mitä mieltä pitäisi olla miehen kommentista?
minä olin laittanut meidän lapsen istumaan ja miettimään jäähypaikalle ja jouduin hänet sinne viemään useampaan otteeseen takaisin, Jossain kohtaa mies rupesi huutamaan lapselle ja minä sitten sanoin miehelle että ei puuttuisi tähän, Näin lapsesta miten hän nautti siitä tilanteesta että sai isän suuttumaan ja huutamaan.
Mies sanoi minulle että hänen on pakko puuttua kun minä en osaa hoitaa sitä tilannetta ja lasta. Minä jäin vähän huulipyöreänä katsomaan miestäni, olen kuitenkin ammatiltani lastenhoitaja ja hän ei ole ennen omaansa lapsia hoitanut koskaan!!!
Kommentit (4)
on kuitenkin ollu jo viikon poissa kotoa työreissussa ja tuossa kohtaa kerenny olla kotona ehkä 2 tai 3 tuntia
Eihän vain lapsi kokenut sitä jäähylle laittoa hauskana leikkinä?
Se kun sitten mies ärähti lopulta lapselle ja sinä taasen miehelle, voi lapsesta tuntua hauskalta ... ähäkutti isä, siitäs sait, äiti laittoi sinut heti ruotuun kun minulle tuollein huusit.
Seuraavan kerran mies sitten varmaan keksikin jotain mielekkäämpää tekemistä, sillävälin kun sinä leikit lapsen kanssa jäähylle panoa.
Kyllä teidän kahden pitäisi olla samalla puolen kun lapselle järjestätte kurinpito toimia.
Kuinka kauan meinasit tehdä sitä takaisin jäähylle palautusta ja mitenkä sitten olisit edennyt jos karkailu jäähyaitiosta ei ottaisikaan loppuakseen.
Eihän siinäkään ole järkeä, että ½-tuntia - tunti "hippasta" ja sitten katsotaan rangaistus päättyneeksi. Ei kovinkaan opettavaista.
Joskus voi olla hyväksi että joku myös korottaa ääntänsä ja näyttää tulisemman puolen tunteita, jos muuten ei saada lasta asettumaan aloilleen tälläisessä tilanteessa.
Mikään hakkaaminen ja lapsen paiskominen ei tietenkään ole hyväksyttävää, kyllä lapsi uskoo lopulta vähemmästäkin, varsinkin jos molemmat vanhemmat vetävät yhtäköyttä.
kun näytin kellosta ajan 2min että sen aikaa pitää istua paikoillaan ja hiljaa.. ja se toimi, istu sen aikaa siinä nätisti ja sitten pyydettiin anteeksi ja halattiin ja tilanne sillä selvä.
Ja miehen kanssa ei todellakaan olla samalla aaltopituudella lapsen kasvatuksen suhteen. JA se vaivaa kovasti minua koska olen varma että lapsi suht sekaisin...
Tosin miehen kanssakin välit suht huonot ei oikein nähdä samoin mistään asioista koskaan!
näin illasta ja hermostui lapseen. Sitä sattuu.