Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekö tupakanpolton lopettaminen myös kaverisuhteet? Ov

Vierailija
21.08.2011 |

Miten teillä, jotka olette lopettaneet tupakanpolton kokonaan, vaikuttiko lopettaminen ystävyyssuhteisiin? Ymmärsivätkö ja tukivatko ystävät, vai kaikkosivatko kuka milläkin tekosyyllä?

t. 2 kk polttamatta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se vie. Sain myös potkut töistä, vaimo jätti ja koira karkasi. Jottei liian helppoa olisi ollut, sain kymppitonnin mätkytkin.

Vierailija
2/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se vie. Sain myös potkut töistä, vaimo jätti ja koira karkasi. Jottei liian helppoa olisi ollut, sain kymppitonnin mätkytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastauksesi pointti oli..??

Vastauksen pointti oli, että täytyyhän typerän kysymyksen saada arvoisensa vastaus

Vierailija
4/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan ymmärtää, mitä ajat takaa. Tarkoitat siis polttavia kavereita. Olette tottuneet polttamaan yhdessä ja joskus se on ollut koko tapaamisen kohokohta, se yhdessä röökille meno, oli se sitten töissä tai kutsuilla yhdessä ulos meneminen tupakalle jne. Ne tilanteet, jolloin ollaan yhdessä poltettu.

Mä en sanoisi, että kaverit nyt varsinaisesti kaikkosi, mutta jokin siihen tuli "väliin", kun en enää kulunut siihen röökiporukkaan. Mutta jatkoin sitkeästi tupakatonta elämääni ja olen ollut jo yli 3 vuotta savuton. Kukaan ei ole ryhtynyt lakkoon - tai lopettanut kuten minä - kanssani, mutta yksi syöpätapaus jo tuli ja sydänoireita yhdelle, ehkä kohta joku (joutuu) lopettaa.

Tsemppiä sulle!

Vierailija
5/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni lopettanut on tippunut pois "sisäpiiristä", minä lopetin 2 vuotta sitten mutta jatkoin tupakkapaikalla istumista, joten pysyin mukana porukassa. Valehtelen edelleen, että rakastan tupakan tuoksua ja siksi haluan aina tauoilla olla mukana tupakkapaikalla, vaikka oikeasti olen siellä siksi että kuulen sisäpiirijuoruja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän