Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä edullinen villa/fleecepuku lapselle?

Vierailija
20.08.2011 |

Mistä kannattaisi ostaa villapuku, jos haluaa sen mahd. halvalla? Kirpputorit toki on hyvä vaihtoehto, mutta jos ei oikeaa koko satu löytymään. Mitä halpamerkkejä on, mitkä kaupat myy, ja minkä hintaisia nuo yleensä ovat uutena? (Kysyn senkin takia, että osaan vähän suhteuttaa käytettyjen hintoja.) Tarkoitan siis talvihaalarin alla pidettävää.

Ja sama kysymys fleecepuvun suhteen - mistä, millä hinnalla?

Kannattaako hankkia molemmat? Mietin että jos leudoilla ilmoilla laittais fleecen ja kylmillä villaa, vai laitanko aina vaan sen villaisen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmat villapuvut kaikki joko saanut tai löytänyt kirppikseltä, ja nyt en tosiaan tiedä mistä kannattaisi lähteä etsimään.

Vierailija
2/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa etsit? Mulla olisi pari joutavaa fleece- ja villahaalaria...

Itse suosin villaa, mutta hätätapauksessa fleecekin käy. Ja kyllähän noita uusina saa lastenvaatekaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkin mistä saa halvalla. En osaa hintoja sanoa, mutta varmasti esim. Name itista saa halvemmalla, kuin Kirjokankaasta (villahaalarin).

Vierailija
4/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja samalla halvin uusi puku on VapaaValinnassa myytävä suomalaisen valmistajan villapuku. En nyt saa nimeä millään päähän, mutta sitä on kahta väriä. Punaista tumman sinisillä raidoilla ja toinen oli muistaakseni sinistä ja vihreää.

Perhepäivähoitajaäitini suositteli tuota pukua, emmekä ole katuneet. 2 lasta on käyttänyt 8v ajan. Hengittäviä, mutta lämpimiä. Kestävät pesua ja puvut näyttävät koko talven käytön jälkeen kuin uusilta.

Maksaa uutena n 20€.

Vierailija
5/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ensin testata kuopuksella mitä kokoa käyttää ensi talvena.

Vierailija
6/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä hommasin viime talvena pojalle 1-v sekä villapuvun ja fleecepuvun. molemmat olivat käytössä, kun fleece menee kevyemmillä keleillä ja villa sitten pakkasemmilla.

ootko kattonu huuto netistä? sieltäkin saattais löytyä, kirppareilla hyvät lastenvaatteet kyllä häviää nopeesti, mut voi sieltäkin joskus jotain löytää..

entä olisko joku mummo tms.. joka neuloisi villapuvun? ajattelin jos itte värkkäisin sellasen nyt tälle talvelle.

villapuvut kun ovat aika arvokkaita, mutta ovat kyllä lämpimiä jne. name it:llä oli villapukuja, edullisia, mutta en muista olivatko laadukkaita.

hm:llä oli myynnissä nyt jo fleecepukuja housut ja takki alle kympin molemmat.

ja varmaan kauppoihin tulee vielä paljon noita lämpimiä vaatteita.

sellasta tuli mulle mieleen.

Vierailija
7/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sieltä saa halvalla

Vierailija
8/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flleecehaalareita myy monet halpiskaupat ja ne pelittää ihan hyvin. Vinkiksi tuleville vuosille; monet kaupat myy juuri villavaatteet ensimmäisten alennettujen vaatteiden joukossa keväämmällä. Niitä voi saada silloin tosi edullisesti.

Vierailija
9/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna esim. ruskovillaan. Tosi hyviä ovat olleet. (hinnat olleet n. 35 e kun ruskovillan taas yli 60 e).

Fleece on lämmin mutta usein liian hiostava kun ei samalla tavalla hengitä kuin villa. Siksi suosittelen villaa. Käytettynä ostettuna kannattaa huomioida, että mikäli villavaatetta ei ole huollettu (pesty) asianmukaisesti, se menettää hyvät ominaisuutensa, ja näin ollen ei palvele kuten sen pitäisi.