Onko Suomessa laihdutusleiri-tyyppisiä paikkoja?
Mun pitäs laihduttaa ja kohottaa kuntoa rankasti. Olen monesti ajatellut, että jollekin läskileirille olis tosi kiva mennä. Ja nyt tarkoitan yksityistä. en sellaista, joka kuvataan telkkuun.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko lähteä kanssa
t. 175cm/55kg. 10kg pitäisi saada pois ylipainoa
55kg ton pitusena on jo muutenkin aika kuiva.
Peilistä katsoo ylipainoinen valas.
Olen 175-senttinen ja painoin parikymppisenä 55,5 kiloa. Olin todella laihan näköinen. Ei sitä itse silloin tajunnut, mutta kun nyt katson kesäkuvia, joissa käsivarret paljaana ja muutenkin vartalonmyötäisempää pukeutumista, niin kyllä on riutununeen näköinen tyttö kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten jossain Suurin pudottaja -ohjelmassa pärjännyt mies oli järjestämässä 3kk:n leiriä, jonka hinta olisi ollut n.6000e. Itselläni olisi ollut sairausloman takia mahdollisuus osallistua ja olin valmis ottamaan lainaa, mutta leiri peruuntui, koska ei löytynyt riittävästi osanottajia eivätkä onnistuneet saamaan Kelan tms. rahoitusta.
Kela järkkää kyllä sellaisia n. 3x vkon mittaisia painonhallintakursseja, mutta itselleni ainakin olisi liian lyhyt aika ja hankala, koska niissä on täysihoito ja hyvät ruuat eli tulee helposti syötyä liikaa.
Pidetään siis peukkuja pystyssä, että joku saa konseptin toimimaan.
Missä Kelan painonhallintakursseja järjestetään ja kenelle? En ole koskaan kuullut näistä mitään eikä koskaan kerrottu tällaisista esimerkiksi lääkärissä vaikka tarvetta olisi.
Peilistä katsoo ylipainoinen valas.