Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup:kertokaapa ovatko vanhempasi eronneet ja oletko itse eronnut avioliitosta ov

Vierailija
19.08.2011 |

Sanotaan,että vanhempien malli vaikuttaa omaan käyttäytymiseen tässäkin asiassa.Eli onko vanhempasi yhdessä vai eronnut?oletko itse eronnut vai ekassa avioliitossa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänkympin hujakoilla pyöritään miehen kanssa ja yhteiseloa takana jo 20v. Tarkoitus pysyä yhdessä kuolemaan saakka...

Äitini on eronnut kahdesta, isä kerran, siskoni on eronnut ja äidin kahdesta sisaruksesta toinen on eronnut, sekä isän ainoa sisarus on eronnut.

Mieheni vanhemmat ovat myös eronneet. Lisäksi mieheni kahdesta sisaruksesta toinen on eronnut.

Eli eronneita meillä on suku täynnä...

Vierailija
2/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on eronnut seuraavsstakin liitostaan. Itse erosin ensimmäisestä liitostani myös. Se kesti 5v.

Tämä toinen parisuhteeni on nyt 18v.

En ajatttele että tässä on kyse mistään mallista, vaan nykyaikana ei tarvitse jäädä huonoon liittoon tai sietää alkoholismia tai perheväkivaltaa väkisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vanhempani ovat eronneet ja olen itse eronnut. Myös ex-mieheni vanhemmat ovat eronneet. Ja niin ob nyxänkin...

Vierailija
4/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet 34 vuotta naimisissa,ja ovat siis edelleenkin.

minä olen kerran eronnut,nyt naimisissa.

Vierailija
5/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa avioliitossani, nyt 12 vuotta, ei eroa suunnitteilla.

Mieheni vanhemmat juhlivat juuri 40v hääpäiväänsä, toivottavasti meidän liiton esikuva tulee siltä puolelta.

Vierailija
6/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen suvusta, jossa kukaan ei ole eronnut. Eivät vanhempani, eivät heidän vanhempansa, ei tädit, sedät, serkut, siskot, veljet, ei yksinkertaisesti kukaan ole eronnut, ellei niin kaukaisia sukulaisia lasketa, joista kukaan ei edes tiedä.

Vierailija
7/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä hyväksy avioeroa (kuten ei "susipareja" tai "äpäriäkään") joten uskon että tulevat pysymäänkiin naimisissa.

Lapsista kaksi mennyt naimisiin ja kaksi eronnut. Toinen eronneista siis minä itse.

Vierailija
8/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen vanhemmat ovat varmasti yhdessä kuolemaan asti

Itse en siis ole eronnut. Avioliitto on kestänyt (vasta) viisi vuotta, mutta kyllä tässä on tarkoitus lopunikää tuon miehen kanssa viettää :)

Vierailija
9/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen suvusta, jossa kukaan ei ole eronnut. Eivät vanhempani, eivät heidän vanhempansa, ei tädit, sedät, serkut, siskot, veljet, ei yksinkertaisesti kukaan ole eronnut, ellei niin kaukaisia sukulaisia lasketa, joista kukaan ei edes tiedä.

mutta myös mieheni suvussa. Kukaan ei ole koskaan eronnut. Ei, yksi on minun suvussani, isäni veli, mutta emme ole hänen kanssaan tekemisissä muista syistä. Myös mieheni äidin sisar on eronnut mutta hänenkään kanssa ei olla tekemisissä (tämäkin ihan muista syistä kuin erosta johtuen). Mutta vanhempamme, sisaruksemme ja isovanhempamme eivät ole eronneet. Eivät myöskään suurin osa vanhempiemme sisaruksista (minun vanhemmillani yhteensä 4 sisarusta, mieheni vanhemmilla 10 sisarusta eli 14 sisaruksesta kaksi on eronnut). Serkutkaan eivät ole eronneet.

Vierailija
10/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avioliittoni on kesätnyt jo 15 vuotta ja loppua ei näy:)

Tosin olen itsekin "eronnut" isästäni. En ole ollut hänen kanssaan tekemisissä kohta 15 vuoteen.

Vierailija
11/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vasta kultahäiden jälkeen. Oma liitto ensimmäinen enkä aio erota (16 vuotta yhdessä takana)

Vierailija
12/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vahinko, ja isä häipyi muille maille hyvissä ajoin ennen syntymääni. Sittemmin äitini avioitui isäpuoleni kanssa, kun olin 5v.

Minä en ole koskaan ollut naimisissa, erosin lasteni isästä, kun kuopus oli 2v.

Ja tästä pian 10v ja edelleen olen yksin.

Vierailija
13/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole eronnut.

Äitini ja ihana isäpuoleni ovat olleet yhdessä 20v ja isäpuoleni on mulle enemmän isä kuin omani.

Vierailija
14/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin jatkanut samaa mallia, mutta mies osoittautuikin petturiksi ja väkivaltaiseksi, joten en voinut mitenkään. Yksin olen ollut siitä lähtien jo vuosia.

Vierailija
15/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat ja mun vanhemmat eivät ole eronneet.

Vierailija
16/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tai ex-mies erosi minusta, hänen äitinsä on kuollut ja isäkin ennen meidän eroa, oli uusissa naimisissa.

Vierailija
17/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin 15 vuoden avioliitosta kun mieheni masentui ja muuttui väkivaltaiseksi.

Vierailija
18/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kylläkään naimisissa, mutta saman miehen kanssa ollut 5 vuotta ja yksi lapsi on.

Vierailija
19/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 12v. Itse en ole eronnut, tosin naimisissakin ollaan oltu vasta vajaa vuosi, tosin yhteisiä vuosia on takana useampi.

Vierailija
20/39 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat olleet naimisissa 46 vuotta. Minä olen ollut mieheni kanssa naimisissa 20 vuotta. Mieheni vanhemmatkin olivat naimisissa kunnes appeni kuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän