Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömyyskorvauksista tietävät,auttakaa.

Vierailija
19.08.2011 |

Olen luullut, että kun ilmoittaudun joskus tämän pitkän kotiäitiyden jälkeen työttömäksi työnhakijaksi, niin saisin työttömyyskorvausta. Mutta en täytä työssäoloehtoa, eli en siis ilmeisesti saakaan sitä.(Olen ollut kotona kohta 10 vuotta.) Silloin voi ilmeisesti saada työmarkkinatukea, mutta siihen vaikuttavat puolison tulot. Ja laskurin mukaan en saisi sitten sitäkään. Voiko oikeasti olla näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin se on. tää systeemi menee vielä hullummaksi kokoajan.

Vierailija
2/3 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspäiväraha edellyttää työssäoloehtoa ja sitä maksetaan max. 500 pvää. Työmarkkinatuki on taas puolison tuloista sidonnainen. Eli summa summarum 0 e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso tienaa bruttona noin 2400 tai enemmän ei saa työmarkkinatukea. Tuki alkaa laskea, kun puoliso tienaa 1700e/kk bruttona.