Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdin tässä, että mitenköhän mahtaa suhde onnistua jos

Vierailija
22.08.2011 |

tietyistä perusasioista on kovin eri käsitykset.

Eli olen tapaillut jo jonkin aikaa mukavaa ja miellyttävää miestä, mutta nyt sain tietooni muutamia seikkoja hänen ajatusmaailmastaan jotka eivät oikein kolahda yksiin omieni kanssa.

Ja kyse ei ole mistään hammastahnatuubin puristelusta tai vessapaperirullan asennosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois joku rasisti tai sovinisti niin ei onnistuis.

Vierailija
2/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vanhukset sais telottaa ja lasten suojaikärajaa laskea 10 vuoteen tai muut kuin arjalaiset telottaa nii laittaisin ukon kyllä vaihtoon!

Jos on kyse vähemmän vakavasta nii asiasta vois kai keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jatkuvasti kahnausta aiheuttaa se, että miestä harmittaa jos esim. tarjoudun auttamaan jotakuta. Jos vaikkapa ystäväni on ihan uupunut ja tarvitsisi omaa aikaa, voin sanoa että tässähän ne sun lapset menee kerran viikossa. Etenkin jos autan ventovierasta, esim. otan lenkillä kiinni karanneen koiran ja etsin omistajaa. Ei kuulemma kuulu meille, ei ole meidän murheemme. Toisaalta taas kun meillä on vaikeuksia, niin niistä ei saisi kenellekään (edes lähimmille ystäville) puhua eikä varsinkaan pyytää apua. Siis tämmöinen vastavuoroinen auttaminen, mikä mulle on täysin luontevaa, ja ylipäänsä muiden ihmisten huomioiminen.

Ja joo, välillä tuntuu että ei olis ikinä pitäny yhteen päätyä. Varmaan olisin jättänyt miehen jo aikaa sitten jos ei olis yhteisiä lapsia. Rakastan kyllä, mutta kunnioitus puuttuu. Liian erilaisia ollaan, siis arvoiltamme. :(

Vierailija
4/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikessa tartte olla samaa mieltä, erimielisyydet täytyy osata lähinnä ratkaista.

Jos sinä et ole samaa mieltä miehen kanssa jostain niin hän joutuu tekemään myös myönnytyksiä että hyväksyy sinun kantasi!

Ei ole vaan minä sitä ja tota vaan että miten ollaan yhdessä vaikkei minä-minä saa kaikkea mitä tahtoo.

Molemmilla saa olla oma kiero maailmankuva mutta pitää silti osata olla yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan