Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelen amerikkalaisessa yliopistossa. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
21.08.2011 |

voin vastailla n. vartin ajan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 credit hour edestä kursseja, lukukausi maksu oli noin $2,000. Siihen päälle $200 kurssikirjoihin.

2/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla sopiva paikka lapselleni. Onko sinulla vinkkejä, miltä taholta kannattaa hakea stipendejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksityisessä vai osavaltion yliopistossa?

näkyy jo hinnassa

Vierailija
4/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla sopiva paikka lapselleni. Onko sinulla vinkkejä, miltä taholta kannattaa hakea stipendejä?

kun lapsesi on HS iässä tai aikaisemmin niin pääsee mukaan systeemiin ja osaavat sitten arvostaa lapsesi akateemisia- tai urheilullisia lahjoja. Jos olet ulkomailla niin varmasti heikentää mahdollisuuksia saada stipendejä.

Vierailija
5/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit sinne yliopistoon?

olen asunut täällä joitakin vuosia ja päätin mennä takaisin yliopistoon, ei niin että muutin tänne sen takia

Vierailija
6/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tulla Suomeen?

Vierailija
7/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko jäädä sinne töihin valmistuttuasi vai tulla Suomeen?

Vierailija
8/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse maassa/tavoissa/ihmisissä tms, ei esim. pitkä välimatka perheeseen tms.

Vierailija
9/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut USAn kiristyneen taloustilanteen vaikuttaneen omiin ratkaisuihisi? Ovatko opintosi ammatillisia vai opiskeletko ns. omaksi iloksi?

Vierailija
10/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse maassa/tavoissa/ihmisissä tms, ei esim. pitkä välimatka perheeseen tms.

voi omasta elämästä tehdä paremman ja sitä onnistumista arvostettan ihan eri lailla ja siitä voi olla itse rehellisesti ylpeä.

En tykkää amerikkalisesta byrokratiasta esim virastoissa, mutta kaikkeen tottuu.

Vierailija
11/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut USAn kiristyneen taloustilanteen vaikuttaneen omiin ratkaisuihisi? Ovatko opintosi ammatillisia vai opiskeletko ns. omaksi iloksi?

eli ihan ammattia varten. Ehkä lähiten taloustilanne iski päälle kun oli puhetta gov shutdownista keväällä, ja minulle sanottiin jo että ei sitten maanantaina tartte tulla töihin jos ei viikonloppuna synny sopua.. :/

Vierailija
12/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden tästä tekemään ruokaa t.AP

Vierailija
13/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan ammattia varten. Ehkä lähiten taloustilanne iski päälle kun oli puhetta gov shutdownista keväällä, ja minulle sanottiin jo että ei sitten maanantaina tartte tulla töihin jos ei viikonloppuna synny sopua.. :/

Juu, tuollaistahan se on, julkisella puolella varsinkin. Tiukat ajat on edessa ihan Suomessakin, mita olen seurannut poliittista paatoksentekoa.

Ilmeisesti viihdyt hyvin uudessa kotimaassasi muuten ja olet realisti.

Menestysta opinnoillesi ja tyoelamaan/yrittamiseen! :)

Vierailija
14/14 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi omasta elämästä tehdä paremman ja sitä onnistumista arvostettan ihan eri lailla ja siitä voi olla itse rehellisesti ylpeä. En tykkää amerikkalisesta byrokratiasta esim virastoissa, mutta kaikkeen tottuu.