Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovella kävi kaksi miestä, joilla luki rinnassa olevassa

Vierailija
21.08.2011 |

muovitaskussa tms., että Jeesus elää!

Mitähän uskonlahkoa edustivat? Lukeeko jehovilla noin, vai olivatko jotain muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin todennäköisimpänä jotain kristillistä vapaata suuntaa, esim. helluntailaisia tai adventisteja.

Vierailija
2/8 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä asiaa heillä oli? jakoivatko lehtiä, keräsivätkö rahaa vai millä asialla olivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä asiaa heillä oli? jakoivatko lehtiä, keräsivätkö rahaa vai millä asialla olivat?

ja vieraita ja oltiin maistissa. Vedin vaan oven kiinni ja sanoin, että ollaan hellareita. Mitä jos olivat itsekin?

Olen siis itsekin uskossa, en oikeasti mikään helluntailainen, vaikka kiinnostaakin. Harmittaa käytökseni.

ap.

Vierailija
4/8 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen tyytyväinen kristittynä.

Vierailija
5/8 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Tampereella ollaan. ap.

Vierailija
6/8 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertää 2 poikaa kimpassa ja heillä yleensä tummat puvut tai puvun housut, kauluspaita ja tummaneule ja aina rinnassa musta kyltti, jossa lukee Myöhäisempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko. Tai jotain sinnepäin.

Vierailija
7/8 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mormoneja eivät tainneet olla, sillä heillä ei koskaan ole mitään muovitaskuja joissa lukisi jeesus elää!

Vierailija
8/8 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertää 2 poikaa kimpassa ja heillä yleensä tummat puvut tai puvun housut, kauluspaita ja tummaneule ja aina rinnassa musta kyltti, jossa lukee Myöhäisempien aikojen pyhien jeesuksen kristuksen kirkko. Tai jotain sinnepäin.

Olen kyllä pyynnöstä saanut hellareilta hengellistä postia, mutta heillä oli vain tuo teksti, mitä ap. viestissä laitoin. Olivat samoin pukeutuneita molemmat, en kyllä kiinnittänyt huomiota, mitä päällään oli, kun tuli niin yllättäen tuo.

Mutta ei kai hellarit tolleen ovelle tule?

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä