Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen viisikymppinen, lihava ja vieläpä lähihoitaja!

Vierailija
20.08.2011 |

Ja minulla on hyvä itsetunto. Arvostan itseäni ja ammattiani ja tunnen olevani tarpeellinen tässä elämässä. Eikä minua pahemmin hetkauta kenenkään arvostelu. Minä vaan mennä porskutan. Pyrkikääpä tekin samaan. Keskittykää elämään ja antakaa toistenkin elää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen lähes viisikymppinen lihava lähihoitaja, tosin en ole tk-töpöttelijä, olen vk-töpöttelijä.:)

Vierailija
2/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Me saamma töpötellä terveyskeskuksissa,sairaaloissa, vanhainkodeissa, ihmisten kodeissa, kehitysvammaisten yksiköissä, päiväkodeissa, ambulanssissa, kouluissa, lastenkodeissa, viriketoiminnoissa jne. Töpöttelemisiin! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähemmäs 50v myös. Töpötellään, vaikka mulla ei sitä punaista tukkaa ole ja tissitkin on pienet ja en ole tk.ssa töissä. Piru vie kun ei ole niitä sukulaissuhteita:)

Minä olen saanut tehdä ikäni mielenkiintoista työtä ja enpä ammattiani vaihtaisi. Ja kun mua ei kiinnosta pätkääkään nämä arvostukset. Hoidettavat ja heidän omaiset on työaikanani ainoat, mitkä ovat tärkeitä ja se, että he ovat tyytyväisiä työhöni.

Töpötellään vaan:)

Kateus. Me saamma töpötellä terveyskeskuksissa,sairaaloissa, vanhainkodeissa, ihmisten kodeissa, kehitysvammaisten yksiköissä, päiväkodeissa, ambulanssissa, kouluissa, lastenkodeissa, viriketoiminnoissa jne. Töpöttelemisiin! ap

Vierailija
4/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tää oli uusi. Mikä v...u on terveyskeskustöpöttelijä?

Vierailija
5/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk-töpöttäjä. ap

Vierailija
6/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lähihoitaja, perushoitaja, siivooja, osastoapulainen tms. joka ei vaadi kuin vähän koulutusta

- työssä terveyskeskuksessa, päässyt sinne sukulaisuussuhteen perusteella joskus vuonna kivi ja vasara

- 50 v tai yli

- punaiseksi värjätty tai hennattu kananpersekampaus (määrittelen sen myöhemmin jos joku haluaa)

- lihava tai ainakin reilusti ylipainoinen

- puhelintolppajalat

- rintava olemus, kun kääntyy kulman takaa niin ensin tulee rinnat

- tympeys huokuu kauas, katsoo paheksuen etenkin potilaiden omaisia, nujertaa lapsipotilaat katseellaan

- todellakin mennä porskuttaa, työt jäävät muiden hoidettaviksi, pääasiallinen työ on roikkua kahvihuoneessa juoruamassa

Vierailija
7/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jalassa terveyssandaalit

Vierailija
8/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lähihoitaja, perushoitaja, siivooja, osastoapulainen tms. joka ei vaadi kuin vähän koulutusta

- työssä terveyskeskuksessa, päässyt sinne sukulaisuussuhteen perusteella joskus vuonna kivi ja vasara

- 50 v tai yli

- punaiseksi värjätty tai hennattu kananpersekampaus (määrittelen sen myöhemmin jos joku haluaa)

- lihava tai ainakin reilusti ylipainoinen

- puhelintolppajalat

- rintava olemus, kun kääntyy kulman takaa niin ensin tulee rinnat

- tympeys huokuu kauas, katsoo paheksuen etenkin potilaiden omaisia, nujertaa lapsipotilaat katseellaan

- todellakin mennä porskuttaa, työt jäävät muiden hoidettaviksi, pääasiallinen työ on roikkua kahvihuoneessa juoruamassa

*kahvit näppiksellä*

Vierailija
9/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperseestä en tiedä, mutta minulla on pitkä tukka. En ole töissä terveyskeskuksessa eikä minulla ole tolppajalkoja. Lapsiasiakkaita ei juurikaan ole, joten en voi pelotella heitä. Ilme saattaa olla sellainen vähän outo, johtuen noista rypyistä otsassa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän