antaisitko sinä anteeksi miehellesi tämän
reilu vuosi sitten kusetti olevansa ylitöissä, olikin yhden naiskaverinsa luona kahvilla (joskus teinilapsena oli rakastunut tähän naiseen, sen jälkeen ystäviä..). ensiksi kieltää kokonaan kahvittelun naisenkanssa, jankkaa olleensa ylitöissä. lopulta myöntää kun kerrot todisteesi asiasta. sen jälkeen myöntää vahingossa jotkut ns. rivot läpät jostakin (kuulemma liittyen) kahvin 'antamisesta'. eli tyyliin jotain 'mä kyllä annan sulle;)'.
mies ei osaa selittää miksi kusetti sinua kahvittelusta varsinkin kun ikinä et aiemmin ollut suuttunut heidän tapaamisistaan (joita oli aiemminkin) vaan päin vastoin olit ilonen että miehellä oli tekemistä kun itse kävit koulussa ja iltaisin töissä!!miehen vastaukset tyyliin 'en oikeasti tiedä miksi kusetin sua' eli mitään syytä asiaan et saa.
eroriita tulee, mutta lopulta sovitte sillä ehdolla että nainen katoaa miehen elämästä.
silti nainen soittelee miehelle useasti, puhuvat yhdessä netissä jne. eli nainen ei vain katoa, eikä mies tee naiselle selväksi että ei kuulu enään hänen elämäänsä.
ja nytten, yli vuoden jälkeen (kun soittelua on tapahtunut pitkän ajan ja jutustelua netissä mutta olet yrittänyt antaa olla koska sovittuja riitoja ei enään oteta aiheeksi. ja yrität uskoa että he ovat vain kavereita) kun miehesi kumminkin yhä tietää ettet voi sietää naista! näet vahingossa heidän viestittelyjään koneella, joissa he kutsuvat toisiaan kullaksi, laittelevat sydämiä, miehesi kertoo naiselle että on kova ikävä (siinä yhteydessä kun kyselee milloin pääsee käymään naisen luona) ja jatkaa lausetta tyylillä 'enkä varmasti ole ainoa;)', sitten nainen kysyy pääseekö miehen seuraan ensi kerralla suihkuun mukaan (kun mies oli laittanut käyvänsä suihkussa) ja mies vastasi että tietenkin!
ja kun mies kutsuu naista sinulle antamalla lempinimellä.
ja kun tämän saatuasi tietää ilmoitat miehellesi eroavasi ja haluat tietää syitä näihin viestittelyihin, kusettamisiin (viitaten viimevuoden tapahtumiin) niin viestien syyksi saat: ne olivat läppää!! ja kusettamiseen 'en mä tiedä' vastauksen yhä. ja tää 'en mä tiedä' vastaus käy myös kysymykseen: miksi sä otit tollasen riskin ja aloit viestittelee naisen kanssa uudelleen samanlaista juttua kuin viimeksi jonka takia meinattiin erota!
AAAAAARGH tää mikään ei käy mun järkeen. viikko ollaan tästä nyt tapeltu, tänään vihdoin mies lähti pois meidän asunnosta. mies kumminkin itkee ja on nyt viikon vannonut ettei koskaan ole pettänyt mua ja että rakastaa vain ja ainoastaan mua. nyt tuli ikävä ja mietin että toiminko liian hätäisesti.. ehkä se kaikki onkin läppää.. mutta sitten taas ei se vaan voi olla! ei tässä missään ole järkeä.
mitä te tekisitte? nyt av mammat tsempatkaa mua pysymään lujana.
ps. joo hätäseen kirjotettu ja ihan hiton epäselvää tekstiä i know
Kommentit (15)
vaan kakarasta. Te ette ole kuin korkeintaan 19-vuotiaita.
Toiseksi: jätä tuollainen valehteleva, pillunnälkäinen penikka.
Mutta itse annoin vastaavan teon miehelleni anteeksi (tai anteeksi ja anteeksi, mutta yritän mieheni kanssa ja yritän vain unohtaa). Sain mieheni vahingossa kiinni chattailusta naisen kanssa ja huomasin, että heidän välillä saattoi olla muutakin kuin ystävyyttä. Kun sain tilaisuuden kerran käydä tutkailemassa miehen viestejä, huomasin että olin ollut aikaisemmin oikeassa. Paljasti mieheni jne..Yhdessä ollaan. Lasten takia, mutta yritän rakastaa miestäni myös...
Heitän itse tuollaista läppää yhden työkaverin kanssa töissä. Kummallekaan ei ikinä tulisi mieleenkään tehdä siitä totta.
Älä jää tuollaiseen. Tiedät sen itsekin. Ihan varmasti tiedät. Nyt on vaan heikko hetki. Huomenna on parempi päivä.
voi olla vain häröä läppää MUTTA
lupasi sinulle vuosi sitten että ei pidä naiseen yhteyttä. Ainoastaan ihan täydellinen idiootti heittää siinä tilanteessa juuri tuon naisen kanssa tuollaista läppää.
En tiedä voisinko luottaa kun tuli jo toinen huti.
Heitän itse tuollaista läppää yhden työkaverin kanssa töissä. Kummallekaan ei ikinä tulisi mieleenkään tehdä siitä totta.
oletteko molemmat perheellisiä? en ymmärrä miksi perheellisen edes pitäisi heittää tuollaista läppää toisen naisenkanssa.. varsinkin sen naisenkanssa jota en voi sietää! ja varsinkin miksi jatkaa sitä kun viimeksi oli eroaminen todella lähellä.. en ymmärrä... ja ne viestit oli jotenkin niin.. ns. intiimejä, en osaa oikein selittää sitä.
ja kyllä, olen idiootti kun edes välillä harkitsen uskovani sitä 'se oli vain läppää' selitystä.
huoh, tää on niin.. aargh.
ja ainiin, ollaan molemmat parikymppisiä (sille joka väitti että ollaan korkeintaan 19vuotiaita).mutta onkos sillä nytten hirveästi edes eroa..
siinähän itkee perään. Jos toistuvasti loukkaa puolisoaan toisen naisen kanssa, vaikka ei menisikään puheita pidemmälle. (todennäköisesti kuitenkin on mennyt jos viestittelee toiselle että on ikävä ja koska taas nähdään)
Miestä nyt vaan surettaa kun eihän se hänen sivusuhteensa ole yhtään niin jännittävä jos hän ei seurustele sinun kanssasi. Ehkä hän ei halua siitä toisesta naisesta "oikeaa tyttöystävää" vaan saa kicksejä siitä että tekee jotain jännää salaa sinun selkäsi takana. Mies on valintansa tehnyt kun on jatkanut viestittelyä, turha enää itkeä sinun perääsi. Älä vaan ota sitä luuseria takaisin vain tottumuksesta. Nyt alkaa uusi elämä.
että ne 'emmä tiedä' ja 'se oli vain läppää' kommentit eivät uppoa muhun mutta kun en saa sitä totuutta miehestä! hän ei vain kerro sitä, vaikka kuinka yritän selittää hänelle että se ei muuta tilannetta vaikka kertoisikin. kyllä tää muakin rasittaa ihan hlvetisti kun haluaisin sen tiedon että olin oikeassa, että tää kaikki ei oo vaan jotain mun sairasta kuvitelmaa. mutta kun mies ei vain kerro!
Ikävä tulee, tottakai, mutta pääset sen yli. Älä luovuta! Miehesi ei pitänyt lupaustaan ja tieten tahtoen loukkasi sinua. Menkööt nyt suihkuun sen naisen kanssa kun kerran sai tilaisuuden. Oli läppää tai ei, ihan mautonta suhteessa olevalta. Ei tuollaista pidä sietää.
