Millainen sinun kolmenkympinkriisi oli??
Teitkö jotain radikaalia vai oliko kriisiä ollenkaan? Jos tuli jonkin sortin kriisi niin kauanko se kesti?
Kokemuksia, kaikenlaisia, kaipailen :)
N30,5vee
Kommentit (24)
Ero, vaihdoin työtä, uusi mies, avioliitto, lapsi, oma yritys sekä näiden ohessa lyhyitä opiskelujaksoja. Tosin nämähän voivat tulla missä iässä vaan. No lasta ei voi enää saada yli viiskymppisenä.
ja ilman mieheni ja anoppini pitkämielisyyttä en olisi nyt tässä, edelleen ydinperheessä onnellinen 9-vuotiaan äiti ja mieheni vaimo.
Opiskelin tuolloin ja olin sit kaikenmaailman aktiviteeteissa mukana. Ryypättiin ja naitiin ristiin, koulun jälkeen lähdettiin kaljalle josta saatoin tulla kotiin kymmeneltä kaatokännissä.
Niin, siinäpä se olikin. Ryyppäsin ja rellestin ja nain ketä sattuu. Vuosi tai pari oli tuollaista, sit rauhoituin.
kriisi 27-vuotiaana. Suunnittelimme kolmatta lasta ja talon rakentamista - minä petin miestäni naisen kanssa. Tämän pettämisen aikoihin tulin myös raskaaksi, ja siinähän sitä sitten olikin. Saatiin miehen kanssa kuitenkin sovittua ja talokin valmistui ajallaan. Minä sain kolmannen lapsemme ja lapsen ollessa 1,5 v. (ja minun 30v.) sain vakituisen työpaikan.
Terkuin: 7