Onko mielestänne toimistotyöstä (n. 6-7h/pvä) 2500€ hyvä palkka?
Kommentit (5)
itse saan 2500 bruttona nyt kun teen 80% työaikaa (6t/pvä), olen IT-alalla asiantuntijatehtävissä.
itellä tällä hetkellä käteen jävä n. 1500 ja olen 2-vuorossa....
riippuu koulutuksesta ja tehtövönkuvasta. Merkantti tai merkonomi on aika onnekas jos saa tuon verran, Nykyaikana jopa tradenomille on tuo hyvä palkka. Mutta jos on yo-tutkinto, niin sitten voi jo miettiä muuta työtä, koska ehkä varmaankin voi saada parempaakin palkkaa jostain.
että mulla taitaakin olla ihan hyvä palkka työn vaativuuteen nähden.
En omaa korkeaa koulutusta, mutta kokemusta kyllä vastuullista hommista usealta vuodelta. Jouduin vaan luopumaan aiemmasta työstä kun sisälsi pitkiä päiviä ja paljon matkustelua ja se ei oikein enää tuntunut kahden lapsen äitinä mielekkäältä.
Onnistuin saamaan tosi ihanan työn, liukuvilla työajoilla ja ei matkustelua ja ilmeisesti palkankin onnistuin puhumaan kohdalleen. -Ap
No on varmasti kovakin palkka, jos jotain papereita pyörittelee ym vaikkapa sihteerinä tms
Riippuu vaadittavasta koulutustasosta ja työn vaativuudesta.