Kertokaa seksielämänne muutoksista/kehittymisestä
Olen mies, 37 v. Naimisissa n. 10 vuotta. Kimpassa vielä muutama vuosi kauemmin. Lapsia kolme. Luin täältä palstalta erinäisiä viestiketjuja, joista tuli vastaan paljon viestejä, että "olisi kamalaa jos meilläkin olisi seksiä vain kerran viikossa ja kyllä mies varmaan vieraisiin lähtisi jos alkaisin sellaiseksi pihtariksi". Ihan oikeasti, kuinka monella on oikeasti seksiä kerran viikossa tai useammin??? Jos teitä todella löytyy, niin täytyy alkaa miettimään meidän suhdettamme tarkemmin. Meillä seksissä on välillä kuukauden-parin-kolmenkin taukoja. Joskus sitten kun rouva on jostain syystä vähemmän väsynyt töistään ja "kodin sotkuisuudesta", niin saattaa hetken aikaa seksiä olla joka viikkokin. Kunnes taas tulee se kuukausien tauko. Vituttaa, väsyttää, ahdistaa, kesälläkaikkinaisetonniinsaatananisotissisiäjakiimaisennäköisiäperkele...
Olen kestänyt ajatuksella, ettei sitä seksiä ole muissakaan perheissä kovinkaan usein...
Kommentit (27)
todella suuren kriisin. Muutaman vuoden aikana suhteesta unohtui sellainen tärkeä seikka kun toisen huomioon ottaminen. Aina tuli ensin lapset, sitten jossain vaiheessa minulle sellainen Minä ensin. Katsotaan sitten mitä jäljelle jää.. Eipä paljon mitään. Siinä sitten elettiin, lähinnä kämppiksinä, sitä satunnaista seksiä kerran viikossa. Lopulta tuli mitta täyteen, ja sitä oli pakko alkaa pohtia, että mitä sitten. Minä vajosin todella syvälle, en päässyt ylöskään ja mietin siinä että mikä elämässä todella merkitsee. Olin kuin itseni ulkopuolella, tarkastelin asioita. Mieheni teki myös niin ja lopulta alettiin rakentaa elämää uudelleen. Mikä on se tärkeä elämässä. Minä rakastin miestäni, ja jotenkin ilmeisesti siinä memetyksen pelon hetkinä ymmärsin sen tunteen tärkeyden. Vietiin lapsia viikonlopuksi mummolaan jotta saadaan asioita puida kaikessa rauhassa. Nyt tuosta on mennyt aikaa tovi, ja rakkaus vahvistuu koko ajan. Ajatusmaailma meni aivan päälaelleen, kuten aiemmin kirjoitin, nyt ajatukset on sellaiset, että ensin isän ja äidin suhde, sitten lapset. Ja lapset ovat iloisia ja voivat hyvin kun äiti ja isä ei riitele. Nyt on meillä molemmilla hyvä olo ja kun toinen on muualla, ikävä on kova.
"Tätä nykyä keskivertosuomalainen on yhdynnässä kerrasta kahteen viikossa"
"Usein toistuvaa haluttomuutta kertoi kokevansa lähes puolet avioliitossa olevista naisista ja miehistäkin enemmän kuin joka kymmenes."
"Yhä edelleen nainen on useammin se, joka suhteessa pihtaa tai myöntyy vain ”aviovelvollisuuden” takia. Tämän tunnustaminen saattaa tuntua kiusalliselta: nainenhan ei tätä nykyä pelkästään saa nauttia seksistä kuin mies, vaan hänen pitää nauttia seksistä kuin mies. Eihän ahtaista sukupuolirooleista vapautunut, tasa-arvoisesti itseään toteuttava nykynainen voi saada vähempää kuin antaa! Jos näin käy, hänellä päätellään olevan itsetunto-ongelmia tai traumoja tai rakastajassa olevan vikaa.
Olisiko kuitenkin parasta tasa-arvoa myöntää, ettei nainen ole haluiltaan mies?"
Ihmetyttää miksi harrastaa seksiä pari kertaa vuodessa sitten ollenkaan?
Koska halutaan? Koska ei huvita olla ilman?
Ihmetyttää miksi harrastaa seksiä pari kertaa vuodessa sitten ollenkaan?
Koska halutaan? Koska ei huvita olla ilman?
Tarkennan, että yhtäkkiä ajatellen se kuulostaa siltä että harrastetaan sitten periaatteesta koska se vaan kuuluu parisuhteeseen. Vähän kummaksuttaa, että halut herää niin harvoin. Toki kaikki tavallaan. Itsellä vaan oli vaihe jossa seksihalut kuolivat kokonaan kun sitä oli harvoin. Tiesin, että voisin kyllä sitä harrastaa joskus mutta miksi vaivautua kun tietää ettei se aktiiviseksi ja hyväksi ylly kuitenkaan.
Jos seksi on hyvää ja nautinnollista niin miksi ihmeessä halu kuolee puoleksi vuodeksi ?
4 lasta. Suhteen alussa hyvinkin kiihkeää. Päivittäin ja joskus monta kertaa. Lasten myötä kaikki hiipui. Välillä intohimo nosti päätään, mutta ei kestänyt kun hetken.
Naisena en edes tajunnut missä mennään, tyydyin tilanteeseen. Meille tuli lopulta kamala kriisi. Mies petti.
Siitä "selvittiin" ja nyt seksiä vähintään 2krt/vk. Tilanne jatkunut yli 2vuotta. Toivottavasti kestää loppuelämän. :)
ja sitä ennen aina on ollut seksiä 1-2 x/vko. Nyt kun selvitelty, mitä elämältämme haluamme, niin seksiä on paljon useammin eli ehkä joka toinen päivä ja välillä joka päivä. Yhdessä ollaan oltu 17 v.
Heippa, olen täyshetero mies mitä sitä nuukailemaan, naiminen on tosi mukavaa ja totta tosi rentouttavaa kun kumpikin on saanut. Meillä tulee yhteistä taivalta enskuun 4:s päivä 27v seksi on kokoajan parantunut vaikka ikää on tullutkin. En kerro ikääni hmm oliskohan tämä sitä villitystä.M45.