Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koiran haukahtelusta kerrostalossa
20.08.2011 |
eli onko teidän mielestä vielä siedettävää jos koiraa haukahtaa kerran pari, kun kuulee kerroksessaan jonkun kolauttavan oven kiinni tai auki, yöaikaan ei ollenkaan.
itselleni ei ainakaan valitusta ole tullut mutta tällainentapa koirallani on.
halusin kysyä teidän mielipidettä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta kyllä koirien haukkuminen häiritsee kerrostalossa (kuin myös mikä muu tahansa meteli). Teen vuorotyötä ja nukun päivisin. (Asun nykyään omakotitalossa)