Yhteen paluu lasten isän kanssa eron jälkeen, välitätkö muiden mielipiteistä?
Mua välillä vaivaa mitä muut ajattelee, vaikka niin ei saisi ajatella. Tämä on mun elämä ja mä itse elän tätä ja tiedän missä mennään, ei kukaan niistä epäilijöistä oikeasti ole miellä kotona elämässä meidän areka eikä kuuntelemassa meidän keskusteluja, ei kukaan voi tietää suhteen laitaa. Meille menee tosi kivasti nyt, puhumme vanhoista ongelmista viikottain ja olemme antaneet anteeksi ja tilaa muutokselle. Olemme kumpikin kasvaneet henkisesti eron ja yhteen palun aikana, nyt tiedämme miten tärkeä perhe on ja mikä tässä elämässä on tärkeintä. silti joskus ahdistun kun mietin mitä muut puhuvat selkämme takana, tuntuu että suhteemme on kovin julkista, menneisyys lähinnä. Pitäisikö vain sanoa suoraan että olen onnellinen,usko tai älä, elä omaa elämääsi niin minäkin teen,jos et luota minun arvostelu kykkyyni,niin ole luottamatta, minä itse tiedän parahiten. Jos et hyväksy paluuta mieheni luokse, et kuulu elämääni. Se joka solvaa miestäni ja perhettäni, solvaa myös minua.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Me erosimme miehen kanssa keväällä. Hän otti heti uuden naisystävän, jonka kanssa on ollut yhteydessä koko kesänkin. Samaan aikaan on soutanut ja huovannut, että voisiko palata mun kanssa vielä yhteen. Rakastanut on kuulemma koko ajan, mutta riideltiin liikaa. Ja meillä on kaksi lasta ja olemme yli 30. Ja oltu yhdessä 10 vuotta.
Yhtäkkiä mies on nyt päättänyt, että lopettaa suhteensa ja haluaakin minut takaisin (ilmoitti eilen). Ja mun olisi niin helppoa vaan ottaa takaisin, kaipaan ja rakastan edelleen niin hirveästi. Mutta voinko mä ikinä luottaa enää.
Ensin toinen rikkoi meidän perheen, aloitti uuden suhteen ja ei kertonut mulle siitä, sain tietää vasta kun olimme muuttaneet erilleen, että hänellä oli ollut uusi suhde melkein heti siitä asti, kun päätimme erota, jo yhdessä vielä asuessamme. Oli mullakin yhdenillanjuttu, mutta se on hieman eri asia. Pitkin kesää mies on väittänyt, että suhde on ohi, ja sitten onkin tunnustanut, että ovat taas soitelleet, koska on ikävöinyt naista. Joku ihme havahtuminen on nyt kumminkin sitten ilmeisesti tapahtunut mun suuntaan? Miten voin ikinä tietää, ettei pidä sitä suhdetta yllä taas?
Mies on itse sitä mieltä, että on nyt vedenjakajalla ja varma tunteistaan, että haluaa viettää mun kanssa loppu elämän... puuh. Ja sitä olen kanssa miettinyt, että kaikki pitää mua ihan pellenä, jos otan hänet takaisin, eihän kukaan ole ollut kuulemassa meidän keskusteluja, eihän kukaan tiedä millaista meillä on yhdessä.. Mutta ihan oikeasti, eihän tässä kyllä taida olla mitään järkeä, että edes mietin yhteenpaluuta. Vai mitä ootte mieltä.
No kyllähän tuosta kieltämättä tulee sellainen olo, että mies haluaa rusinat pullasta. Teki mieli käydä vähän panemassa muita niin erosi sinusta ja jätti perheen ja tuntui tietävän, että otat sitten kuitenkin takaisin. Eli täysin menette hänen mielitekojen mukaan ja hänellä on oikeus tehdä mitä vaan mutta aina voi sitten lopulta palata nössön exän luo siksi aikaa, että taas tekee mieli uutta pillua.
Tuo yhden kirjoittajan "huvikseen eroaminen" osui siinä mielessä että sitähän voi siis aina haluta riidan tullen erota, ehkä jotain huvittavaa vallankäyttöä kuin suoraan yläasteelta. Pitäisi kuitenkin pystyä edes perustelemaan, miksi ei natsaa, eikä erota siksi, että toinen on jstk vihainen tai kaipaa selvitystä.
Recovering stolen crypto is challenging, but by acting quickly and using legitimate tools, many victims can trace and recover their digital assets.
With their professional approach, transparent process, and strong reputation, Infinite Digital Recovery has become one of the most trusted and well-reviewed crypto recovery experts in the United States, offering victims structured assistance without upfront payment.
Email: infinitedigitalrecovery@techie.com
WH47SAPP: + 1 323** 554** 3592
Miehen lompakolla on ihmeellinen voima.
Säälittävää palata yhteen eron jälkeen. Kumpikaan ei löytänytkään parempaa ja joutuvat tyytymään tuttuun ja turvalliseen.