Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuin työkaveriini *hups*

Vierailija
19.08.2011 |

Käykö kenellekään koskaan niin, että ihastuu totaalisesti johonkuhun? Mä oon ihan sekaisin. Naimisissa oleva ämmä. Mulle käy toisinaan näin, sitte se menee ohi. Mut tää nyt on kestäny kolme kuukautta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää vaikka kuinka kauankin.



Itse olen ollut niin kauan samassa työpaikassa, että ihastuksia on ehtinyt olla todella moneenkin työkaveriin. Eipä se niin vakavaa.

Vierailija
2/4 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nauttisi tunteesta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä nauttia. Mutku arjen touhut ei suju, on vähän onnettomuusaltis olo. Oon ihan poissaoleva lastenkin kanssa. Iltasatua luin äsken niin, että en ajatellut lainkaan satua vaan tätä miestä töistä. :P

Vierailija
4/4 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut työkaveriini kohta jo vuoden..