olen onnellinen ,että mieheni himoitsee minua vieläkin =)
vaikka takana on 12 yhteistä vuotta!!! Suorastaan ei pysty näppejään pitämään erossa minusta ,jos olen yhtään vähäpukeisena!!!
Kommentit (34)
Kummassa osapuolessa on teistä se salaisuus, joka miehen aktiiviseen halukkuuteen pitkässä suhteessa tarvitaan?
Osansa on tietysti molempien libidolla sekä sillä, että toinen osapuoli ei ole vastenmielinen. Pätee niin mieheen kuin naiseenkin. En siis todellakaan usko, että olevani niin upea ja seksikäs, että pystyisin "parantamaan" haluttomat miehet, mutta enpä usko, että miehenikään ihan joka naisen kanssa tuntisi niin voimakkaita haluja kuin juuri minun kanssani. Siis tyylillä reikä se on rinkelilläkin.
Olen 25v,kolmen lapsen äiti,ja bmi on 20. Yhessä vuosia takana 4.
20 on kateellinen,kun ei hänen miehensä halua häntä aina...kyllä kelpaisin muillekki miehille
Nyt paljastit valehtelun, kun et tiedä, miten rasittavaa on, että mies haluaa AINA ja koko ajan. Eli sulla ei ole kokemusta tällaisesta.
ja yhteistä aikaa on kertynyt jo 12 vuotta. Mieheni haluaa yhä useamman kerran viikossa, mikä sopii minulle mainiosti :) Hän on ollut sanojensa mukaan koko aikuisikänsä seksuaalisesti aktiivinen.
Edellinen mieheni puolestaan ei ollut kiinnostunut seksistä läheskään siinä määrin, kuin nykyinen mieheni, vaikka ikääkin oli vähemmän. Alkuaikoina seksiä oli päivittäin, mutta myöhemmin miehelle riitti seksi pari kertaa kuukaudessa ja silloinkin minä sain olla se pyytävä osapuoli. Ja näin oli ollut tämän miehen aiemmassakin suhteessa.
Kokemukseni mukaan tuo vuosia kestävä halukkuus riippuu pitkälti juuri siitä, miten hyvin pariskunnan libidot sopivat yksiin. Jos on seksuaalisesti aktiivinen ja halukas niin on varsin todennäköistä harrastaa useammin seksiä kumppaninsa kanssa, kuin jos on luontaisesti vähemmän aktiivinen seksuaalisesti eikä semmoista perustavaa himoa seksiin ole normaaliarjessa juuri lainkaan.
Mutta näitä tosiasioita on toki haasteellista selittää ihmiselle, joka on perustanut naisellisen itseluottamuksensa sille, että hänen miehensä haluaa häntä seksuaalisesti. Silloin on tottakai niin, että rumien/epämiellyttävien naisten miehet ovat haluttomia.
...miksi pitäisi testata toista että kuinka kauan jaksaa katella hapannaamaa joka ei pidä itsestään huolta...
t: se bmi 45
Nämä seksinhimoiset miehet ovat aika yleisiä ja tosiaan se heppi on tanassa vuodesta toiseen vaikka vaan vaimon peppu vähän vilahtaa. Tosin se on aika se ja sama, että millainen se vaimo noin reaalisesti on, kunhan on naisen oloinen ja siinä on reikä. Ja että vaimo on muuten mukava.(Peruslähtökohtana parisuhteissa on luonnollisesti, että pari pitää tosistaan ja tulee keskenään toimeen.) Se seksuaalisuus on siis potentiaalisena olemassa sillä himokkaalla miehellä ja sitten se vaan pääsee toteutumaan, jos nainen on myötämielinen.
Kun taas nämä haluttomammat miehet. Heitäkin riittää ja nykyaikana erityisesti, kun naiset uskaltavat sanoa ääneen asioita ja haluta itse aktiivisesti seksiä. Aiemminhan naisen halu on ollut tabu, joten on jäänyt elämään käsitys miehistä superseksuaalisina saalistajina ja naisista ujoina impinä. Näillä haluttomilla miehillä ei tunnu olevan sellaista pinnan alla kytevää seksihalua, joka olisi siis koko ajan olemassa ja vain ajoittain roihahtaisi liekkiin. Heiltä tuo potentiaalinen seksihalu puuttuu lähes täysin. Ei siis kerry sellaista "painetta", kuten halukkaammille miehille ja naisille kertyy ilman seksiä. Ei tule sellaista luontaista halua päästä purkautumaan ja toisen iholle. Ei se siitä naisesta riipu, vaan siitä, kuinka paljon himoja sillä miehellä luontaisesti on.
