Miten hemmetissä voi laihduttaa kun olen
allerginen lähes kaikille kasviksille myös kypsennetyistä saan oireita. Tummaa leipää ei kestä vatsa, eikä myöskään maitotuotteita...toivotonta.
Kommentit (14)
tomaatista tulee kieleen näppyjä ja maissista naamaan. Tummia leipä en myöskään voi syödä. Vaniliaa en myöskään siedä ja sitä on tungettu moniin "laihisherkkuihin".
leipää, perunaa, kanaa, lihaa, muutamia hedelmiä joita voin syödä..pääasiassa voin siis syödä monia ruokia jotka ei todella oo laihis juttuja niin kuin leivät. Liikuntaa harrastan mutta harmittaa kun ruokavalioa ei voi juurikaan muuttaa kun sitten ei vois kohta syödä mitään. ap
syödä sitä mitä pystyt mutta pitää huolta ettet syö liikaa...eli kaloreita laskemaan...
Kyllä sitä huonollakin ruualla laihtuu kun syö sitä riittävän vähän.
Sä voi laihtua vaik geisha-suklaalla kunhan kulutat enempi kuin syöt ja vedä kunnon vitamiinikuuri samalla.
Mitä syöt jos yrität laihduttaa? ap kyselee.
MItä on vanilia ja miten niin sitä on kaikissa ruoissa.En ole kuullutkaan.
pitkään aikaan harrastamaan liikuntaa (reiluun vuoteen) kun oli polvi niin hajalla. Suklaata en juurikaan syö ja vitamiinit purkista pistää vatsan sekasin. ap
Mitä pitää sisällään tuo "lähes kaikille"? Oletko kokeillut esim. minimaissia, bambua tai vesikastanjaa? Myös hedelmiä voi käyttää ruuanlaitossa, esim. omenainen possukastike, kanaa ja ananasta ja itse olen laittanut esim. persikkaa risoton joukkoon.
Vaihda vaalea leipä täysjyvä-versioon, ei sen ole pakko olla tummaa. Ja soijapohjaiset maitotuotteiden korvikkeet on paljon kevyempiä kuin maitotuotteet itsessään.
Tekosyitä, sanon minä :)
kaikissa kekseissä suklaissa jne. Ei ruuissa.
Mä laihdutan aika pitkälle paastolla ja kovalla liikunnalla. Meinaan jos olen tiukalla ruokavaliolla ja sitten menen laittamaan suuhuni jotain kiellettyä, niin oireet ovat tosi kovat.
Olen allerginen myös soijalle joten soijatuotteita en voi käyttää. Täysjyväleipää syön, en koskaan ihan vaaleaa leipää. Kasviksista voin syödä kurkkua, tomaattia, punajuurta ja kesäkurpitsaa. Kaikki palkokasvit on kielletyllä listalla. Hedelmistä käy purkitettu ananas, banaani ja mandariini. ap
On olemassa aito vanilja ja synteettinen vanilliini
vaikka pehmopalat, niissä on kuitua kuten ruisleivässä mutta maistuu ihan "pullalta". Muitakin kuitupitoisia vaaleita leipiä on leipäosastot pullollaan!