Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina väsynyt töistä ja minua tympii - mikä avuksi?

Vierailija
20.08.2011 |

Mies herää aamulla viideltä töihin ja tulee kotiin neljältä. On päikkäreiden aika. Muun ajan mies kyllä pyydettäessä tekee yhteisiä kotitöitä, mutta aloitteellisuus on muuten hukassa. Sitten onkin jo taas nukkumaanmenoaika.

Viikonloput ovat torkkumista ja välttämättömiä rutiineja, kuten kaupassa käyntiä jne. ja illalla television töllötystä, kun lapsi on nukkumassa.

Jonkun pitäisi viitsiä tehdä enemmän kotitöitä, sillä nyt ei viikkosiivoukset esimerkiksi hoidu ja kaikenlaista tekemistä olisi yllin kyllin. Nyt kun itsekin lähden töihin, tällä nykyisellä menolla kodin vastuut jäävät pitkälti minulle, etenkin niiden organsiointi ja ruokien suunnittelu jne.

Näin se on ollut tähänkin asti, mutta enhän minä tätä kaikkea voi tehdä jos käyn töissäkin!

Mies siis varmaan haluaisi olla aktiivisempi, ei vain jaksa, kun väsyttää.Loma on takana, mutta jaksaminen on jo nyt kortilla.

Mikä tähän auttaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies nukkuu päikkärit, niin todennäköisesti hän illalla valvoo yhtä myöhään kun sinäkin? Jos ei nuku päikkäreitä, niin sitten menee nukkumaan aikaisemmin? Kyllähän tossa joka tapauksessa jää aikaa hoitaa kotia joko päivällä duunin jälkeen tai sitten illalla lapsen mentyä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi