Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sinun kolmenkympinkriisi oli??

Vierailija
19.08.2011 |

Teitkö jotain radikaalia vai oliko kriisiä ollenkaan? Jos tuli jonkin sortin kriisi niin kauanko se kesti?

Kokemuksia, kaikenlaisia, kaipailen :)

N30,5vee

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkuin: 7

ehkä nyt vuoden verran todella paha kriisi (olen 25v) olen ihan paniikissa,mitä teen, minne meen, mieten teen....

vielä etsin itseäni, mutta olo on tuskainen ja pelottaa :)) muuten kaikki hyvin, mutta työ pelottaa, en halua olla duunari loppuelämäni...

Vierailija
22/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, vaihdoin työtä, uusi mies, avioliitto, lapsi, oma yritys sekä näiden ohessa lyhyitä opiskelujaksoja. Tosin nämähän voivat tulla missä iässä vaan. No lasta ei voi enää saada yli viiskymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilman mieheni ja anoppini pitkämielisyyttä en olisi nyt tässä, edelleen ydinperheessä onnellinen 9-vuotiaan äiti ja mieheni vaimo.

Opiskelin tuolloin ja olin sit kaikenmaailman aktiviteeteissa mukana. Ryypättiin ja naitiin ristiin, koulun jälkeen lähdettiin kaljalle josta saatoin tulla kotiin kymmeneltä kaatokännissä.

Niin, siinäpä se olikin. Ryyppäsin ja rellestin ja nain ketä sattuu. Vuosi tai pari oli tuollaista, sit rauhoituin.

Vierailija
24/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisi 27-vuotiaana. Suunnittelimme kolmatta lasta ja talon rakentamista - minä petin miestäni naisen kanssa. Tämän pettämisen aikoihin tulin myös raskaaksi, ja siinähän sitä sitten olikin. Saatiin miehen kanssa kuitenkin sovittua ja talokin valmistui ajallaan. Minä sain kolmannen lapsemme ja lapsen ollessa 1,5 v. (ja minun 30v.) sain vakituisen työpaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän