Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sinun kolmenkympinkriisi oli??

Vierailija
19.08.2011 |

Teitkö jotain radikaalia vai oliko kriisiä ollenkaan? Jos tuli jonkin sortin kriisi niin kauanko se kesti?

Kokemuksia, kaikenlaisia, kaipailen :)

N30,5vee

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitaja, vaan tehdä jotain mielenkiintoista työtä. Tätä ajatusta nyt olen tässä pari vuotta työstänyt ja syksyllä vaihdankin muualle.

Suurempi kriisi minulla oli, kun täytin 20 ja olin pienen lapsen äiti:D Tuntui, että se oli sitten tässä.

Vierailija
2/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin tiivistettynä: rymistelin ulos kiltin ja vastuullisen tytön roolista. välit meni poikki muden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keneen kaikkiin meni välit?

Kiitos vastauksista!!

Ap

Vierailija
4/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokasin miehen ja tulin raskaaksi.

Vierailija
5/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lapsi ja uusi työ.

Vierailija
6/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi elämä saada hieman erilaisempia mittasuhteita kun kyseisen vuoden alussa hautasin oman lapseni.

Enemmänkin kriisiä oli 25:na kun mikään ei tuntunut miltään. Tuntui että ei ollut saanut mitään aikaiseksi, vaikka paljon olikin saanut.

Vierailija
7/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mudeen = mutsiin. Muihin hyvät välit edelleen.

Pikkuhiljaa aloin paukoa mielipiteeni julki, en enää ottanut vastaan sitä vastuuta joka minun odotettiin automaattisesti kantavan, opin viimein pitämään puoleni,

En vain suostu enää tossukaksi. Ja usko, että tuntuu että olen viimein löytämässä itseni.

Vierailija
8/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin hiukset lyhyiksi, lähdin opiskelemaan toisen ammatin ja muutin toiseen kaupunkiin.

30 -v täyttäessäni ei tullut sitten ihmeempää.

Vierailija
9/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa sitä vielä

Vierailija
10/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin nimittäin kielikorun pois kun ajattelin että olen aikuinen ja noi lävistykset on teinien hommaa.

Noh, nyt se on ollu puolisen vuotta pois ja laitatan sen kyllä takaisin kun saisin vaan aikaseksi..

Vierailija
11/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 45 kiloa ja treenasin kropan huippukuntoon, mietin jopa kisauraa.

Laitoin lapset hoitoon ja aloitin työt ihan tyhjästä.

Miestä en sentään vaihtanut ;)

Mutta "ystäviä" karsin elämästäni, kaikki jorka antoivat minulle vain mielipahaa. Olen tekemisissä vain sellaisten kanssa joiden haluan.

Vierailija
12/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille.

Ap

Vierailija
13/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 19-vuotiaana naimisiin ja sain pian kolme lasta. Koska mies oli minua vanhempi, jo töissä, pystyimme miehen tuloilla asumaan hyvinkin keskiluokkaisella asuinalueella. Ja koska asuttiin sellaisella alueella, muut äidit olivat tietenkin minua 10-15 vuotta vanhempia.

Olisin tarvinnut nuoria äitejä, en kuitenkaan mitään teiniäitejä, seuraksi. Jotakuta, joka olisi ymmärtänyt minua ja ollut jotenkin samassa tilanteessa. Muut kun olivat jo opiskelleet ja tehneet ennen lapsia ties mitä, ei ollut mitään yhteistä.

Kriiseilin kymmenen vuotta, kunnes 30 vuotta täytettyäni löysin rauhan. Nyt on ihan ok olo ja tuntuu siltä, että nautin nuoruudestani. Lasten kavereiden vanhemmat ovat 40v, lähemmäs 50v ja mulla on elämä vielä täysin edessä.

Opiskelin, menin töihin.

Vierailija
14/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti päivän, tosin illan alkoholin käytöllä saattoi olla osuutta asiaan. Ei muuta kriisiä.

Vierailija
15/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisi alkoi kun lapsi syntyi. Elämä muuttui ja nyt teksi mieli saada jotakin hienoa aikaan. Aikaisemmin olin kuin haavan lehti, menin minne tuuli vei.

Vierailija
16/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit nukkuu ;)

Ap

Vierailija
17/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä nyt vuoden verran todella paha kriisi (olen 25v) olen ihan paniikissa,mitä teen, minne meen, mieten teen....

vielä etsin itseäni, mutta olo on tuskainen ja pelottaa :)) muuten kaikki hyvin, mutta työ pelottaa, en halua olla duunari loppuelämäni...

Vierailija
18/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kriisiä.

Ei kyllä ikinä ole ollutkaan mitään ikäkriisiä (olen nyt 46).

Vierailija
19/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin mieheni, otin uuden, muutin paikkakunnalta pois, kihlauduin uuden kanssa, menin naimisiinkin, ostin talon ja sain lapsen, vaihdoin tietysti työpaikankin. Tämä kaikki n. 1,5 vuodessa. Alkoi kun olin vähän alle 30v. ja loppui sitten 31 vuotiaana.

Nyt olen rauhoittunut. Saman miehen kanssa edelleen ja lapsia siunaantunut 12 vuodessa kolme.

Vierailija
20/24 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joku kriisi kuitenkin. Odotan kolmatta lastani, ja se tuntuu ihan järkyttävältä. Olen 26-vuotias, kun tämä lapsi syntyy, ja tuntuu todella paljolta, että sen ikäisenä on jo kolme lasta. Suurin osa ikäisistäni ihmisistä on vielä lapsettomia, ja ne joilla lapsia on, ovat vasta yhden lapsen äitejä/isiä. No, jotenkin karmeimmalta tässä koko touhussa tuntuu se ajatus, että kun tämä lapsi pyörii jo vähän muuallakin kuin minun helmoissani, minä olen lähes kolmekymppinen - ja mitähän mun sitten pitäisi tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan