Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen antaa miehelle seksiä useammin kuin itse haluaisi, niin

Vierailija
19.08.2011 |

olisiko oikeutettua että myös mies tekisi jotain "vastapalvelukseksi" naiselle, antaisi esim. hierontaa? Tämä siis tilanteessa jossa nainen ei juurikaan nauti seksistä, ainakaan sillä tiheydellä kuin mies haluaa, esim. 3 krt viikko. Naiselle riittää esim. 1krt/viikko.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mikäli haluaa elää kumppaninsa kanssa, on syytä tehdä kompromisseja ja välillä antaa kumppanille sitä, mitä tämä haluaa vaikkei itse siitä niin kovin innostunut olisi. Tämä koskee niin seksiä kuin kaikkea muutakin.

Joten kerro miehellesi, että kaipaat hierontaa pari kertaa viikossa ja tule sitten kertomaan irtoaako sitä ; )

Vierailija
2/11 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mitän örssiä kannattaa pistää pystyyn ("suihinotto 20 min hieronnasta") mutta ei minusta seksi ole mikään poikkeus noissa toisen mieliksi tehtävissä jutuissa. kohtuudella ja silloin, jos itsellä ei ole mitään syytä olla tekemättä.

Hieronta minusta on loistava vastapari, siinäkin toinen "joutuu" tekemään jotain toisen olon helpottamiseksi. Samoin vaikka se, että vaikka laittaa toiselle iltapalaa, vaikkei itse söisikään muuta kuin sen helposti napattavan jugurtin. Yhteispeliä ja vastavuoroisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne toisin päin; miestä ei kauheasti kiinnosta seksi, mutta nauttii hieronnasta suuresti ja välillä vihjaa hieronnan toimivan esileikkinä. Siispä minä hieron häntä usein, mutta seksiä meillä on kerran kuussa, tai joskus kaksi.

Vaikka en usko kaunaiseen lähestymistapaan "emmä sitten sua viitti hieroo kun en seksiä kuitenkaan saa", niin ajattelin kuitenkin viettää tulevat iltani leväten. Ja katsoa reagoiko mies mitenkään, kun hänelle suuresti hyvää oloa tuottava palvelu päättyy.

Mikäli mies ei reagoi ja tulevaisuutemme alkaa näyttää uhkaavasti kaverisuhteelta, alan kallistua eroon.

Kaipaan kipeästi kosketusta ja seksiä. Ja koska emme asu yhdessä mietin jo nyt liian usein miksi enää raahautua rakkaan luokse illanviettoon, kun en juuri mitään saa.

Niin, rakastan miestäni ja hän minua, mutta pelkät sanat eivät minulle riitä. Katsotaan riittävätkö ne miehelleni.

Riittäisikö sinulle?

Vierailija
4/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko oikeutettua että myös mies tekisi jotain "vastapalvelukseksi" naiselle, antaisi esim. hierontaa? Tämä siis tilanteessa jossa nainen ei juurikaan nauti seksistä, ainakaan sillä tiheydellä kuin mies haluaa, esim. 3 krt viikko. Naiselle riittää esim. 1krt/viikko.

Mun mies on nimittäin huomannut, että kun se hieroo mut kokonaisvaltaisesti, ensin hartioista varpaisiin, ja palaa sitte sääriä ja takareisiä pitkin pepulle ja alkaa hitain voimakkain liikkein hieroa pakaroita ja sitte kun se pyytää mua vihdoin kääntymään selälleen ja alkaa hieroa etureisiä nivusten vierestä kevyesti sivulle rullaten, niin yleensä olen jo siinävaiheessa niin rentona ja valmis, että litisen. Eipä siinä tulis mieleenkään alkaa enää reisiään ristimään, kun mies lopuksi joskus tunninkin hiorontasession jälkeen alkaa kanki tanassa könyämään päälle.

Mulle itselle riittäis hyvin, vaikka seksiä ei ois kuin kerran viikossa lauantaina. Mutta mies on huomannut, että kun se hieroo mua, niin samala se saa naisensa viritellyksi sopivan raukeaan tilaan, ja valmiiksi mihin vain. Niinpä meillä saakin hierontaa aika usein;)

Vierailija
5/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin uskomattomalta, että jonkun mies haluaa niin kovasti seksiä vaimonsa kanssa, että oikeasti jaksaa antaa usein kokovartalohieronnan saadaksen naisensa syttymään! Hohhoi. Itse olisin onneni kukkuloilla, jos saisin joko riittävästi seksiä (vaikka tuon 3x/viikko) tai edes jonkin verran enemmän seksiä ja vielä lisäksi hierontaa. Tai mitä tahansa noista.

Mies on passiivinen ja haluton, eikä useinkaan näe eikä jaksa nähdä vaivaa saadakseen minut nauttimaan ja rentoutumaan/laukeamaan. Joskus saan kevyen ja lyhyen niskahieronnan, vaikka mies on aiemmin lupaillut kokovartalohierontaa. Ei sitten vaan käytännössä jaksa ilmeisesti toteuttaa lupauksiaan. Seksiä saattaa vihjailla ja flirttailla aamusta, mutta mihinkään toimintaan ei etene edes ohjaamalla. Lupauksia vain. Seksiä on ehkä kerran kuussa. Itse olen aiemmin jaksanut nähdä vaivaa ja yrittää saada miehelle seksistä niin hyvää, että hän haluaisi sitä lisää. Kaikki aiemmat mieheni ovat olleet aina kimpussani vuosi kaupalla, mutta nykyisen kanssa meni pari vuotta ja sitten alkoi hiljenemään miehen puolelta.

Mies ei edes halua myöntää mitään ongelmaa olevankaan. Ei olekaan erektiohäiriötä tms. mutta passiivisuutta ja välinpitämättömyyttä minun tarpeitani kohtaan. Taitaa olla pian ex-mies, jos ei tahti ja tavat pian muutu. En enää jaksa yrittää korjata tilannetta yksin, joten mies joko tekee jotain asialle pian, tai menettää minut.

Vierailija
6/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies mikään täyden kympin tapaus ole, vaikka tuon "hieronnan" ansiosta varmaan kelpais monelle muullekin naiselle. Kyllä silläkin on huonot ja pimeät puolensa, niinkuin varmaan jokaisella miehellä. Me ollaan kuitenkin oltu yhdessä 15 vuotta, niin kyllähän siinä oppii puolisosta niin hyvät kuin huonotkin puolet tuntemaan.

7

Vierailija
7/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just viimeksi annoin miehelleni persepanon, vaikka itseäni ei juurikaan haluttanut. En ole koskaan kokenut ongelmaksi antautua seksiin.. mikä vaiva nyt on siinä on, jos on nelinkotin tai makuulla n.10min, ja antaa sillä tavoin miehelleen hyvän mielen? Nautin suunnattomasti, kun toinen nauttii, eikä seksi milloinkaan ole epämiellyttävää, vaikka itse ei olisikaan orgasmia tavoittelemassa.

Eikä tarvitse pyytää miestä tekemään vastapalveluksia, kun tekee niitä ihan vapaaehtoisesti, samalla kun kehuu ja paijaa.

Olen huomannut, että ihmissuhteissa pätee aika hyvin se, että 'mitä kivempi olet sitä kivempia toiset ovat sulle'.

Vierailija
8/11 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas toisin päin. Vaimolta olen kinunut moneen kertaan viikonaikana seksiä, mutta ei.

1krt/viikossa. Todella vaikeeta on. Joudun melkein joka päivä runkkaa. Mulle kävis enemmänkin kuin 3krt/viikossa.

Mut hei Olen seiksa niiiiin kateellinen. Heitä meiliä kiinnostais jutella lisää. Heitä meiliin jussi105@hotmail.com

Vierailija
9/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi erotakin, kuin tuntea huonoa oloa. Yleensä taustalla on kunnioituksen puutetetta ja ratkaisemattomia ongelmia, jos pitempään jatkuu.

Esim minä koin tuon kantapään kautta. Aloin mieltämään seksin ilman haluja prostituutioksi. Tosin oli minulla haluja, vaikka kieltäydyinkin seksistä, mutta halujani hillitsi antaumuksen puute, kun vastapainona haluille oli liikaa ongelmiakin. Lopputulos oli ei seksille. Joten eihän sitä voinut jatkaa. Erosin.

Vierailija
10/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä annat miehellesi vain sen takia, kun hän haluaa ja sulle tulee siitä "huono" olo, niin se johtaa aika pian katastrofiin. Jos saat vastapalveluksilla olosi paremmaksi, niin tottakai se kannattaa. Meillä mennää välillä jopa sillä linjalla, että mä annan piparia ja mies käy ostamassa jäätelöä. Tosin mä alan aina jossain vaiheesa haluamaan eli ei ole pakkopullaa.

Vierailija
11/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex nainen runkkas mut....tuntu kyl hyvältä!