Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu, kun vastaa rehellisesti neuvolan pikkulapsiperheen voimavarat -kyselyyn?

Vierailija
22.08.2011 |

Jos kummankin vanhemman vastaukset antavat ymmärtää, että menee todella huonisti, niin miten oasiat etenevät siitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko meillä tukiverkostoa. Ja kun kerroin,ettei ole, hän harmitteli, että tilanne on sitten varmaan aika hankala ja keskustelu päättyi siihen.

Vierailija
2/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli välillä itkettää tms. ja minulle tarjottiin heti psykologin palveluja. Siitä puhuttiin vielä seuraavillakin kerroilla, kun kävin vauvan kanssa näytillä. Nyt harmittaa kun en mennyt, koska oikeasti itketti koko ajan ja olin aika romuna.

onko meillä tukiverkostoa. Ja kun kerroin,ettei ole, hän harmitteli, että tilanne on sitten varmaan aika hankala ja keskustelu päättyi siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meiltä ainakaan kukaan ole mitään kysynyt, ikinä...

Vierailija
4/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummankaan lapsen, 2v ja 6kk ikäiset, kohdalla sellaisia kyselty.

Vierailija
5/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysely??

Vierailija
6/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä terkkarille ihmettelin ja sanoin, etten mä tunne itseäni mitenkään masentuneeksi vaikka joihinkin kohtiin tuleekin niitä itkuvastauksia ja välillä pelkään että lapselle tapahtuu jotain jne. Terkkari vastasi, että se on ihan normaalia, enemmän siellä kiinnitetään huomiota ääripäihin, eli siihen jos kaikki on huonosti tai kaikki "liian" hyvin.

Kannattaahan siihen vastata niinkuin asiat on niin saatte tarvittaessa apua.

Vierailija
8/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään vakiokamaa laajennetuilla käynneillä. Tosin meillä siihen lomakketta ei kommentoitiin yhdellä lauseella.

Vierailija
9/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki on hyvin, niin joutuu syyniin siksi, että "asiat on liian täydellisesti"?

Eli pitää valehdella sopivasti. Mitähän järkeä tuossakin kaikessa on??

Vierailija
10/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä terkkarille ihmettelin ja sanoin, etten mä tunne itseäni mitenkään masentuneeksi vaikka joihinkin kohtiin tuleekin niitä itkuvastauksia ja välillä pelkään että lapselle tapahtuu jotain jne. Terkkari vastasi, että se on ihan normaalia, enemmän siellä kiinnitetään huomiota ääripäihin, eli siihen jos kaikki on huonosti tai kaikki "liian" hyvin. Kannattaahan siihen vastata niinkuin asiat on niin saatte tarvittaessa apua.

Meillä kaikki asiat olivat hyvin tai erinomaisesti eikä kukaan sen takia tehnyt lastensuojeluilmoitusta :DDD

Neuvolatädin kanssa keskustelimme politiikasta ja taiteesta lasten mittausten lomassa.

Kun luottaa itseensä, ei hae täydellisyyttä ja kommunikoi avoimesti eri instanssien kanssa, elämä on helpompaa.

Vierailija
11/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja sanoi suoraan ettei kunnalla ole resursseja kenenkään auttamiseen. Ei riitä kuulemma rahat eikä olisi työvoimaakaan. Kysyi voisiko esimerkiksi mun tai miehen vanhemmat kustantaa meille kodinhoitoapua vaikeassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi