Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tällaisen miehen? Mitä mieltä tällaisesta miehestä?

Vierailija
19.08.2011 |

On opiskellut pitkälle lääketiedettä,käynyt Hieronta-Akatemian ja kokkikoulun ja opiskellut oikiksessa.

Ensin hän antaa sinulle kokovartalohieronnan aromaattisia öljyjä käyttäen. Hieroo niskalukkosi auki ja jumahtaneen selkäsi ja antaa pitkän jalkahieronnan. Tuntee jokaisen hermopisteesi.

Kun olet sitten rentoutunut, hän tyydyttää sinun kaikki toiveesi seksuaalisesti taidolla ja kokemuksella suuseksiä ja korvannipukoiden imemistä unohtamatta. 100% tyytyväisyystakuu.

Kun olet tyydytetty, hän antaa käteesi uusimman Cosmopolitanin ja jättää sinut lepäämään lehtesi kanssa. Sillä aikaa hän valmistaa sinulle Gourmet-aterian jälkiruokaa ja juustoja punaviinin kera unohtamatta. Kun ruoka on valmis, hän kutsuu sinut pöytään,jossa palaa kaksi kynttilää.

Kun olet syönyt, onkin aika käydä ruokalevolle. Kun olet levännyt, hän suorittaa sinulle täydellisen lääkärintarkastuksen ja tutkii kroppasi.

Lopuksi neuvoo sinua lakiasioissa, jos sinulla on jotain niistä kysyttävää.

Olisitko tyytyväinen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyisin alle viikossa!

Vierailija
2/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos sattuis vielä olemaan huumorintajuinen, normaalilla tunnemaailmalla varustettu, sopivan sosiaalinen ja empaattinen sekä vielä siedettävän näköinenkin, niin mikä jottei :)

On opiskellut pitkälle lääketiedettä,käynyt Hieronta-Akatemian ja kokkikoulun ja opiskellut oikiksessa.

Ensin hän antaa sinulle kokovartalohieronnan aromaattisia öljyjä käyttäen. Hieroo niskalukkosi auki ja jumahtaneen selkäsi ja antaa pitkän jalkahieronnan. Tuntee jokaisen hermopisteesi.

Kun olet sitten rentoutunut, hän tyydyttää sinun kaikki toiveesi seksuaalisesti taidolla ja kokemuksella suuseksiä ja korvannipukoiden imemistä unohtamatta. 100% tyytyväisyystakuu.

Kun olet tyydytetty, hän antaa käteesi uusimman Cosmopolitanin ja jättää sinut lepäämään lehtesi kanssa. Sillä aikaa hän valmistaa sinulle Gourmet-aterian jälkiruokaa ja juustoja punaviinin kera unohtamatta. Kun ruoka on valmis, hän kutsuu sinut pöytään,jossa palaa kaksi kynttilää.

Kun olet syönyt, onkin aika käydä ruokalevolle. Kun olet levännyt, hän suorittaa sinulle täydellisen lääkärintarkastuksen ja tutkii kroppasi.

Lopuksi neuvoo sinua lakiasioissa, jos sinulla on jotain niistä kysyttävää.

Olisitko tyytyväinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin vähän normaalimpaan ja maskuliinisempaan. Onko tuo mies olemassa? Jos on niin onko uusi tuttavuus? Liian täydellistä ollakseen totta ja pelottavaa, jos noin.

Vierailija
4/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei kiitos.

Vierailija
5/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies antaa mulle luettavan Cosmon juotavan sijaan, niin käsken suksia vittuun.

Vierailija
6/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kävis kyllä oikeasti vähän karmimaan tollanen mies. Pelottaisi että se on oikeasti joku psykopaatti joka pistää mut kohta lihoiksi.

Vierailija
7/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arki sujuu? Enemmän minua kiinnostaa, sujuuko siivous ja lasten kanssa oleminen. Tuollainen mies saattaisi kiinnostaa muitakin naisia, ja jos mies on yhtään vieraissakävijä, niin sitten kiitos ei.

Entä jos mies tulisi joku päivä myöhään kotiin ja sanoisi vain auttaneensa naispuolista työkaveriaan lakiasioissa. Meniköhän samalla koko hoito, hmm.

Joo, olen tylsä.

Vierailija
8/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen kyyninen, mutta lääkäri ja kokki ja lisäksi oikiksen opintoja peruskursseja enemmän ei vaikuta uskottavalta.

(Enkä mä haluaisi, että mies, jonka kanssa mulla olisi suhde, tekisi mulle lääkärintarkastusta.)

Vierailija
9/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöh. Varsinkin tuo loppu. Miksi hemmetissä haluaisin mieheni neuvovan minua lakiasioissa ja tekevän lääkärintarkastuksen???

Lakiasiatkin menisi mutta lääkärin haluan olevan jonkun muun kuin mieheni.

Aika kamalalta kuulostaa myös tuo hieroo niskalukkosi auki? Siis täh minkä?

Inhoan myös vartaloöljyjä,ihan kammoa. Hieronta (osaava sellainen) on ihan ok vaikkei minulta mitään niskalukkoja löydykään.

Ja sit se vielä imuttelis jotain hemmetin korvannipukoita? Joo ei mulle.

...ai niin,en todellakaan edes lue cosmoa,joten senkin sais viedä mennessään.

Vierailija
10/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen kyyninen, mutta lääkäri ja kokki ja lisäksi oikiksen opintoja peruskursseja enemmän ei vaikuta uskottavalta. (Enkä mä haluaisi, että mies, jonka kanssa mulla olisi suhde, tekisi mulle lääkärintarkastusta.)

Vierailija
11/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä, jolla ei oo omaa itsenäistä elämää, ja joka yrittää nuoleskella nainen tyytyväiseksi. Löisin päin korvia, jos oma mies tuollaista yrittäis! En ole mikään passuutettava, tyydytettävä objekti.

Vierailija
12/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan sekopäältä. Lehteä lukemaan?!?

Vierailija
13/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin käyn ulkomailla, syön hyvin mielenkiintosissa ravintoloissa ja päälle rakastelen pitkään ja hartaasti. Cosmosta loukkaantuisin jo verisesti, sen sijaan joku sijoittamiseen tai matkailuun liittyvä lehti voisi viehättää, mutta kera belgialaisen suklaan ja shampanjan, joita onneksi usein saan :)

Vierailija
14/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kävis kyllä oikeasti vähän karmimaan tollanen mies. Pelottaisi että se on oikeasti joku psykopaatti joka pistää mut kohta lihoiksi.

Samoin!

Vierailija
15/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärintutkimuksen? Siis millä välineillä? Jos sen kotoa löytyy oikeita lääkärin välineitä jne niin juoksisin karkuun...

Vai meinasitko "perusteellista lääkärintutkimusta" ;);)

Vierailija
16/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka mies antaa jonkun typerän teinilehden käteen????antas jotain järkevää lukemista. haloo

ja jos ei ole uskossa niin sitten ei kelpais.

Vierailija
17/17 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mun kanssa keskusteltaisiin mieluummin, kuin suoritettaisiin tollaista palvomisrituaalia. Mun unelmamies on luotettava ja rehellinen, avarakatseinen, fiksu, huumorintajuinen, eläin- ja lapsirakas, hänellä on hyvä itsetunto.

Haluan tasaveroisen kumppanin, hermostuisin vaan tollaisesta hössäämisestä ja ajattelisin että onpas omituinen hemmo ;)

Sitäpaitsi, inhoan Cosmopolitania. Se sopii vaan takan sytykkeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi