Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena ja seksi

Vierailija
21.08.2011 |

Minulle laitettiin torstaina ensimmäistä kertaa mirenan kierukka. Nyt tuntuu, että seksi kiinnostaisi, mutta kun akti alkaa, niin ei tunnukkaan enää niin hyvältä. meillä seksi on ollut huippuhyvää, mutta nyt tuntuu että parhain terä on mennyt. Onko se vain alussa näin, vai onko turha enää haaveilla kunnon seksistä. Toinen kysymys kuuluu suuseksiin. Eli voiko sitä vielä harrastaa turvallisin mielin, vai aiheuttaako tulehduksia ym. Kiitos, jos joku viittii auttaa! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut Mirena jo 3 vuotta, kuukautiset jäi pois puolen vuoden jälkeen ja seksiin palasi halut ja tunto

Vierailija
2/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole muista syistä kiinni kuin Mirenasta. Itselläni toinen Mirena ja 7 vuoden aikana on ollut niin huippuhyvää kuin perusliitoakin, keskimäärin kaikki parempaa kuin ennen synnytystä. Ja voi harrastaa turv.miel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eivät ole "tiellä" mutta silti sattuu jos liian syvälle tulee. Ennen nautin kun sain suuseksiä ja mies samalla sormetti, nyt sattuu jos sormia yhtään laittaa pidemmälle. Ilmeisesti kohdunkaula ei tykkää niistä langoista ja siitä on tullut TODELLA arka. Muuten kaikki on kuin ennenkin ja seksi hyvää :)

Vierailija
4/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös tuo kohdunkaula tuntuu kipeältä ja aralta vielä. Katsotaan nyt miten käy :)

Vierailija
5/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu Mirena nyt 2-vuotta, että itsellä ilmeisesti ainakin ihan pysyvä olotila toi kohdunkaulan kipu/arkuus.. Toivottavasti sinulla ei.

Vierailija
6/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
7/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan älyttömän tyytyväinen Mirenaan, ei ole vaikuttanut seksihaluihin mitenkään muuten kuin että nyt ei tarvitse olla tiettyyn aikaan kuusta perseeseen ammuttuna karhuna, ja siis seksiäkin tekee useammin mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi