Aloitin tänään elämäni toisen Antabus-kuurin ja on helpottunut olo.
Veivasin päätöstä pitkään. Nyt pysyy korkki kiinni!
t. kahden lapsen äiti
Kommentit (31)
No eiköhän sullakin ap jossain vaiheessa jää antabuspillerit ottamatta ja viina alkaa taas maistumaan.
Nostan tän vanhan ketjun...tuli vastaan kun hain tietoa antabuksesta googlella.
Oon jo jokusen viikon miettinyt että haen antabus-reseptin. Tissuttelu on lähtenyt käsistä jo vuosia sitten.... oon iha törkeen läski, syömiset etenkin aina hönössä/krapulassa on iha sikaa
Olis kiva kuulla onnistumisista?
Nytkin oon hönössä... muut nukkuu...
Hei... Kuka nosti? Joku toinen hönöpää?
-28
Mitä kuuluu?
Aloitin eilen antabuksen. Ikä alle 40v.
Kyypakkaus kuulemma kumoaa antabuksen. Vinkkinä vaan.
Hmm, eli ongelmana on juominen joten sitä ratkotaan ottamalla joku pilleri jonka voi jättää ottamatta jos tekee mieli juoda?
Vierailija kirjoitti:
Hmm, eli ongelmana on juominen joten sitä ratkotaan ottamalla joku pilleri jonka voi jättää ottamatta jos tekee mieli juoda?
Mun ex mies otti välillä antabuskuurin. Välillä oli juomatta vain 40 päivää, välillä pari kuukautta. Pisin juomattomuusennätys oli kun otti antabuspiikin pakaraan Virossa. Suomessa tota ei nykyään saa. Tän antabuspiikin aikana hän oli juomatta puoli vuotta ja tulin raskaaksi sinä aikana. Uskon että asialla oli vaikutusta raskautumiseen jo siksikin suhde oli paljon rauhallisempi ja on itsekkin siis lungimpi tuolloin.
Mieheni käytti sitä monta kuukautta eikä tosiaan haissut millekään ihon läpi edes.