Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ajatellut vähitellen luopua kaikesta turhasta sähkö- yms.

Vierailija
22.08.2011 |

turhasta elektronikrääsästä.

Mikroaaltouunin jo heivasin kaatopaikalle, samoin sähkövatkaimen. Nyt seuraavaksi on suunnittelilla myydä tv ja tietokone. Teinit vähän kyllä vastustavat mutta uskon, että ekologinen ja minimalistinen elämäntyylini pian innostaa heitäkin.

Kännykästä luovun sitten kun tämä hajoaa. Imuria en juurikaan käytä, lattiat on kätevämpi mopata nihkeällä muutenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kyllä vielä sorttiasemille, ei kaatopaikalle.

Vierailija
2/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin luopua mikroaaltouunista, kunnes tajusin, että annosten lämmittäminen mikrossa vie huomattavasti vähemmän sähköä kuin liedellä lämmittäessä. Olen siis ottanut mikroaaltouunin käyttöön.

Tietokonetta tarvitsen, mutta tv:tä ei ole ollut kymmeneen vuoteen. En käytä hiustenkuivaajia, kihartimia, sähköhammasharjoja yms. Kännykästä luopuminen on kyllä aika outoa, varsinkin jos tietokonekin jää pois. Kännykkä on turvallisuudenkin takia ehdoton.

Haaveilen minimalistisesta elämästä. Luin lumoutuneena iltiksestä juttua miehestä, joka asui (muistaakseni Manhattanilla) 7,5 neliön asunnossa. Siinä olisi tavoitetta itse kullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikro vie keittiössä tilaa enkä tykkää käyttää sitä muuhun kuin lämmittämisen. Toisekseen lämmitän mitään niin vähän, että mikron pitäminen sitä varten on aika tyhmää. Sähköhammasharjaa en ole omistanut minäkään koskaan ja kihartimiakaan ei ole. Paplarit vana päähän tarvittaessa!

Mihin turvallisuuteen kännykkää tarvitset? Itse en ole kokenut kännykkää kovin hyödyllisenä. Pikemminkin se orjuuttaa. Luovun siis siitä melkoisen iloisena. Saan hiveästi vapaata aikaa ja energiaa kun ei ole pakko olla koko ajan tavoitettavissa.

Päätin luopua mikroaaltouunista, kunnes tajusin, että annosten lämmittäminen mikrossa vie huomattavasti vähemmän sähköä kuin liedellä lämmittäessä. Olen siis ottanut mikroaaltouunin käyttöön.

Tietokonetta tarvitsen, mutta tv:tä ei ole ollut kymmeneen vuoteen. En käytä hiustenkuivaajia, kihartimia, sähköhammasharjoja yms. Kännykästä luopuminen on kyllä aika outoa, varsinkin jos tietokonekin jää pois. Kännykkä on turvallisuudenkin takia ehdoton.

Haaveilen minimalistisesta elämästä. Luin lumoutuneena iltiksestä juttua miehestä, joka asui (muistaakseni Manhattanilla) 7,5 neliön asunnossa. Siinä olisi tavoitetta itse kullekin.

Vierailija
4/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen samantyypppisestä elämästä! Oletko kurkannut tätä kotia: http://aiheet.domnik.net/ai-2008/09/ekoasuminen-kaupunki?

Vierailija
5/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekologisinta lieneisi käyttää ne ensin loppuun ja hävittää sitten asianmukaisesti ja jättää uudet hankkimatta.

Vierailija
6/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen samantyypppisestä elämästä! Oletko kurkannut tätä kotia: <a href="http://aiheet.domnik.net/ai-2008/09/ekoasuminen-kaupunki?" alt="http://aiheet.domnik.net/ai-2008/09/ekoasuminen-kaupunki?">http://aiheet.domnik.net/ai-2008/09/ekoasuminen-kaupunki?</a&gt;

Ei noin paljon kyllä oikeasti tarvitsisi. En minä ainakaan.

Vierailija
7/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa, ettei pääse töihin? Tai lapsi sairastuu kesken tarhapäivän/koulupäivän. Mihin ilmoitus, jos vanhemmalla ei ole puhelinta?