Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielenterveyshoitajan tarjoama keskusteluapu,

Vierailija
20.08.2011 |

onko jollakin teistä kokemusta? onko helpottanut oloa, kun on päässyt purkamaan asioita jonkun ammattilaisen kanssa? en haluaisi enää kuormittaa lähipiiriäni näillä asioilla, kyseessä alakuloisuutta ja surua ihmissuhdeasioiden vuoksi ja muutakin stressiä ja unettomuutta, saako ajan helposti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se mielenterveyshoitaja saa sun juttujasi kuunnellessaan palkan. Puhu mieluummin jollekin kaverille tai kirjoita vertaistukipalstalle.

Vierailija
2/4 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajia on erilaisia, itselläni oli onnea ja sain todella mukavan ihmisen kuuntelijakseni. Olo helpotti huomattavasti.

Puhu lääkärin kanssa, hän toivottavasti ymmärtää ja laittaa lähetteen eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut saavani apua. Olo ei helpottunut ollenkaan, vaan paheni vain. Pyydän aina potilaskertomukset luettavaksi, ja hoitaja oli kirjoittanut, että olen aggressiivinen, kun en ollut samaa mieltä mieheni kanssa. Vastaanotolla hän taas sanoi, että hyvä, että pidin puoliani. Ota sitten selvää, mitä hän asiasta ajatteli. No, joka tapauksessa, en suosittele. Psykiatriset hoitajat yrittävät leikkiä psykologia.

Vierailija
4/4 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tohdi mennä, yritän setviä asiat jotenkin itse. kyse ei ole parisuhdesotkusta, vaan muista ihmissuhdeasioista, jotka aiheuttaneet ahdistusta jo pitkään. kirjallisuudesta olen jonkin verran saanut lohtua ja asiatietoa siitä miten kestää lähipiirissä vaikeaa ihmistä. toisaalta suren että tämä paska ei näytä loppuvan koskaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä