Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hemmetissä voi laihduttaa kun olen

Vierailija
20.08.2011 |

allerginen lähes kaikille kasviksille myös kypsennetyistä saan oireita. Tummaa leipää ei kestä vatsa, eikä myöskään maitotuotteita...toivotonta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pehmopalat, niissä on kuitua kuten ruisleivässä mutta maistuu ihan "pullalta". Muitakin kuitupitoisia vaaleita leipiä on leipäosastot pullollaan!

Vierailija
2/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaatista tulee kieleen näppyjä ja maissista naamaan. Tummia leipä en myöskään voi syödä. Vaniliaa en myöskään siedä ja sitä on tungettu moniin "laihisherkkuihin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipää, perunaa, kanaa, lihaa, muutamia hedelmiä joita voin syödä..pääasiassa voin siis syödä monia ruokia jotka ei todella oo laihis juttuja niin kuin leivät. Liikuntaa harrastan mutta harmittaa kun ruokavalioa ei voi juurikaan muuttaa kun sitten ei vois kohta syödä mitään. ap

Vierailija
4/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä sitä mitä pystyt mutta pitää huolta ettet syö liikaa...eli kaloreita laskemaan...

Kyllä sitä huonollakin ruualla laihtuu kun syö sitä riittävän vähän.

Vierailija
5/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voi laihtua vaik geisha-suklaalla kunhan kulutat enempi kuin syöt ja vedä kunnon vitamiinikuuri samalla.

Vierailija
6/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt jos yrität laihduttaa? ap kyselee.

Vierailija
7/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä on vanilia ja miten niin sitä on kaikissa ruoissa.En ole kuullutkaan.

Vierailija
8/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään aikaan harrastamaan liikuntaa (reiluun vuoteen) kun oli polvi niin hajalla. Suklaata en juurikaan syö ja vitamiinit purkista pistää vatsan sekasin. ap

Vierailija
9/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitää sisällään tuo "lähes kaikille"? Oletko kokeillut esim. minimaissia, bambua tai vesikastanjaa? Myös hedelmiä voi käyttää ruuanlaitossa, esim. omenainen possukastike, kanaa ja ananasta ja itse olen laittanut esim. persikkaa risoton joukkoon.

Vaihda vaalea leipä täysjyvä-versioon, ei sen ole pakko olla tummaa. Ja soijapohjaiset maitotuotteiden korvikkeet on paljon kevyempiä kuin maitotuotteet itsessään.

Tekosyitä, sanon minä :)

Vierailija
10/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa kekseissä suklaissa jne. Ei ruuissa.

Mä laihdutan aika pitkälle paastolla ja kovalla liikunnalla. Meinaan jos olen tiukalla ruokavaliolla ja sitten menen laittamaan suuhuni jotain kiellettyä, niin oireet ovat tosi kovat.

Vierailija
11/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen myös soijalle joten soijatuotteita en voi käyttää. Täysjyväleipää syön, en koskaan ihan vaaleaa leipää. Kasviksista voin syödä kurkkua, tomaattia, punajuurta ja kesäkurpitsaa. Kaikki palkokasvit on kielletyllä listalla. Hedelmistä käy purkitettu ananas, banaani ja mandariini. ap

Vierailija
12/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa aito vanilja ja synteettinen vanilliini

Vierailija
13/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanilliini

Vierailija