Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapää haisee useita päiviä seksin jälkeen

Vierailija
21.08.2011 |

Pesen alapään heti seksin jälkeen, välillä pelkällä vedellä, välillä käytän myös dermosilin intiimipesuainetta. Ja aina alapäässä kamala ammoniakin haju, useita päiviä. Näin ollut useamman vuoden. Mistä tuo johtuu? Mitä voin asialle tehdä?

Haju on todella voimakas, ja sen taatusti haistaa myös muut kuin vain minä itse.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lactalia mitä mainostetaan televisiossakin. Mulla on auttanut. Ja kerta vikkossa canesten voidetta alapäähän.

Vierailija
2/18 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitohappobakteereja. Eli seksin (varsinkin suu-) jälkeen alapesu vedellä ja en jälkeen Gynolact tms.kapseli emättimeen. Joskus olen jopa kokeillut Gefilu-skapselin sisältöä, vaikka sitähän ei ole genitaaleille tarkoitettu.

Luulen, että haju johtuu siitä, että emättimen normaali bakteerikasvusto häiriintyy miehen eritteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ok

Hauskaa, että nostat näitä rumia sanoja sisältäviä keskusteluja vuosien takaa, mutta voisitko edes panostaa viesteihisi? Nyt on päivänselvää, että teet tämän tarkoituksella mutta et käytä lainkaan efforttia. 

Vierailija
4/18 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pestä saippualla kunnolla

Vierailija
5/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on merkkinä muille koiraille, että tämä on jo käytössä.

Vierailija
6/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok

Hauskaa, että nostat näitä rumia sanoja sisältäviä keskusteluja vuosien takaa, mutta voisitko edes panostaa viesteihisi? Nyt on päivänselvää, että teet tämän tarkoituksella mutta et käytä lainkaan efforttia. 

Tällä vuosikymmenelläkö alapää ei voi seksin jälkeen haista? Vai miksi vanha ketju ei olisi yhtä kurantti kuin nyt kirjoitettu?

Vierailija
7/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta seksiä yläpäällä niin silloin ei alapää haise, ongelma ratkaistu

Vierailija
8/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maitohappobakteereja. Eli seksin (varsinkin suu-) jälkeen alapesu vedellä ja en jälkeen Gynolact tms.kapseli emättimeen. Joskus olen jopa kokeillut Gefilu-skapselin sisältöä, vaikka sitähän ei ole genitaaleille tarkoitettu.

Luulen, että haju johtuu siitä, että emättimen normaali bakteerikasvusto häiriintyy miehen eritteistä.

Gefiluspiimää ruutalla sisään muutama desi ja jaloista roikkumaan.

Vierailija
9/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä lactalia mitä mainostetaan televisiossakin. Mulla on auttanut. Ja kerta vikkossa canesten voidetta alapäähän.

Hyvä Arto Lactacyd!

Vierailija
10/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun emäytetään, siitä tulee väkisinkin hajuhaittoja.

Vierailija
11/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina alapäässä kamala ammoniakin haju, useita päiviä. Näin ollut useamman vuoden.

Onko sama ongelma eri miesten kanssa?

Vierailija
12/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin kovassa käytössä 🤮

Vierailija
13/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimen oman maitohappobakteit sinne emätimeen.Tabut saat apteekista ilman reseptiä.Sinulla on nyt pakteeri vangina(emätin)Ala pää pestän vedellä aina. Jossyöt resebti läkeitä,sama tabu mutta suun kautta. Resepti lääkeet vie suoliston hyvät pakterit pois jos on penisiili/ antipotti kuuri?Ei keinokuituisia pikkiksiä. Jos uusi suhde teidän keskeenäiset eriteet ei sovi alapää yhteen.Vie aikansa kun elimistö totuu toisen eriteisin. Jos suhde pitkä,käykö mies vieraissa vai sinä? 3-henkilön bakterit alapäässä ei sovi yhteen.Jokaisella on oma pakteeri kanta.Entä aiheutako pikkuhousu suoja reaktion,sen kemikaalit? Vai käytätkö tambonia, liian kauan vaihto välit?

Vierailija
14/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täältä kysele, kuvottava lemuvittu. Mene lääkäriin sen haisevan emättimesi kanssa.

Vierailija
15/18 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimen oman maitohappobakteit sinne emätimeen.Tabut saat apteekista ilman reseptiä.Sinulla on nyt pakteeri vangina(emätin)Ala pää pestän vedellä aina. Jossyöt resebti läkeitä,sama tabu mutta suun kautta. Resepti lääkeet vie suoliston hyvät pakterit pois jos on penisiili/ antipotti kuuri?Ei keinokuituisia pikkiksiä. Jos uusi suhde teidän keskeenäiset eriteet ei sovi alapää yhteen.Vie aikansa kun elimistö totuu toisen eriteisin. Jos suhde pitkä,käykö mies vieraissa vai sinä? 3-henkilön bakterit alapäässä ei sovi yhteen.Jokaisella on oma pakteeri kanta.Entä aiheutako pikkuhousu suoja reaktion,sen kemikaalit? Vai käytätkö tambonia, liian kauan vaihto välit?

En ole sekavampaa tekstiä koskaan lukenut.

Vierailija
16/18 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumia käyttäen...

Vierailija
17/18 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi.

Vierailija
18/18 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Arto Lactacyd!

Siitäkö sai nimensä?