Lue keskustelun säännöt.
uskokaa, että vaikka tällä hetkellä mies ei sytytä, parempia aikoja on luvassa!
23.08.2011 |
Eli parisuhteessa erilaiset kaudet vaihtelee ja malttakaa odottaa parempia aikoja! Kun lapset pieniä tai työelämä kovin raskaassa vaiheessa, älkää luulko, että haluttomuus tai riidat johtuisi rakkauden puutteesta, olosuhteet vaan ovat mitä ovat. T:40-vuotias täti, jolla lapset jo vahän isompia ja 25 vuoden parisuhde voi paremmin kuin koskaan ennen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen 33-vuotias, minulla on juuri nyt meneillään kuvaamasi raskas elämänvaihe. Lapset on 7v. ja 2v. Työelämässä haastavaa ja talolainaakin vielä reilusti jäljellä. Arki on tavallaan tosi antoisaa, mutta samalla ihan äärimmäisen raskasta. Kotityöt, uuden omakotitalon lievä keskeneräisyys, vanhemman lapsen harrastukset, oman ajan riittämättömyys ym. koettelevat arkeamme. Minulla on myös aivan ihana mies, jonka tiedän pysyvän rinnallani nämä raskaatkin vuodet ja varmasti löydämme vielä lemmenpalon uudelleen jossain vaiheessa, vaikkakin nyt on ollut hiljaisempaa. Sen huomasi jo kesälomalla, kun hetkeksi hellitti nämä arkiset paineet, niin heti oli paljon enemmän vipinää :)
Tottakai asioista pitää keskustella: jos toisella riittäisi virtaa ja toinen on väsynyt, niin pakostakin tulee ongelmia, jos ei toinen ymmärrä.
Mutta siis olen ilman muuta kanssasi samaa mieltä, älkää luovuttako ja uskokaa rakkauteen ja parisuhteeseen sen kaikissa vaiheissa.