Outoa huuotnetissä...
Tutkailin juuri, josko löytyisi jotakin päällepantavaa tyttärelleni. Avasin kohteen "iloisen värikäs Peppi Pitkätossumainen vaatepaketti 98-104 cm. "
Linkittää en valitettavasti osaa.
Tuossa kohteessa aloituskuvan vaatteet eivät kuuluneet trikoopaitaa lukuunpottamatta kauppaan. Aloituskuvaan oli kuitenkin laitettu todella kaunis ja vähän erilainen asukokonaisuus. Muutoinkin kuvissa on paljon vaatteita, mitkä aivät sitten kuulukaan kauppaan. Kaiken lisäksi kuvissa on samat vaatteet monta kertaa eri kuvissa. Ilmoituksesta tulee vaikutelma, että vaatteita olisi runsaastikin, mutta lopulta hývin vähän.
Huutoja kohde on saanut mukavasti, luulenpa, että kaikki eivat ole hoksanneet tätä jujutusta. Tekstit pitää näköjään lukea huutonetisttä todella terkkaan, ettei joudu helppoon.
Mielestäni tällainen myyntitapa on arveluttava.
Kommentit (47)
Siis mitä tekee takilla, jossa on vetoketju rikki?
Tämä myyjä käärii suuret rahat lähse tyhjästä ja mukana roskaakin.
Melkoinen Keisarin uudet vaatteet -juttu!
Jos laskit, hinta nousee vielä tuostakin / vaate!
Mun tulos oli
- 4 leggingsit ja sukkahousut
- paitoja 10
- hame
- 2 mekkoa
- 3 housut+pusero- settiä
- 1 tunika
- 1 fleecetakki
- 1 raitavillatakki
- takki jossa vetskari rikki
- sadetakki ja -housut, leppislakki
- kumikengät
Lisäksi osa oli selvästi haalistuneita (jotka myyjän mukaan ihan ok mekon alla, eli mitä ???) tai tussilla piirrettyjä viivoja. Parissa kohteessa taisi olla että niin nyppääntyneitä ettei ole laskenut niille hintaa...
Tällä hetkellä hinta taisi olla menossa 153e.
Aika hurjaa...
Tuo takki on kaikkein epäilyttävin, toivottavasti kukaan ei mene siihen lankaan. Vetoketju voi nimittäin olla todella hankala vaihtaa, toiseksi täysin sopivan mittaista ei välttämättä löydy ihan niin vain, ja vielä sopivan väristä. Ja miksi myyjä kuvailee sitä "lähestulkoon uuden veroiseksi" jos se kerran on käyttämättömänä ollut kaapissa?
Muutenkin jotenkin nokkavaa mielestäni tehdä noita "asuehdotuksia" myynti-ilmoitukseen. Ikään kuin ostaja ei itse tajuaisi, miten vaatteita voi yhdistellä.
Kohteen kommenttien perusteella jymäytys on huomattu.
Tuolla rahalla saisi uutena vaikka mitä ihanaa. Ehjän talvitakinkin ja paljon paljon muuta.
Siellä on kyllä laadukastakin, uudenveroista vaatetta juuri tuon kokoiselle, 98-104 cm tytölle. Ja hinta neljässä kympissä. Valtava paketti ja hyviä merkkejä! Katsohan uudelleen, erittäin hyväkuntoisia.
Mutta kannattaa olla tosi tarkka siitä mitä huutaa!
Siellä on kyllä laadukastakin, uudenveroista vaatetta juuri tuon kokoiselle, 98-104 cm tytölle. Ja hinta neljässä kympissä. Valtava paketti ja hyviä merkkejä! Katsohan uudelleen, erittäin hyväkuntoisia.
Taitaa itse myyjä olla kirjoittelemassa....
Mitä te täällä urputatte, laittakaa viesti HUutonetin ylläpidolle ni ne kyllä puuttuu asiaan.
Ollaan tekevinään palvelus kun esitellään vaatteeet asukokonaisuuksina. Ja pöh. Minä ohitan nykyään nämä "tässä tämä paita näiden housujen ja noiden housujen kanssa..." Ei saa yhtään kokonaiskuvaa paketin oikeasta koosta.
Erityistä sontaa. Tosi kovan hinnan saanu kourallisesta vaatteita. Mitä hittoa toi on:"kuvan blaa ei kuulu pakettiin" Miksi ihmeessä huutonetissä tarttee sotkea kuvaan rekvisiittaa. Siis sotkee vaan tarkotuksella ihmisten päätä, pitäisi varmaan tehdä nimimerkistä ilmoitus?
Mulla olisi just tota kokoa ja 110cm...olen vatvonut vienkö kirpparille vai laitanko huutonettiin...kummastakin liikaa vaivaa..
Tuu meille kattoo ja maksa omantunnon mukaan:)
Mitä te täällä urputatte, laittakaa viesti HUutonetin ylläpidolle ni ne kyllä puuttuu asiaan.
joku tuollaisia rääsyjä? Jos noin huonolaatuisissa kuvissa näkyy haalistuneiksi kuluneet housunpolvet, reikiä vaatteissa ym. niin onkohan paketissa yhtään kunnollista vaatetta, monessa on mainittu erikseen vielä tahroja/tussijälkiä tms.
oisko tuon ekan lainauksen kirjoittanut henkilö tarkoittanut että huutiksesta löytyy muitakin vaatepaketteja tuon kokoiselle tytölle, joissa parempaa tavaraa ja hintaa 40e tienoilla? Eikä suinkaan kommentoinut AP:n linkittämää pakettia. Näin siis minä käsitin.
oisko tuon ekan lainauksen kirjoittanut henkilö tarkoittanut että huutiksesta löytyy muitakin vaatepaketteja tuon kokoiselle tytölle, joissa parempaa tavaraa ja hintaa 40e tienoilla? Eikä suinkaan kommentoinut AP:n linkittämää pakettia. Näin siis minä käsitin.
jos jotakuta kiinnostaa mitä tarkoitin.
t. ap
on epärehellisen oloista.
Ja muuten se uniikki vihreä matonkuteista tehty hame on aika karsea siinä kuvassa missä sen puettu päälle XD
"veikeän näköinen asu pääällä"?
Melkoinen pussipöksy ja oudot hihat.
Ollaan tekevinään palvelus kun esitellään vaatteeet asukokonaisuuksina. Ja pöh. Minä ohitan nykyään nämä "tässä tämä paita näiden housujen ja noiden housujen kanssa..."
Ei saa yhtään kokonaiskuvaa paketin oikeasta koosta.
vaatetta tossa kohteessa oikeasti on? En meinaan ole ihan varma vaikka luin kohteenkin.
Voisin huutaakin, mutta kun en osta käytettyjä vaatteita. Uutena sopisivat meille (paitsi ne "pussipöksyt" ja "patakinnashame").
kuinka monta eri vaatetta paketissa on: 28 (poisluettuna nukkaiset sukkahousut)
hinta 153 euroa. yhdelle vaatekappaleelle tulee hintaa 5.5 euroa... eli myos nukkaiset trikoopaidat ja sukkahousut 5.5 euroa...ja se kamala matonkude hame...