Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö joku helppoa ja rentoa työtä - Mitä se on?

Vierailija
15.12.2025 |

Onko sulla sellainen työ, että se on mielestäsi suht iisiä ja rentoa ja helppoa, ei stressaa erityisesti eikä muutenkaan kuormita, ei henkisesti eikä fyysisesti? Onko tällaisia töitä edes enää olemassa nykypäivänä? Itse kun tässä on kuukauden painanut ylitöitä ja lasken jo tunteja joululoman alkamiseen, ajatukset surraa koko ajan työasioissa ja miljoonassa muistettavassa asiassa ja ratkaistavassa ongelmassa, sähköposti paukkuu jatkuvasti ja kroppa on jumissa koko päivän istumisesta... Houkuttelisi todella paljon sellainen duuni, jonka saisi säällisessä ajassa hoidettua ja työpäivän jälkeen olisi vielä energiaa tehdä jotakin muutakin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin tällä hetkellä.

45000€ bruttopalkalla selaan lähinnä nettiä koko työpäivän ajan.

Kerran viikossa etätöissä kotona.

Vierailija
2/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rentoa on. Perjantaina ajelin aika paljon trukilla. Tavaraa rekasta varastoon, sieltä eteenpäin tuotantoon ja taisin minä muutaman lavan pakatakin ja laittaa lähtövalmiiksi. Vuoro ehti loppua ennen kuin rekka tuli, joten en sitä päässyt perjantaina lastaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mukava työ (aspa) mutta esimies tekee siitä hankalan. Työvuorot miten sattuu - vapaat miten sattuu. 

Vierailija
4/12 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asiantuntijatyössä suhteellisen mukava ja rento työ.

Välillä on kiirettä tietysti ja jotakin ylimääräistä, mutta suureksi osaksi saan tehtyä päivän työt noin kolmessa tunnissa. Työ on sellaista, että sen osaan koulutukseni ja kokemukseni ansiosta - ei toki mitään yksinkertaista hommaa, johon kuka tahansa kadunnainen pystyisi, mutta kun on jo työkokemusta pitkästi takana, niin ei tarvitse jännittää ja stressata, työasiat menee pitkälti omalla painollaan ja toistuu hyvin samanlaisina kuukaudesta toiseen.

Teen lähes täysin etätyötä. Palkka 4500e ja erittäin hyvät edut. Olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
5/12 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupungilla taloushallinnolla. Käsittelen laskuja yms asioita sitä mukaa kun ne ilmestyvät jonoon. Työ on simppeliä koneen ääressä istumista, teen lähes täysin etätyötä. Ei minkäänlaista stressiä. 

Vierailija
6/12 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelen tilauksia. Saan päivän hommat tehtyä 11.00 mennessä. Vastailen puhelimeen, selaan nettiä, hoidan omia asioita...

Teeskentelen kiireistä palavereissa. 

Vierailija
7/12 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki julkishallinnon, kuntien , valtion, seurakuntien työt, helppoja, pitkät lomat, paljon turhia sairauslomia, vähän työtä ja ajatella ei tarvitse omilla aivoillaan. 

Vierailija
8/12 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupungilla taloushallinnolla. Käsittelen laskuja yms asioita sitä mukaa kun ne ilmestyvät jonoon. Työ on simppeliä koneen ääressä istumista, teen lähes täysin etätyötä. Ei minkäänlaista stressiä. 

Teen samaa ja ei ole stressiä. 

Vierailija
9/12 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin tällä hetkellä.

45000€ bruttopalkalla selaan lähinnä nettiä koko työpäivän ajan.

Kerran viikossa etätöissä kotona.

Itseäni ainakin pelottaisi jos olisi noin,, lopputili olisi aika varmaa seuraavan 6kk sisällä.

Vierailija
10/12 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut työelämässä vajaa 30 vuotta ja koko ajan työ ollut minusta helppoa sekä suurelta osin stressitöntä. Päivässä ehtii sen mitä ehtii ja mitä en tänään ehdi jää joko tekemättä tai huomiseen. Kiireaikoja voi olla, mutta harvemmin on tarvinnut kauheasti tehdä ylitöitä. 

Vierailija
11/12 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja rentoa, kun osaa hommat ja priorisoinnin, ja tuntee työpaikan hiljaisen tiedon verkostot. Joskus vituttaa, mutta enimmäkseen ei. Asiantuntija/esimies

Vierailija
12/12 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnantalossa töissä ja lueskelen kirjeitä ja papereita ja vien niitä eri toimistoihin ja lähettelen myös muualle. Soittelen eri ihmisille ja lupa asioita järjestelen.

Palkka 2800 euroa netto. Rento homma ei tule hiki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän