Tekeekö joku helppoa ja rentoa työtä - Mitä se on?
Onko sulla sellainen työ, että se on mielestäsi suht iisiä ja rentoa ja helppoa, ei stressaa erityisesti eikä muutenkaan kuormita, ei henkisesti eikä fyysisesti? Onko tällaisia töitä edes enää olemassa nykypäivänä? Itse kun tässä on kuukauden painanut ylitöitä ja lasken jo tunteja joululoman alkamiseen, ajatukset surraa koko ajan työasioissa ja miljoonassa muistettavassa asiassa ja ratkaistavassa ongelmassa, sähköposti paukkuu jatkuvasti ja kroppa on jumissa koko päivän istumisesta... Houkuttelisi todella paljon sellainen duuni, jonka saisi säällisessä ajassa hoidettua ja työpäivän jälkeen olisi vielä energiaa tehdä jotakin muutakin.
Kommentit (3)
Aika rentoa on. Perjantaina ajelin aika paljon trukilla. Tavaraa rekasta varastoon, sieltä eteenpäin tuotantoon ja taisin minä muutaman lavan pakatakin ja laittaa lähtövalmiiksi. Vuoro ehti loppua ennen kuin rekka tuli, joten en sitä päässyt perjantaina lastaamaan.
Itsellä mukava työ (aspa) mutta esimies tekee siitä hankalan. Työvuorot miten sattuu - vapaat miten sattuu.
Mulla on ainakin tällä hetkellä.
45000€ bruttopalkalla selaan lähinnä nettiä koko työpäivän ajan.
Kerran viikossa etätöissä kotona.