Minun mieheni lakkasi haluamasta minua seksuaalisesti kun olimme seurustelleet viitisen vuotta. Siihen asti oli hyvää, monipuolista ja nautinnollista seksiä useamman kerran viikossa. Ja sitten tuntui, että mieheni jotenkin kyllästyi minuuun seksuaalisesti. Hän ei vain ole kiinnostunut seksistä, vaikka muuten tykkääkin koskettelusta ym. hellyydestä. Jotenkin hän ei enää tee aloitteita eikä ole muutenkaan kiinnostunut mistään seksiin liittyvästä. Itse koen olevani joku nymfomaani, kun haluaisin vieläkin viikottain saada miehen kanssani sänkyyn...ja kun oikeasti saatan olla halukkaalla tuulella, enkä aina muista peittää sitä. Miestäni nuo minun halukkuuteni osoitukset lähinnä ahdistavat. En enää aina osaa ilmaistakaaan itseäni luonnollisesti mieheni kanssa, kun olen joutunut peittämään lähes kaiken seksuaalisen viestinnästäni. Tulee itselle sellainen olo, että minähän se tässä viallinen olen. Epäilin, että mieheni testosteroniarvoissa olisi jotain häikkää, mutta ei..ei mitään muitakaan syitä enkä edes nalkuta.
Yhdessä 10 vuotta. Alle nelikymppisiä ollaan. Voisiko se kipinä vielä syttyä? Miten se olisi mahdollista? Mitä te halukkaiden miesten naiset teette, jotta miehenne niin haluavat teitä?
Se on ihan itsetuntoa kohottavaa, vaikka välillä rasittaa antaa "koko ajan" pakit, kun herra yrittelee ihan koko ajan jotain.
Saa välillä aivan naurettavia piirteitä myös nämä keskustelut, tyyliin "kai mä nyt luulin, että sua kiinnostaa, et sä muuten olis nukkunut tolleen härnäävästi". Siis olen nukkunut vaan...
Joku kysyi, että mitä me teemme kellä on tällainen tilanne. En erityistä, en ole kovin seksuaalinen ihminen ja vieläpä aika laiska sängyssä. Olen vaan ihan normaalisti. Luulen, että kiinnostus johtuu osittain siitä, että olen "haaste" joka kerta. Ei varmaankaan ole kyse siitä, että teet mitään erityisen väärin.
en ole kateellinen :) itseasiassa tällä hetkellä kelpaisi mulle, että mies olisi himoton :D
Meillä ei valitettavasti yhtä onnellisesti. Mies ei enää himoitse minua. Yritän näyttää olisiko tollaset ja tälläset alusvaatteet sexyt, mutta kuitenkin kaikki on ihan yks ja hailee.. Eli ei edes halua että näyttäisin kuumalta kissalta.. Mulla on siis ihan omituinen mies..=D
tai ei se haluton ole mutta kuolailee alle parikymppisten perään. Tavattaessa minäkin olin sellainen mutta en nyt 23 vuotta myöhemmin enää tietenkään. Joten ei halua minua. Olen ikäisekseni tosi hyvin säilynyt, hyvät geenit ja huolehdin itsestäni. Joten muut miehet kyllä kuolaa minua ja herätän miehissä huomiota. Olen siitä täysin rinnoin onnellinen, koska kotona en sellaista huomiota saa. Vaikka olen siellä ihan sama ihminen, samoissa vaatteissa yms.
Ettei se, että miehenne himoitsee teitä, todellakaan välttämättä johdu siitä että olisitte niin ylitsevuotavan seksikkäitä ja hyvännäköisiä. Miehillänne vaan on korkea libido ja yleensä parisuhteessa "sitä pannaan mitä tarjolla on". Mutta onneksi olkoon teille, etenkin siinä tapauksessa että itsellännekin on hyvät halut seksiin. Oon kyllä kateellinen :)
oho...mun mies ei tuolla bmi,llä mua himoais
Juuri ruokki 11 kk lapsemme, vaihtoi vaipain ja hiippailee lapsi kainalossa pitkin kämppää, ihana mussukka mulla!
t: 2
No et sinä tuolla painolla jaksais liikkuakaan :) Olen aika satavarma että sinulle tulee hiki jo kun käännyt sängyssä jos voit omin voimin edes kääntyä, yleensä on aika surkean näköisiä tapauksia nuo röllykkämahat ja kävelykin on sen näköistä että pitää toiselta puolelta vetää kädellä vauhtia että eteen päin pääsee, aina pullukat nilkuttavat ja valittavat että on huonot kengät jalassa tosiasiassa ne on vaan niin lihavia että ei jaksa kävellä ja haarainväli on saman näköinen kuin lehmä takaapäin häntä nostettuna. :)
ei himoitse?
Sen sijaan yksi toinen himoitsee ja kovastikin, mutta ei musta ole pettämään.