Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työharjoittelusta, apua!!

Vierailija
18.08.2011 |

Olen siis vantaan kaupungilla nuorten pajalla työharjoittelussa, josta saan työmarkkinatukea.

Olen hakenut aktiivisesti töitä ja huomenna olisi haastattelu erääseen kahvilaan, vihdoinkin jotain oman alan hommaa.

MUTTA he palkkaavat minut työharjoittelijaksi, eli saanko edelleen sitten tuota työkkärin rahaa kun palkkaa ei makseta työharjoittelijalle?

Tietääkö joku miten tämä menee?

Olisi suuri apu jos joku varmuudella tietäisi, sillä aamulla menen kahvilaan koevuoroon ja jos kaikki sujuu paikka on minun, mutta tuo raha-asia mietityttää, en kuitenkaan ihan ilman rahaa ala töitä tekemään

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka harjoittelupäivä meni ja mikä on tulos.

Olen onneksi aina töissäni saanut vain hyvää palautetta ja hyviä työtodistuksia. Koskaan en ole onnistunut myöhästymään jne..

Olisi ihanaa saada tuo paikka, työmatka-aika lyhenisi yli puolella ja ei tarvitsisi lasta niin aikaisin hoitoon viedä.

ap

Vierailija
22/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajan yhtenä tehtävänä onkin tukea, kannustaa ja saada nuoren jalka avoimien työmarkkinoiden oven väliin esim työharjoitteluun ja sitä kautta mahdollisesti työllistyä/ päästä kouluun, sen lisäksi että yhdessä paja- ja yksilöohjaajan kanssa mietitään suuntaa ja omaa alaa.

T: naapuri kaupungin pajan yksilöohjaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla