Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sitten tullut yöksi kotiin

Vierailija
20.08.2011 |

Lähti eilen duunipaikan rapujuhliin ja aikoi tulla takaisin 22 maissa. Aamulla herätessäni huomasin, ettei herraa ole näkynyt. Puhelimeensa ei vastaa.

5- ja 6-vuotiaat lapset kyselevät isänsä perään ja isompi on huolissaan onko isi jäänyt auton alle.

Nyt v*uttaa niin kybällä, etten tiedä mitä tehdä. Vastaajaan jätin viestin, että mies voi jäädä sinne missä ikinä onkaan. Lasten takia yritän pysyä rauhallisena, isompi aloitti viime viikolla koulun ja seuraava elämänmuutos sitten lienee vanhempien ero.

Tällaista on sattunut pitkän suhteen aikana pari kertaa ennenkin ja selityksenä on aina ollut kaverin luo sammuminen tms. Niistä on puhumalla selvitty, mutta nyt saa riittää kun lapsetkin saavat kärsiä isänsä toilailuista.

Että voi yli nelikymppinen äijä olla niin tyhmä että uhraa perheensä omien typeryyksiensä takia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies on koko viikonlopun poissa, saattaa soittaa tässä välillä, että on hengissä tai sitten ei.

Vierailija
2/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä sorttia, joka nukkuu vaikka istuallaan ja herää vasta iltapäivästä jos on aamuun asti riekkunut. Kysymys vain kuuluu, että tuskin se sinne työpaikalleen rapujuhliin on sammunut - minne sitten?

Minusta voisi kunnioittaa suhteen toista osapuolta sen verran, että edes osaisi hakeutua kotiin kun huomaa juoneensa liikaa. Mies oli vielä pari viikkoa sitten leikkauksessa ja syö myös kipulääkkeitä, joten idioottimaista häneltä edes lähteä läträämään viinan kanssa rapujuhliin.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt tiedä onko tuossa syytä eroon, jos ei nyt tiuhaan toistuvaa ole.

Aihetta on kyllä suuttua ja keskustella miehen kanssa asioista, mutta kyllä niitä mokia sattuu välillä kaikille miehille.

Vierailija
4/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä värkkäisi erohakemuksia...

Mitä jos miehelle oikeasti on sattunut jotain, kun on lääkityskin päällä??

Tosin mun mies ei harrasta katoamistemppuja, joten aiempaa huonoa historiaa ei ole.

Vierailija
5/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onkin sammunut On sitä sorttia, joka nukkuu vaikka istuallaan ja herää vasta iltapäivästä jos on aamuun asti riekkunut. Kysymys vain kuuluu, että tuskin se sinne työpaikalleen rapujuhliin on sammunut - minne sitten?

Minusta voisi kunnioittaa suhteen toista osapuolta sen verran, että edes osaisi hakeutua kotiin kun huomaa juoneensa liikaa. Mies oli vielä pari viikkoa sitten leikkauksessa ja syö myös kipulääkkeitä, joten idioottimaista häneltä edes lähteä läträämään viinan kanssa rapujuhliin.

AP

taitaa ottaa päähän se, että mies yleensäkään lähti firman juhliin ja ilman sua.

Vierailija
6/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex harrasti tuota. Sen takia onkin ex, ja paljon myöhemmin vielä kuulin, että oli pettänyt mua.

Vierailija
7/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olettaisin että mulle olisi ilmoitettu, jos hän olisi sairaalaan joutunut? Eli joko sairaalasta olisi soitettu tai joku miehen työkavereista olisi ilmoittanut.

Ja sinä empatiakyvytön idiootti, joka luulet että olen kateellinen/katkera siitä etten päässyt rapujuhliin - mene itseesi. Olisin voinut lähteä mukaan, mutta jäin mieluummin tekemään opinnäytetyötä kotiin.

AP

Vierailija
8/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, miten lapset tässä kärsivät??? :D :D

Kai ne nyt äitinsä kanssa pärjää pari päivää traumatisoitumatta kun isä on pois? Sanot niille, että isillä olikin pidempi meno kuin luultiin, etkä huolestuta niitä.

En ymmärrä sitäkään, miksi oletat hänen tulevan klo 22 kun kerran tiedät, että haluaa joskus juhlia läpi yön. Sitten juhlii, ja seuraavana päivänä elämä jatkuu.

Haloo.

Vierailija
9/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta ymmärtää lukemaasi. Esikoinen huolestui ja alkoi itkeä, että isi on varmaan jäänyt auton alle kun ei ole tullut kotiin. Kyselevät jatkuvasti, koska isi tulee ja minä sanon, etten vielä tiedä. Tietenkään ne ei siitä varsinaisesti kärsi ettei iskä ole paikalla, vaan ovat huolissaan siitä missä se on.

Ja mies itse pyysi lähettämään tekstarina bussiaikataulut noin klo 22 aikaan eli minä en OLETA yhtään mitään vaan hänellä siis oli "vakaa aikomus" olla dokaamatta liikaa ja tulla ajoissa himaan.

Olisi pitänyt ymmärtää olla avautumatta asiasta täällä just tollaisten ysin kaltaisten kusipäitten takia. Ehkä sulle joskus tulee vastaavanlainen tilanne eteen, niin osaat vähän paremmin eläytyä toistenkin tunteisiin.

Vierailija
10/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset huolestuvat jos itse lietsot siellä asiaa. Aika pienestä teillä erotaan jos tämä on eron paikka. On minunkin mies töppäillyt ja olen hakenut mm. putkasta aamulla. Mut silti rakastan häntä vaikken hänen känniminästä niin pidäkkään. Jollei ryyppää usein niin relaa pipoa.

Vierailija
11/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan selitin että isi varmaan nukkuu vielä ja soittaa sitten kun herää. Pelkään vaan että on mennyt "nukkumaan" jonkun toisen naisen luo (ja ei ole siis jäänyt aiemmin kiinni pettämisestä, joten sinänsä pelkoni ei ole kovin aiheellinen).

Lähdetään nyt lasten kanssa ulos että saadaan ajatukset muualle. Miehen kanssa keskustelen kunhan herra suvaitsee ilmoittaa itsestään jotain.

Minä en olisi yötä poissa kotoa ilmoittamatta mitään, mutta näitä vastauksia kun lukee niin ilmeisesti se on sitten ihan yleistä ja ok....

Vierailija
12/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi yötä poissa kotoa ilmoittamatta mitään, mutta näitä vastauksia kun lukee niin ilmeisesti se on sitten ihan yleistä ja ok....

ei todellakaan ole yleistä ja ok! kerran vielä menee läpi jotenkuten, mutta toisen kerran jälkeen keskusteltaisiin sitten jo hyvin vakavasti tulevaisuudesta.

t: se, jonka ex harrasti yöpoissaoloja

Vierailija
13/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei minusta ole normaalia jos mies ei tule yöksi kotiin jos kerran ei muuta ole ilmoittanut.

Vierailija
14/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toiselle nyt virheitä pitää voida pitkässä parisuhteessa antaa anteeksi. Sanoit, että tuollaista on sattunut pari kertaa. Sis kerran viidessä vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa. Mitä se loppu on? Hyvää parisuhdetta ja perhe-elämää? Ei kannata nyt tuollaisesta erota, myöhemmin itsekin tajuat, että mitä ihmettä tuli tehtyä. Kukaan ei ole virheetön!

Eli kysymykseni kuuluu, onko suhteenne muuten kunnossa?

Vierailija
15/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa draamaa.

Vierailija
16/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

routa porsaan kotiin ajaa.

Enpä eroa ensimmäisenä miettisi.

Jos paljastuu pettäjäksi niin sitten ero mutta jos vain känniörvellys niin sellaista sattuu silloin tällöin.

Vierailija
17/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän aikuisen ihmisen sen verran luotettava olla, että ei vaan yhtäkkiä katoa yölliselle reissulleen. Itse olisin jo tosi huolissani, varmaan soittelisin sairaalat ja poliisit läpi. En voi kuin ihmetellä niitä, joiden elämässä tuollainen on ihan normaalia...

Vierailija
18/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on ollut jotain "sutinaa" jonkun työpaikan naisen kanssa vähän jo juhlia ennen?

Tai kun ovat menneet ehkä johonkin baariin sitten juhlien jälkeen, on sieltä löytynyt joku nainen?

Älkää nyt hyvät naiset uskoko, että mies on jossain "KAVERIN" luona yötä tällaisessa tapauksessa. Ehkä JOSKUS joo, mutta oudoltahan tuo vaikuttaa..

Vierailija
19/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että varmaan huolestuneena ylidramatisoin asioita, mutten suostu silti leimautumaan tiukkapipoksi. Ja ihmettelen tosiaan niitä, joita ei yhtään kiinnosta missä heidän miehensä yönsä viettää.

Tässä välissä mieskin jo ilmoittautui, oli kuulemma sammunut työkaverinsa sohvalle. Oli myös ihan aidosti pahoillaan huomattuaan, kuinka huolestunut olin ollut.

Ja en siis ollut suunnittelemassa eroa vain siksi että mies on jossain ryyppäämässä, vaan pelkäsin että olisi mennyt jonkun toisen naisen luo. Vaikka meillä on arkielämä ihan hyvää, on meillä seksielämä suht kuollutta - en nyt jaksa alkaa tässä setvimään syitä siihen mutta siihen liittyy sairauksia, työuupumusta jne.

Vierailija
20/51 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ilta venyy. Ihan perusasia suhteessa/perheessä eläville.

Itseäni kiukutti aikanaan samassa tilanteessa se, että lapsille piti valehdella tietävänsä missä isä on, sillä eihän lapsille voi paljastaa ettei yhtään tiedä, mitä on tapahtunut.

Ensimmäisillä kerroilla olin huolesta sekaisin ja valvoin aamuun saakka herättyäni yöllä ja huomattuani ettei mies ollut tullut kotiin.

Loppuvaiheessa olin vaan vittuuntunut.

Yksi tekstiviesti tai puhelu on niin pieni asia etten ymmärrä, miksi ex-mieheni valitsi silti mieluummin viestittelemättömyyden ja riidan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän