Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 40 + 5, en jaksa.

Vierailija
20.08.2011 |

Miksei tää jo synny?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö oikein runsaasti pari päivää ja nuku paljon, eli kroppa saa voimia tulevaan koitokseen. Synnytys on käynnistynyt minulla paremmin tuolla konstilla kuin mattoja pesemällä!

Vierailija
2/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viim 10vrk kuluttua nyytti tuhisee sylissäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 41+6 ja nautin, enkä haluaisi vielä luopua masustani, koska tämä on viimeinen raskauteni :-(

Vierailija
4/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poitsu syntyi viikolla 42+6, yksi hyvä konsti saada vauva syntymään on siirtyä paastolle.

Vierailija
5/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mones lapsi?

Mun esikoinen syntyi rv 40+3 (la. otettiin ultran mukaan). Toinen lapsi syntyi kuukautisten mukaan rv41+1, mutta jos la olisi ollut ultran mukaan, syntyi rv 40+4. Samoilla rv-päivillä siis.

Mutta kyllähän ne oli piiiiitkiä jokainen päivä kuopuksen virallisen la:n jälkeen (eli sen kuukautisten mukaan lasketun). Sitten vauva päätti syntyä melkeinpä huonoimpana mahdollisena päivänä. Oltiin sovittu miehen siskon ja tämän perheen kanssa että esikoinen menee sinne hoitoon kun vauvan syntymän aika lähenee. Sisko oli jo vitsillä heittäny että katsokaahan ni se vauva syntyy silloin kun heillä on oman esikoisensa ensimmäinen koulupäivä (oli siis menossa ekaluokalle).

No niinhän se sitten tapahtui. Oli sunnuntai-ilta klo 17 kun lähdettiin miehen kanssa näytille oman paikkakunnan terv.keskukseen päivystävälle kätilölle. Sieltä sitten ambulanssilla reilun parin sadan kilometrin päähän synnärille. Vauva syntyi 22.34, mies lähti yöllä puoli 1. Oli kuitenkin mennyt siskonsa kotiin yöksi joten pystyivät menemään oman lapsensa ekaan koulupäivään omalla perheellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän