Kokemuksia "roskishaamuista"..???
Eli tein aamulla raskaustestin, joka negatiivinen. Katsoin sitä sitte tossa äsken uudestaa ja nyt siinä viiva!! Raskaustuntemuksia kyllä on, menkat useamman päivän myöhässä. Onko jollekin käyny näin??
Kommentit (10)
Juu tuntemuksia kyllä on ja menkatki myöhässä.. täytyy kuitenkin vissii testata uudestaa parin päivän päästä varmuuden vuoks. Erikoisia nuo raskaustestit jos tuolla viisin käy.
oli tuossa vuosi sitten tuollainen roskishaamu-tapaus, en ollut (onneksi) raskaana.
kun menkat oli muutamia päiviä myöhässä. Testi näytti negaa, mutta kun 10h päästä tulin töistä ja katsoin kylppärissä lojunutta tikkua uudelleen siinä oli selkeä haamuviiva. Nyt tosiaan poika on jo 2v.
mulle tuli reilusti sen ajan jälkeen lähes näkymätön viiva, ei sitä kukaan muu nähnyt kuin minä kun oikein toivoin, olin raskaana. Apteekin oma ainakin on herkkä eli näyttää jo viikon päästä yhdynnästä mut ihan haaleeta ja vasta vaikutusajan jälkeen jolloin ei pitäis enää sitä kurkkia.
silloin on raskaana mutta raskaus kovin alussa ja voi herkästi vielä keskeytyä. Eli onnittelut raskaudesta mutta keskenmenon vaara on vielä suuri!
Joten tee huomenna uudelleen. Varovaiset onnittelut :)
roskisviiva syksyllä -99 ja just päällystin sen viidennen luokan englanninkirjaa...
etten avauksen otsikosta tajunnut YHTÄÄN, mistä ihmeen haamusta tässä puhutaan... =)))
Itse tein 2 vk sitten negatestin ja katsoin sitä 30 min. päästä roskiksesta ja haamun näin, silloin oli 3+4. Heti seuraavana päivänä sain 5min. kuluttua haamun ja sitten 3+5 tuli aika nopsaan kunnon haalea viiva. :)
muistaakseni katselin testiä jotain tunnin/parin kuluttua testiajan päätyttyä, oli unohtunut kylppäriin ja olin hakemassa sitä roskiin. Viiva oli haalea.Oli siis ollut raskauden tuntemuksia jo ennenkuin menkat ede myöhässä.
Säilyyhän ne testien viivat useita päiviä, esikoisen testi taitaa olla vielä jossain tallessa :)
Kyllä olen niin monen roskishaamun raskaudeksi todetun myöhemmin, eli jos sulla naisen vaisto sanoo niin voin jo varovasti onnitella :)