -periaatteella. Lapset olivat silloin 9-13v kummallakin. Oli muuten oikea ratkaisu, mutta itselleni jäi kova kotiseutuikävä. Vanhimmasta päästä 1 lapsi onkin jo muuttanut takaisin opiskelun perässä, hänkin kaipasi omia kotikulmia.
"joko nyt tai vuosien päästä" -periaatteella. Lapset olivat silloin 9-13v kummallakin. Oli muuten oikea ratkaisu, mutta itselleni jäi kova kotiseutuikävä. Vanhimmasta päästä 1 lapsi onkin jo muuttanut takaisin opiskelun perässä, hänkin kaipasi omia kotikulmia.
eikä kummallakaan ole haluja erottaa lapsia toisesta vanhemmasta, ei itsestä eikä siitä toisesta. Nyt siis lapsen toinen vanhempi kävelymatkan päässä. Ja meille tämä järjestely sopii ihan hyvin. Loppujen lopuksi ollaan kuukaudessa eri osoitteissa alle puolet ajasta.
Minä saatoin lähteä lapset kainalossani miehen perään, koska omien lasteni bioisä ei pitänyt vuosien yrittämisestä huolimatta lapsiin yhteyttä. Saatoin viedä heidät pois. Toisaalta miehen lapset asuivat äidillään ja heillä on tiivis yhteishuoltajuus, niin oli luonnollista muuttaa sinne missä hänen lapsensa eivät menetä yhteyksiään. Nykyinen mies alkoi sittemmin ihan oikeasti "iskäksi" minun lapsilleni, hänestä tuli toinen huoltaja.
Minä saatoin lähteä lapset kainalossani miehen perään, koska omien lasteni bioisä ei pitänyt vuosien yrittämisestä huolimatta lapsiin yhteyttä. Saatoin viedä heidät pois. Toisaalta miehen lapset asuivat äidillään ja heillä on tiivis yhteishuoltajuus, niin oli luonnollista muuttaa sinne missä hänen lapsensa eivät menetä yhteyksiään. Nykyinen mies alkoi sittemmin ihan oikeasti "iskäksi" minun lapsilleni, hänestä tuli toinen huoltaja.
ellei olisi sitä ex-puolison osallistuvaa otetta, niin yhteen olisi jo muutettu.
Olit sille vaan kiva pano silloin tällöin, monen muun joukossa.