Mun mies ei ihan tuollaista kirjoittele, mutta on valehdellut treffeistään. Sanoo syyksi että minä en antaisi muuten tavata ketään. Voi pitää paikkaansa mutta nuo valheet saa mut aina vaan epäluuloisemmaksi.
edelleen vaikka olisit jäänyt siitä kiinni miehellesi, joka olsi syvästi pahoillaan siitä ja harkinnut vakavasti eroa tuon takia?
Minä en mitenkään usko että ap:n miehen jutuissa on kyse tuollaisesta harmittomasta vitsailusta, koska ap oli jo kerran siitä niin pahoittanut mielensä ja mies jatkaa vaan. Miehelle tuo "läppä kaverin kanssa" on siis ollut vaimon luottamusta, onnea ja parisuhteen jatkumista tärkeämpiä? (Tai sitten vain pitää vaimoa niin tyhmänä ettei ole uneksinutkaan jäävänsä uudelleen kiinni).
Miten vaan niin älä ota takaisin.
Samaa sain mäkin kuunnella ensimmäiset 3 kk, kunnes myönsi, että ihan rakastunut on. Mitään parempaa selitystä ei kuulunut, mitä nyt seksi oli parempaa ja muutenkin, arki mun ja puolivuotiaan pojan kanssa käynyt jo ihan tylsäksi.
Olisinkin jäänyt kuin nalli kalliolle, jos uusi kaveri olisi halunnut muutakin kuin pelkkää seksiä - ihan kunnon suhteen siis. Avokki kun kuitenkin pelkäsi yksinjäämistä, tahtoi turvallisen suhteen, joten palasi sitten häntä koipien välissä takaisin mun luokseni. Pojan ja asunnon takia suostuin.
Anteeksi annettu vaan ei unohdettu. Pettäminen oli sentään sekä fyysistä että henkistä, jompi kumpi olisi helpompi käsitellä.
Epäilys kalvaa aina toisinaan. Joskus tulee tutkittua puhelimen viestit ja puhelutiedot. Koneellaan saisi kuitenkin rauhassa chattailla mitä huvittaa, sitä en käy tutkimassa (liian vaivalloista!) joten jonkinlaista luottamusta on ollut pakko rakentaa.
Jos se jättää ja vie lapset ja kämpän alta, mitäs sitten. Äitimuorin nurkkiin vissiin. Minkä sille toisaalta mahtaa, kun himot vie naista kuin pässiä narussa. Ehkä ansaitsisin paremman, ehkä en. Tähän on nyt tyytyminen.
että ne 'emmä tiedä' ja 'se oli vain läppää' kommentit eivät uppoa muhun mutta kun en saa sitä totuutta miehestä! hän ei vain kerro sitä, vaikka kuinka yritän selittää hänelle että se ei muuta tilannetta vaikka kertoisikin. kyllä tää muakin rasittaa ihan hlvetisti kun haluaisin sen tiedon että olin oikeassa, että tää kaikki ei oo vaan jotain mun sairasta kuvitelmaa. mutta kun mies ei vain kerro!
Jos mies ei suostu kertomaan suhteensa laadusta, voit olettaa että hän kuvittelee kertomisen pahentavan hänen omaa tilannettaan. Ei kaikki ole sinun sairasta kuvitelmaa jos olet kerran nähnyt viestit jossa mies AIVAN SELVÄSTI vokottelee toista naista. Turhaa aiheuttaa itselleen päänsärkyä ja ahdistusta siitä että mies ei halua paljastaa kaikkia likaisia yksityiskohtia, et ehkä koskaan saa tietää niitä, ja sen kanssa pitää vain oppia elämään. Ajan kanssa menetät mielenkiintosi koko k**ipäähän ja hänen tekemisiinsä. Toki se nyt rasittaa kun tilanne on niin tuore, eikä "aika parantaa haavat" paljon lohduta. Mutta jos nyt annat periksi ja otat miehen takaisin, hän kuvittelee että hän voi tehdä mitä vain ja sitten puhua itsensä kiipelistä, ja aina vain palata luoksesi. Sinä näytät miten sinua saa kohdella.
on tapahtunut tuon tapainen tapaus..
Mies soitteli naiselle (minun kuullenkin), chattaili netissä ja kävi jopa tämän luona kylässä.. aina väitti että se on vain kaveri, mutta yllättäen kaupungille ei enää lähdettykään verkkarit jalasssa ja mies alkoi myös käymään salilla.. nämä asiatkin alkoi minua jo epäilyttään kun ei tämmöistä aikasemmin naista ollut tehnyt.. Kun mies eräänä iltana oli menossa taas naisen luo kylään niin sanoin hänelle, että minä lähden kanssa, mies tokaisi vaan siihen että et lähde. Epäilyttävääkö?? en koskaan saanut miestä kiinni "itse teosta", en esimerkiksi lukenut viestejä tms.. mutta kun annoin tapahtuneen anteeksi mies myönsi minulle olleensa ihastunut naiseen ja sanoi kuitenkin ettei mitään tapahtunut. Toivoinkin näin, kun edelleen ollemme yhdessä.
Jos mies ei suostu kertomaan suhteensa laadusta, voit olettaa että hän kuvittelee kertomisen pahentavan hänen omaa tilannettaan. Ei kaikki ole sinun sairasta kuvitelmaa jos olet kerran nähnyt viestit jossa mies AIVAN SELVÄSTI vokottelee toista naista. Turhaa aiheuttaa itselleen päänsärkyä ja ahdistusta siitä että mies ei halua paljastaa kaikkia likaisia yksityiskohtia, et ehkä koskaan saa tietää niitä, ja sen kanssa pitää vain oppia elämään. Ajan kanssa menetät mielenkiintosi koko k**ipäähän ja hänen tekemisiinsä. Toki se nyt rasittaa kun tilanne on niin tuore, eikä "aika parantaa haavat" paljon lohduta. Mutta jos nyt annat periksi ja otat miehen takaisin, hän kuvittelee että hän voi tehdä mitä vain ja sitten puhua itsensä kiipelistä, ja aina vain palata luoksesi. Sinä näytät miten sinua saa kohdella.
tää lohduttaa oikeasti todella paljon! tiedänkin että asia on näin, mutta ensimmäinen kerta kun jäi tästä kiinni niin mies poisti todisteet heti. eli todisteet jäivät vain mun mieleeni jonka takia aloinkin epäilemään itseäni. nytten vähän viisaampana sain osan nytten tapahtuneista omille tunnuksilleni ylös (toisaalta niin pienen osan koko viestittelystä..) että sitä lukiessani muistan taas että tää on totta..
ja 15 kirjoitti että ei saanut mennä miehen mukaan. mullekin on tullut kutsu tän naisen luokse, sen jälkeen kun mies jäi ensimmäisen kerran kiinni. tai siis ainakin muutamalle kerralle kun miehen on pitänyt siellä käydä (todellisuudessahan en voi edes tietää edes kuinka usein on siellä käynyt..). en ole mennyt mukaan kertaakaan.
tää on kauheeta kun pakostakin mietin kokoajan asiaa, johtuen varmaan kun en saa niitä vastauksia.. helpottais niin paljon, ehkei mun oloani, mutta elämän jatkamista jos mies vaan myöntäisi edes pettäneensä! en halua kuulla likaisia yksityiskohtia, vain sen että myöntäisi olevansa edes ihastunut tähän naiseen, tai että ovat tehneet yhdessä jotain enemmänkin kuin vain viestittelyjä. aa
suhun uppoaa "se oli vaan läppä ja emmätiä" kommentit?
Joo, todellakin tulis ero, tai olis jo tullut aiemmin niin ei tarttis enää pohtia.