Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olihan perseestä tuo pariskunta!!!

Vierailija
03.11.2005 |

Tultiin juuri kaupasta meidän vähän yli vuoden ikäisen tytön kanssa. Yhden rivitalon kohdalla neiti pysähtyi katsomaan pihatonttuja ja mitä kaikkea nyt tuon ikäiset ihmettelevät.Sisältä pökäsi keski-ikäinen pariskunta, eukko ärähti että ei saa tulla pihalle ja tempasi salkkunsa meidän tytön eteen niin että se kaatu. Tyttö oli ehkä yhden askeleen heidän pihan puolella, itse olin ihan vieressä. En todellakaan olisi pästänyt neitiä pidemmälle. Jotenkin itsekin menin niin hämilleni että en muuta kuin nappasin tytön kainaloon ja sanoin neidille että mennään pois kun on niiiiin äkäsiä ihmisiä. Nyt tässä sitten kiukusta kihisten mietin iljettävimpiä solvausia näille kärtyille. Ei kyllä mukavasti aamu alkanu. Juu onneksi kaveri kylään tulossa, saa lisää valittaa, käyään kyllä kivittämässä ne pihatontut!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juu onneksi kaveri kylään tulossa, saa lisää valittaa, käyään kyllä kivittämässä ne pihatontut!

Vierailija
2/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sana heidänkin puolustukseksi (en siis puolusta käytöstä), mutta eivät ehkä ajatelleet, että se yksi askel heidän pihalleen on sulle joku raja. Heillä se raja saattoi kulkea omassa pihassa. Vaikka mulla on itsellä lapsia, en halua vieraita ihmisiä (en taaperoita, vauvoja, koululaisia, aikuisia, vanhuksia, ketään) meidän pihalle, edes sitä yhtä askelta. Ne tontutkin varmaan näkyisi sen yhden askeleen taaempaa. MUTTA en silti menisi rempomaan, jos joku nyt sattuisi sen askeleen meidän nurtsilla ottamaan. Asioissa on aina puolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käy kivittämässä ne:)

Vierailija
4/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä miten voi tollasesta ottaa pultit jos pieni lapsi ihmettelee niitä tonttuja ja ei ollu edes pihassa.voi ei,mitäköhän kun muutkin ihmiset näkee ne ohi kulkiessaan,apua,ne tontut varmaan menee katselusta rikki,voi jestas sentään! joo käy kivittämässä ne mä voin tulla auttamaan sua! :)

Vierailija
5/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni huonoimmat kokemukset suhtautumisesta lapsiin on olleet lapsettomat parikymppiset ja vanhukset.

Vierailija
6/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" meidän-neiti" ARGH!!

Vierailija
7/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee liioittelun puolelle.minä en edes olisi kehdannut olla niin töykeä vaan olisin mennyt sanomaan että voi niitä tulla lähempääkin katsomaan.

Vierailija
8/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vanhemmat lapset on poikia se tyttö nyt on vaan neitimäinen (on yhtä kuin tyttömäinen)