Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perustatte perheen miehen kanssa, joka

Vierailija
18.08.2011 |

ei tee mitään. Täälläkin jatkuvasti voivotellaan, kun mies joko lähtee ulkomaille töihin tai ravaa harrastuksissaan ja käy kotona vaan sotkemassa eikä tee yhtikäs mitään. Näkeehän siitä miehestä jo seurusteluaikana millanen isä siitä tulee. Kyllä mä ainakin edellytin jo ennen yhteenmuuttoa kykyä huolehtia kodista ja pestä pyykkiä. Seurailin myös pitkään miten mies tulee toimeen lasten kanssa ja onko sellainen joka tykkää olla jo pientenkin vauvojen kanssa. Eri asiahan on jos nainen tykkää ite tehdä kaiken ja mies tekee mitä huvittaa, mutta kun usein valitetaan, että se mies ei mihinkään osallistu niin miksi se on sitten ykskaks yllätys?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa...

Mä en jaksaisi elää kuvailemasi tyyppisen miehen kanssa ja siksipä tein kuten sinäkin ap.

Vierailija
2/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen vätysmiehiä ja erityisesti heidän puolisoitaan. Kyllä miestä "valitessa" pitäis ottaa huomioon, kuinka kätevä tämä on käsistään ja millainen isä ja kotitöiden tekijä tämä on (näin kärjistettynä). Yleensä aluksi ollaan vaan niin hurmioituneita jostain yhdestä hyvästä piirteestä, että unohdetaan ne oikeassa arjessa tärkeät asiat.

Eli siis ihan tosissaan: miehen (ja naisen) täytyy parisuhteessa ja perheen arjessa ottaa muutkin huomioon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin mies oli toimelias mutta on totaalisen laiskistunut. Ja ei, minä en pidä mitään viiden tähden hotellia.E

npä olisi voinut arvata, että miehestä tuollainen tulee.

Vierailija
4/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vaihdoin täydellisen miehen tuohon laiskempaan...rakastuin renttuun,saatiin vauva ja yllätys,yllätys minä hoidan kaiken.Ex-mies oli aivan erilainen ja hoiti kotia,lapsen ja huomioi minut joka tilanteessa,tunsin itseni prinsessaksi.Miten tässä näin kävi? Paha sai palkkansa?

Vierailija
5/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poljin jalkaa aikani ja avot, meillä käy siivooja ja lastenhoitaja. En voisi olla onnellisempi. Ei kodinhoitoriitoja, mies saa tehdä sitä mitä hän rakastaa ja missä hän on hyvä.

Mies on hoitanut kaiken ikäisiä lapsia pakosta toki, mutta hän lämpenee kunnolla vasta kun lapset ovat tulleet viiden vuoden ikään ja hän voi tehdä kaikkea kivaa lasten kanssa.

Kukin tyylillään. En haluaisikaan mitään puklunhajuista imuroivaa pehmeää isähahmoa kotiini, vaan johtajan...

Vierailija
6/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän on valinta jos ulkomailla työskentelee ja ok jos perheelle ok. Mut jos näin on aina ollut, niin miksi vaimoille iso järkytys kun joutuukin sitten yksin pyörittää huushollia.

Vierailija
7/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa tällänen kirjotus,josta paistaa se,että ikä ja elämänkokemusta on vielä kovin vähän.Asiat eivät aina ole kovin mustavalkoisia!Mitä ap yrittää kertoa,sekoilee isyyden ja kotitöiden kanssa??Mieheni ei ole siivoaja eikä kodinhengetär,mutta huippuisä.Hän jaksaa hyssytellä vauvaa,painia teinin kanssa,touhuta ja rakentaa..Ulkomaillakin on oli pitkään töissä,siinä kohtaa ei ollut valinnanvaraa,työttömyys tai ulkomaankomennus.

On paljon miehiä,jotka ovat suhteen alussa kovia siivoamaan,mutta laiskistuvat sitten.Sama pätee liikaan harrastamiseen,se on musta lähinnä sitä,ett mies pakenee tylsää arkea

Vierailija
8/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa elämä niin yksinkertaista, että mikään ei koskaan muuttuisi. Ihmisten luonne, tavat ja mieltymykset fiksattaisiin vaikkapa 18- tai 20-vuotiaana, eivätkä ne siitä enää mihinkään kehittyisi. Sama juttu voisi päteä myös ulkonäköön.

Mikä tuntuu maailman ihanimmalta asialta nyt, ei ehkä sitä enää olekaan viiden tai kymmenen vuoden päästä, tai päinvastoin, oli se sitten siisteyden ylläpito, vauvat, futistreenit tai vaikka matkustus.

Vierailija
9/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se 'kunnollisuus' näy yksittäisissä teoissa, vaan siinä perusasenteessa, ja se on varmasti nähtävissä jo aikaisemmin.

Kyllä varmasti ennen lastensaantia huomaa, pitääkö mies lapsia naisten juttuina, ajatteleeko mies, että naisen tehtävä on vastata lastehoidosta, ottaako hän yleensäkään muita ihmisiä huomioon päätöksiään tehdessä, haluaako hän suunnitella yhteistä taloutta, vai onko tarkka omista rahoistaan jne.

Vierailija
10/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. En haluaisikaan mitään puklunhajuista imuroivaa pehmeää isähahmoa kotiini, vaan johtajan...

ja kädessä pysyy tarvittaessa niin imuri kuin työkalutkin.

Tosin myönnetään: osa ns. yritysjohtajista on pehmokätisiä vätyksiä, jotka eivät edes osaa tehdä kotona mitään.

Vierailija
11/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se 'kunnollisuus' näy yksittäisissä teoissa, vaan siinä perusasenteessa, ja se on varmasti nähtävissä jo aikaisemmin.

Kyllä varmasti ennen lastensaantia huomaa, pitääkö mies lapsia naisten juttuina, ajatteleeko mies, että naisen tehtävä on vastata lastehoidosta, ottaako hän yleensäkään muita ihmisiä huomioon päätöksiään tehdessä, haluaako hän suunnitella yhteistä taloutta, vai onko tarkka omista rahoistaan jne.

No ei meillä vaan näkynyt. Mies on muuttunut vuosien saatossa, niin kyllä minäkin, siis nimenomaan näiden siisteysasioiden ja lapsista huolehtimisen suhteen. Ei me siltikään valiteta puolin eikä toisin.

Vierailija
12/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa tällänen kirjotus,josta paistaa se,että ikä ja elämänkokemusta on vielä kovin vähän.Asiat eivät aina ole kovin mustavalkoisia!Mitä ap yrittää kertoa,sekoilee isyyden ja kotitöiden kanssa??Mieheni ei ole siivoaja eikä kodinhengetär,mutta huippuisä.Hän jaksaa hyssytellä vauvaa,painia teinin kanssa,touhuta ja rakentaa..Ulkomaillakin on oli pitkään töissä,siinä kohtaa ei ollut valinnanvaraa,työttömyys tai ulkomaankomennus.

On paljon miehiä,jotka ovat suhteen alussa kovia siivoamaan,mutta laiskistuvat sitten.Sama pätee liikaan harrastamiseen,se on musta lähinnä sitä,ett mies pakenee tylsää arkea

Vierailija
13/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tiedä, minkälaiseksi se perhe muuttuu, kun lapsia tulee. Kummallakin on ennen lapsia omat harrastukset ja menot. Lapsen tullessa äidin menoa hidastaa raskauden myötä. Eihän se maha miestä estä juoksemasta. Sitten kun vauva syntyy, silloin sen miehen pitäisi älytä jakaa hommat. Sitä ei vaan voi ennustaa, miten mies reakoi, kun sen pitäisikin rajoittaa omia menojaan. Sen tietää vasta sitten, kun se perhe on. Kyllä meilläkin sovittiin, että kaikki menee fifti fifti. Miten sitten kävikään...hmm

Vierailija
14/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se mies onkin tuollainen kusipää kun rynnätään naimisiin ensimmäisen vastaantulevan ukon kanssa.

Vierailija
15/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen aina vaatinut nykyiseltä mieheltäni

tasavertaista kohtelua. Minä en ole kenenkään palvelija ja enkä hoida kotia yksin.

Toimii edelleen. Kotityöt ja lapsi hoidetaan yhdessä ja puoliksi vaikka mieheni on osaamaton

johtaja. Ruokaa osaa tehdä sekä itselle ja lapselle. Imuri pysyy kädessä ja silittää ja huolehtii vaatteistaan itse.

Itse olen jo lapsen ollessa alle 2 vuotta käynyt huvimatkoilla yksin ja mies omilla työmatkoillaan taas vuorostaan. Homma pelittää. Ja poika on kohta 5 vuotias. Maailman paras isä pojalleen ja

puoliso minulle.

Vierailija
16/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies heittäytyisi passattavaksi lapsien myötä, niin eihän naisen tarvitse suostua siihen.

Vierailija
17/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se aivan oikein. ihminen saa sellaista kohtelua osakseen kuin on valmis sietämään. eli jos joku katsoo vätystä 20 v. se on katsojalle aivan oikein. ken vaivojaan sit valittaa se vaivojensa vanki on. ihminen joka ei täytä omia tarpeitaan- sellaisella ei ole toiselle mitään annettavaa ja "ei ole pakko kuin syntyä ja kuolla" Naisten jutut on 99 prossaa niiin turhia niin turhia. paskanjauhamista, joka asiasta. TEHKÄÄ PÄÄTÖS JA TOTEUTTAKAA SE JA SUUT KII. toimikaa. ps. tärkeintä on, ettei lyö kättään paskaan. jos lyöt, se on sulle ihgan oikein. kärsi, mutta älä valita ja päätä seuraavn kerran ottaa opiksi ja toimia toisin.

Vierailija
18/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole samanlainen kuin 20 v sitten ja hyvä niin. Ap:n määritelmän mukaan hän ei varmaankaan juurikaan "tee mitään". Hän kylläkin tekee töitä usein jopa 12 t päivässä ja käy niillä ulkomaan työmatkoillakin.

Minusta on aivan luonnollista että hän ei tässä tilanteessa ole samanlainen kodinhengetär kuin oli seurustelumme alkuvaiheessa jolloin minä vastaavasti kävin töissä ja opiskelin ja hän vain oli päivätyössä.

Kyllähän se joskus korpeaa kun joutuu olemaan kotiasioissa vastuussa kaikesta, mutta toisaalta en voisi kuvitella puolisokseni mitään perusjamppaa joka ei ole vastuullisessa työssä ja etene urallaan.

Vierailija
19/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juuri silloin kristallipallo huollossa!

Vierailija
20/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli juuri tuollaine ennen lasten saantia, sen jälkeen ei mitään tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi