Naapuri vaihtaa harvoin alusvaatteensa, ällöttää!
Hakee lehden joka aamu pelkät boxerit ja virttynyt teeppari päällään, jalassa feikkikroksit kun lompsii tuota tietä pitkin laatikolle. Ainakin viikon ollut jo samat vaatteet, mahtaa olla aromit!
Kommentit (8)
seisoo joka aamu ikkunassa puhtaissa kukkaistuoksualkkareissaan ja *aidoissa* crockseissa. :D
luulin et ap tarkotti mua !
Mutta katoin ketjun aloittamisajankohtaa ja olin vielä sisällä. Äsken hain lehden ap:n kuvailemassa asussa, poikkeuksena se, että mulla liehui avonainen fleeceaamutakki siinä lisänä.
Niin, yöasun vaihdan muuten joka aamu suihkun jälkeen puhtaisiin alusvaatteisiin, rintaliivejä myöten.
JOs sinun suurin huolesi on NAAPURIN alusvaatteet, niin minä olen sinulle todella kateellinen.
Eikä se naapuri ilmeisesti asu edes kerrostalossa seinän takana levittämässä aromeitaan sinun asuntoosi, koska on eri postilaatikko tien laidassa. Kyllä sinulla on asiat hyvin!
kun kalsarit pesee ne kestää ainakin viikon kuivua näillä säillä:)
Mulla esim. on erikseen "yöboksereita", siis miesten kankaisia boxereita 6kpl / ja niistä 3+3 samanlaisia. Miehelläkin on erikseen yöhousut, eikä niitä nyt ihan päivittäin vaihdeta.
muitakin murheita mutta tosiaan inhottaa tämä maalaistyyli että alusvaatteisillaan heilutaan kadulla. Väkisin näkyy sisään kun ikkunoitten edestä lompsii, lihava mies.
-ap
että tää koskee mua. Oon oikeesti niin paranoidi että kuvittelen naapureiden tietävän miten usein vaihdan alusvaatteeni.