Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sitten tullut yöksi kotiin

Vierailija
20.08.2011 |

Lähti eilen duunipaikan rapujuhliin ja aikoi tulla takaisin 22 maissa. Aamulla herätessäni huomasin, ettei herraa ole näkynyt. Puhelimeensa ei vastaa.

5- ja 6-vuotiaat lapset kyselevät isänsä perään ja isompi on huolissaan onko isi jäänyt auton alle.

Nyt v*uttaa niin kybällä, etten tiedä mitä tehdä. Vastaajaan jätin viestin, että mies voi jäädä sinne missä ikinä onkaan. Lasten takia yritän pysyä rauhallisena, isompi aloitti viime viikolla koulun ja seuraava elämänmuutos sitten lienee vanhempien ero.

Tällaista on sattunut pitkän suhteen aikana pari kertaa ennenkin ja selityksenä on aina ollut kaverin luo sammuminen tms. Niistä on puhumalla selvitty, mutta nyt saa riittää kun lapsetkin saavat kärsiä isänsä toilailuista.

Että voi yli nelikymppinen äijä olla niin tyhmä että uhraa perheensä omien typeryyksiensä takia.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkanut puhelimessa tivaamaan, onko ollut työkaverin sohvalla vai jonkun naisen luona. Se keskustelu käydään vielä kun mies kotiutuu.

Toisaalta luulisin tuntevani mieheni 17 vuoden kokemuksella eli ei mielestäni ole pettäjätyyppiä. Ja silti joku saa epäilemään pahinta - onko se sitten omaa mustasukkaisuutta vai mitä, sitä en tiedä.

AP

Vierailija
22/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa on naisen luona, voi olla vaan muuten sammunut. Taidat itse hysterisoida tata nyt ihan sen takia etta pelkaat sen pettaneen.

Muutoin kasittelisin asiaa silla vakavuudella kuten kuuluu (eli ei kovin vakavasti) eli kun humalassa ollaan, vanhat kotiintulolupaukset ja muut loogiset asiat menettaa merkityksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristus mikä kitinä ja vikinä uhdestä känni-illasta. Isi pois lapsilta kun mies juo liikaa nii!Lapsellisempaa ja paljon itsekkäämpää kuin miehesi touhut.

Vierailija
24/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sen tiedät kenen sohvalle (sänkyyn) se on sammunut?!

Vierailija
25/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellänikin mies tehnyt noita 'katoamistemppuja'. ja kyllä aamuisin olen todella huolissani miehestäni, mutta myös vihainen koska niitä on siis useampikin. ja silloin, (ei en sano sitä kenellekään, vain itse laannutan vihaani sillä tavalla) mietin että mä eroan. ilman ero aikomusta.

mutta joo, kerran mun mies (änkyrä kännissä baarista tulleena) puhui munkanssa puhelimessa klo 3.40 sanoi että ottaa taksin kotiin. soitin n. 5minuutin päästä (mun olisi pitäny mennä maksamaan taksi alas) ja puhelin tuuttasi varattua. Soitin uudelleen ja oli kännykkä kiinni. Empä saanut unta sen jälkeen, kello kului ja kului ja lopulta aamu seittemältä päätin lähteä tutulle kahville koska olin huolesta sekaisin ja silti vtutti toi miehen käytös. nooo, siellähän se nukkui, juna-aseman penkillä siis. kännykkä oltiin pöllitty, oli varmaan nukahtanut se kädessä(eli varas varmaan soitti kun tuuttasi varattua ja laittoi sen jälkeen pois päältä kun huomasi että siihen soitellaan).

eipä ole ainoa reissu kun nukahtaa muualle yöks. joka kerta vtuttaa kun ei ilmoita missä on, mutta toisaalta myös vtuttaa kun tulee änkyräkännissä kotiin.

mutta siis menipä ohi aiheen, piti vaan sanoo että ymmärrän ap:ta ja ap:n vihaisuutta asiasta. se on sellaista vihaa mikä menee nopeasti myös ohikin kun asiat jutellaan halki jne.

Vierailija
26/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristus mikä kitinä ja vikinä uhdestä känni-illasta. Isi pois lapsilta kun mies juo liikaa nii!Lapsellisempaa ja paljon itsekkäämpää kuin miehesi touhut.

en ikinä ottas miestä joka tekee noin ja siis ylipäätään vetää enemmän kuin 1 viinilasin vuodessa. onneksi sain absolutistin ei tartte miettii missä se nukkuu kun ei toilaile.

Vierailija
27/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa on naisen luona, voi olla vaan muuten sammunut. Taidat itse hysterisoida tata nyt ihan sen takia etta pelkaat sen pettaneen.

Muutoin kasittelisin asiaa silla vakavuudella kuten kuuluu (eli ei kovin vakavasti) eli kun humalassa ollaan, vanhat kotiintulolupaukset ja muut loogiset asiat menettaa merkityksensa.

Ap olikin jo kommentoinut mita oli tapahtunut (viesti 19 tjsp) sita viestia en lukenut tata kirjoittaessani mutta olin siis oikeassa. Miehet nyt vaan on putkiaivoisia. Ja jos pettamista tarvitsee pelata niin syy on siina etta kotona se puoli huonossa kunnossa juuri kuten arvelinkin.

Vierailija
28/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä kommenttihan osoittaa SINUN aikuismaisuutesi?

Vierailija
29/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihme, jos ja kun mies eksyy vieraaseen sänkyyn. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
30/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan pyysin, että puolisoni laittaisi vaikka tekstarin, jos menee aamuun saakka, sillä herään yöllä ja mikäli puoliso ei ole tullut kotiin, huolestun ja valvon aamuun saakka.

Lapset olivat tuolloin pieniä ja oli melko raskasta kahden tunnin unilla, huolesta sekaisin, jaksaa ponkaista päivä käyntiin heidän kanssaan.

Mielestäni yhden tekstarin kirjoittaminen on paljon pienempi vaiva, kun antaa puolison valvoa, huolestua ja aamulla vielä umpi väsyneenä pakottaa puoliso valehtelemaan lapsille jotain rauhoittavaa isän liikkeistä. Helvetin itsekästä, kun yhdellä viestillä voisi välttyä kaikelta tältä.

Mutta eipä laittanut.

Vierailija
31/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihme, jos ja kun mies eksyy vieraaseen sänkyyn. Sitä saa mitä tilaa.

Kumpikaan ei pihtaa, mutta kumpaakaan ei ole myöskään viime aikoina hirveästi haluttanut johtuen työuupumuksesta, omien vanhempien sairauksista, toisen lapsen sairastelusta jne jne. Mutta sehän nyt ei varmaan ollut tämän keskustelun topic?

AP

Vierailija
32/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos saat mieheltä tunnustuksen niin siitä voisi olla hyvä paikka lähteä selvittelemään koko parisuhdetta toimivammaksi.

Jos mies loppuun asti väittää nukkuneensa kaverin sohvalla niin valehtelee.

Pettämisestäkin voi päästä yli. Minusta varsinkin jos taustalta on löydettävissä jotain ihan oikeita oman parisuhteen tyytymättömyyksiä. Tällöin on jotain uskoa että jos parisuhde saadaan toimimaan, voi hyvin mielin yrittää rakentaa luottamusta takaisin.

Vierailija
33/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies ei tule yksi kotiin. Tosin tilanne vähän eri koska ollaan 20-vuotiaita ja lapsi tulossa. Ollaan siis seurusteltu 5 vuotta ja nuoren ikämme takia muutimme vasta reilu kuukausi sitten saman katon alle. Nyt mies on siis lähtenyt joka viikonloppu kavereiden kanssa, pari kertaa ollut myös kuskina koska saa siitä rahaa. Ja joka viikonloppu sama juttu, mies ei tule yöksi kotiin. viesteihin ei vastaa, puhelimeen saattaa vastata 1/20 ja usein sillon pyytää anteeksi ettei ole tullut ja että tulee nyt. koskaan ei kuitenkaan tule. useimmiten uskallan käydä nukkumaan kun mies uskottelee että tulee nyt, sitten herään muutaman tunnin päästä eikä ole miestä vieressä. Kun oli tehnyt tämän kaksi kertaa tein selväksi etten jaksa tuollaista, varsinkaan tässä tilassa (olen siis raskaana). Nyt viime öinen oli 4 tai 5 kerta. Muutenkin ollut itellä huolia/stressiä, kun mummoltani paljastui erittäin paha aivokasvain, elinikä ennuste 2-3 viikkoa. Olen usein töissä viikonloppuisin. nyttenkin mulla iltavuorot, 14-21. Ja niin toivoisin että mieheni olisi kotona kun tulen kotiin ja pääsisin viettämään laatu aikaa hänen kanssaan. Mutta ei. Mies aina itse sanoo/lupaa että tulee kyllä ajoissa kotiin ja että on kotona ennen kuin tulen töistä, mutta eipä ole koskaan ollut. Alan olla niin loppu... mies on muutenkin ollut jotenkin niin välinpitämätön ja etäinen. pettänytkin on viime keväänä. oli oikein 2 kk kestävä suhde toisen kanssa, kunnes sitten jäi kiinni. Ollaan juteltu vakavasti meidän suhteesta ja tulevasta lapsesta ja mies vannottaa että rakastaa minua yli kaiken ja ei enää halua satuttaa mua. silti tekee aina samalla tavalla. mikä helvetti sitä miestä oikein vaivaa??? Luulisi että jos oikeesti rakastaa/välittää/kiinnostaa niin ei uskoisi aina tekevän tolleen vaan haluavansa olla minun kanssani. Tottakai kavereidenkin kanssa pitää olla ja joskus ryypiskellä, mutta että joka viikonloppu ja vieläpä usein viikollakin käy kavereita morjenstamassa. Teidän senkin että mieheni on hieman ahdistunut, tulevasta lapsesta, joka ei siis ollut suunniteltu. tällähetkellä noin 14 rv. kertokaahan viisaammat mulle mitä pitäisi tehdä?? tuntuu ettei mies tajua mitään, ollaan puhuttu ko. asiasta moneen otteeseen ja olen uhannut muuttaa kaverini luokse jos käytös ei muutu.

Vierailija
34/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan itseään kunnioittava nainen tuollaista katso. Jätä mies ja opettele laittamaan tekstiisi kappalejaot. ;)

Vierailija
35/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies ei tule yksi kotiin. Tosin tilanne vähän eri koska ollaan 20-vuotiaita ja lapsi tulossa. Ollaan siis seurusteltu 5 vuotta ja nuoren ikämme takia muutimme vasta reilu kuukausi sitten saman katon alle. Nyt mies on siis lähtenyt joka viikonloppu kavereiden kanssa, pari kertaa ollut myös kuskina koska saa siitä rahaa. Ja joka viikonloppu sama juttu, mies ei tule yöksi kotiin. viesteihin ei vastaa, puhelimeen saattaa vastata 1/20 ja usein sillon pyytää anteeksi ettei ole tullut ja että tulee nyt. koskaan ei kuitenkaan tule. useimmiten uskallan käydä nukkumaan kun mies uskottelee että tulee nyt, sitten herään muutaman tunnin päästä eikä ole miestä vieressä. Kun oli tehnyt tämän kaksi kertaa tein selväksi etten jaksa tuollaista, varsinkaan tässä tilassa (olen siis raskaana). Nyt viime öinen oli 4 tai 5 kerta. Muutenkin ollut itellä huolia/stressiä, kun mummoltani paljastui erittäin paha aivokasvain, elinikä ennuste 2-3 viikkoa. Olen usein töissä viikonloppuisin. nyttenkin mulla iltavuorot, 14-21. Ja niin toivoisin että mieheni olisi kotona kun tulen kotiin ja pääsisin viettämään laatu aikaa hänen kanssaan. Mutta ei. Mies aina itse sanoo/lupaa että tulee kyllä ajoissa kotiin ja että on kotona ennen kuin tulen töistä, mutta eipä ole koskaan ollut. Alan olla niin loppu... mies on muutenkin ollut jotenkin niin välinpitämätön ja etäinen. pettänytkin on viime keväänä. oli oikein 2 kk kestävä suhde toisen kanssa, kunnes sitten jäi kiinni. Ollaan juteltu vakavasti meidän suhteesta ja tulevasta lapsesta ja mies vannottaa että rakastaa minua yli kaiken ja ei enää halua satuttaa mua. silti tekee aina samalla tavalla. mikä helvetti sitä miestä oikein vaivaa??? Luulisi että jos oikeesti rakastaa/välittää/kiinnostaa niin ei uskoisi aina tekevän tolleen vaan haluavansa olla minun kanssani. Tottakai kavereidenkin kanssa pitää olla ja joskus ryypiskellä, mutta että joka viikonloppu ja vieläpä usein viikollakin käy kavereita morjenstamassa. Teidän senkin että mieheni on hieman ahdistunut, tulevasta lapsesta, joka ei siis ollut suunniteltu. tällähetkellä noin 14 rv. kertokaahan viisaammat mulle mitä pitäisi tehdä?? tuntuu ettei mies tajua mitään, ollaan puhuttu ko. asiasta moneen otteeseen ja olen uhannut muuttaa kaverini luokse jos käytös ei muutu.

Jos olet jo käyttäynyt "tämä oli viimeinen kerta, kun"-kortin , niin lähdepä pikapikaa sinne kaverille. Tuo ei ole normaalia tulevan isän käytöstä. Mies on nuori, joten osoittaa tuolla kyllä sen, että ei ole kypsä isäksi eikä aio isän vastuuta asioista ottaa. Jos ei odotusaikana kykene puhumaan ja sopimaan asioista, niin ei se onnistu sittenkään, kun on itkevä lapsi kuvioissa.

Alapa järjestellä itsellesi tukiverkkoa ja henkisesti valmistaudu yh-elämään. Se on tosiaan tulossa. Jos mies jossain vaiheessa alkaa taas arvostaa ja kunnioittaa sinua, voit harkita asiaa uudestaan.

Jos ei pidä lupauksiaan, ei sopimuksiaan ja vieläpä valehtelee, ei ole kovinkaan kummoinen mies. Paremmankin voit saada. Parisuhteeseen kuuluu luottamus, se, että tietää toisen pitävän lupauksensa. Muista se.

Vierailija
36/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miestäsi pelottaa vauvan tulo. Se on iso muutos.

Meillekin syntyi esikoinen sillon kun oltiin 20. Kuopus tuli 1,5vuotta myöhemmin ja se oli mun miehelle tosi rankkaa. Mies oli poissa kotoa paljon. Itsekseni olin lähes koko raskausajan ja kuopuksen ensimmäisen vuoden. Mies joi paljon ja oli öitä poissa. Lopulta mentiin pariterapiaan. Siellä selvisi monta asiaa. Nyt kuopus on 3,5v ja elämä hymyilee. Mun miehelle oli henkisesti rankkaa tulla isäksi. Kellään meidän kavereista ei ollut lapsia ja olihan se hauskempaa ryypätä kavereiden kanssa kuin kuunnella illasta toiseen vauvan itkua, kun kuopuksella oli koliikki.

Olen elänyt samassa tilanteessa kuin sinä. Meillä siitä selvittiin. toivon, että tekin selviätte. Halaus sinulle.

Vierailija
37/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, että alkaisi ahdistaa tuollaisen pirttihirmun kanssa. Jos lapsesi jo yhdestä miehen poissaolosta huolestuvat noin, kertoo se jo sen, että miehesi tuskin koskaan käy juuri missään itsekseen. Ja veikkaan, että sen takia, kun sinä et laske. Mene nainen itseesi, miehesi ei ole sinun omaisuuttasi. Anna sen mennä ja viettää omaa aikaa, ilman, että sinä kontrolloit sitä.

Vierailija
38/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani mietin, että vastaileeko yksi lapsellinen monta kertaa samassa ketjussa vai onko Suomi todella niin täynnä naisia, jotka todella puolustavat miesten katoamistemppuja....

En kestäisi tuollaista katoamista montaakaan kertaakaan. Onneksi mieheni ei niitä harrasta eikä todellakaa sammuile sinne tänne. Mun puolesta sinkut tehkööt mitä lystäävät mutta miehet, joilla on puoliso ja jopa lapsia, saisivat kyllä kasvaa aikuisiksi. Nykytekniikka tekee ilmoittamisen niin kovin helpoksi, että enää ei voi vedota siihen, että ei löytänyt puhelinkoppia....

Vierailija
39/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa keski-ikä olla parikymmentä viesteistä päätellen. Koliikki on rankkaa, vauvanhoito on rankkaa, mutta ei vain isälle myös äidille! Silloin pitää olla kummankin käytettävissä kun on pieniä lapsia!Ja mitä näihin yöjuoksuihin tulee niin perhettään kunnioittava isä/äiti ei jää mihinkää "sohvalle sammumaan" ku teini vaan pitää huolen siitä että on AINA siinä kunnossa että pääsee kotiin saakka. AIKUISET käyttäytyvätnäin. ENSIN perhe, sitten sammuminen johku. Ja sikstoiseks hyvin usein nää sammuin sinne ja tänne tyypit on todellisuudessa jonkun toisen sängyssä. Valitettavasti.

Vierailija
40/51 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen satavarmasti ollu vieraissa. Kaikenlaisia selityksiä on tullu kotona annettua ja läpi on menneet :)

Mut ehkä joku oikeesti joskus sammuu kaverin sohvalle.. ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä