Kuuluuko Polycolor sävyteshampoon olla valkoista (sävy vaaleanruskea)?
Ihmettelen, miten tästä vaahdosta voi tulla muka ruskeat hiukset - onkohan valmistajalle tapahtunut joku kämmi...apua!
Tietääkö joku, kyseessä Schwarzkopfin polycolor sävyteshampoo.
Kommentit (8)
Värjäsin Polycolorin keskiruskealla. Paketin mukaan näytti oikein kauniilta tuhkaiselta väriltä ja näytti siltä kun tökötti oli päässä. Pesun jälkeen hiukset märkänä ajattelin, että onpas nätti.
Mutta sitten kun kuivui, niin pientä punertavuutta näkyi. Meinasin repiä hiukset päästä. Auringonvaloa vasten näytti rumalle mahongille ja parissa pesussa haalistui punaisen ruskeaksi. Ei auttanut kun hakea marketista se lähes tumma kestoväri ja vetää päähän. Nyt sentään näyttää siltä, että hiukset sopivat kasvoihin, mutta paskan maku jäi.
Tällaiset kokemukset Poly-colorista...
Minä olen jo pitkään käyttänyt Polycoloria, keskiruskeaa ja olen saanut mielestäni oikein hyvän lopputuloksen. Olen 60+ ja minulle kasvaa harmaata tyveen, joten joudun joka kuukausi värjäämään juuret ja joskus vedän värin latvoihin saakka. Tämä väri peittää harmaat, ei kirvele ja on edullinen. Laitan juuret kaksi kertaa samasta pakkauksesta. Kaadan puolet pullon ja tuubin sisällöstä erilliseen astiaan, jossa sekoitan ne. Siitä sivelen pienellä maalipensselillä harmaan tyvikasvun.
Nyt on vain niin ikävästi, että tämän tuotteen valmistaminen ilmeisesti on lopetettu, ainakaan en enää löydä sitä kauppojen hyllyltä täältä Turusta. Tietääkö joku mistä tätä hiusväriä saa? En löytänyt sitä nettikaupoistakaan.
Kyllä kuuluu olla valkoista, ja värjää kyllä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Värjäsin Polycolorin keskiruskealla. Paketin mukaan näytti oikein kauniilta tuhkaiselta väriltä ja näytti siltä kun tökötti oli päässä. Pesun jälkeen hiukset märkänä ajattelin, että onpas nätti.
Mutta sitten kun kuivui, niin pientä punertavuutta näkyi. Meinasin repiä hiukset päästä. Auringonvaloa vasten näytti rumalle mahongille ja parissa pesussa haalistui punaisen ruskeaksi. Ei auttanut kun hakea marketista se lähes tumma kestoväri ja vetää päähän. Nyt sentään näyttää siltä, että hiukset sopivat kasvoihin, mutta paskan maku jäi.
Tällaiset kokemukset Poly-colorista...
Kyllä nuo perus-ruskean sävyt on auringonvalossa selvästi lämpimään taittavia kaikissa kauppojen värisarjoissa. Jos ei halua lämmintä sävyä, pitää ostaa tuhkainen sävy, esim. jos haluaa 5-asteisen keskiruskean niin ei sitä perus 5-sävyä vaan 5.1, jossa .1 viittaa kylmän tuhkan vivahteeseen.
Vanha ketju jo, mutta löytyi kun ihmettelin samaa asiaa kuin ap. Minulla ei kyllä peittänyt harmaita kuin ehkä ihan ohuesti. Harmaa juurikasvu loistaa lähes entiseen malliin. Ja väri kirveli päänahkaa. Kyseessä oli juuri tämä vaaleanruskea sävy. Oli kyllä pettymys, ei toiminut ollenkaan.
Mulla polycolor tummanruskea sävyteshampoo.Seos on vaalea beige, mutta hiuksista tulee just sopivat ja peittää harmaat(tosin niitä vasta vähän ohimolla) Paras koskaan käyttämistäni kotivärjäysshampoista.Väri kestää kauan.Voi kyllä suositella.
mutta värjää silti hiukset ruskeiksi. Shampoo vaihtaa väriä päässä (ja vaatteissakin) hapettuessaan.