Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perustatte perheen miehen kanssa, joka

Vierailija
18.08.2011 |

ei tee mitään. Täälläkin jatkuvasti voivotellaan, kun mies joko lähtee ulkomaille töihin tai ravaa harrastuksissaan ja käy kotona vaan sotkemassa eikä tee yhtikäs mitään. Näkeehän siitä miehestä jo seurusteluaikana millanen isä siitä tulee. Kyllä mä ainakin edellytin jo ennen yhteenmuuttoa kykyä huolehtia kodista ja pestä pyykkiä. Seurailin myös pitkään miten mies tulee toimeen lasten kanssa ja onko sellainen joka tykkää olla jo pientenkin vauvojen kanssa. Eri asiahan on jos nainen tykkää ite tehdä kaiken ja mies tekee mitä huvittaa, mutta kun usein valitetaan, että se mies ei mihinkään osallistu niin miksi se on sitten ykskaks yllätys?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyhmyydestä sakotetaan. Teen itse eroa juuri kuvailemastasi tapauksesta ja eniten harmittaa oma tyhmyyteni. Menin tekemään lapsiakin tuollaisen vätyksen kanssa vaikka jo siinä vaiheessa tiesin mistä on kyse.

Vierailija
22/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten synnyttyä? Älkää alkako tehdä sille miehellenne kaikkea valmiiksi eteen kuin lapselle, niin sen on pakko tehdä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuhuumassa osaa ajatella kovin rationaalisesti, nuorenakin vielä. Luottaa vaan, että kaikki sujuu ja onnistuu... Nyt 35 vuotiaana, kahden lapsen äitinä ja eronneena osaisin jo kiinnittää huomiota ap:na mainitsemiin seikkoihin. Elämä nääs opettaa :)

Vierailija
24/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksihan siinä tulisi jos pitäisi jotain riippakiveä raahata mukanaan. Mieluummin olisin yksin.

Vierailija
25/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. tärkeintä on, ettei lyö kättään paskaan. jos lyöt, se on sulle ihgan oikein. kärsi, mutta älä valita ja päätä seuraavn kerran ottaa opiksi ja toimia toisin.

Mitä pahaa väärän valinnan tehnyt on tehnyt, että olisi ansainnut jotain paskaa niskaan.

Mitä sä nyt yrität sanoa? Tajusitko itsekään.

Vierailija
26/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mitään järkeä, että mies alkaa tehdä vähemmän juuri kun pitäisi päinvastoin tehdä enemmän.

Vierailija
27/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuhuumassa osaa ajatella kovin rationaalisesti, nuorenakin vielä. Luottaa vaan, että kaikki sujuu ja onnistuu... Nyt 35 vuotiaana, kahden lapsen äitinä ja eronneena osaisin jo kiinnittää huomiota ap:na mainitsemiin seikkoihin. Elämä nääs opettaa :)

En ollu nuorena tarpeeksi fiksu, nyt osaisin naida muustakin kuin rakkaudesta ja jalat alta vievästä pyörrytyksestä, siitä kuin sulaa pelkästä katseesta, polttavasta kuumuudesta..uuh.

No joo, oli toisaalta puolensa siinäkin..;-)

Vierailija
28/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ajoissa miehen vanhempiin ja erityisesti isään. Miten hän osallistuu perheen töihin ja kohtelee vaimoaan? Nämä asenteet kun imetään jo usein lapsena ja jos haluaa toimia toisin kuin vanhempansa joutuu asian eteen jo tietoisesti ponnistelemaan.

Vierailija
29/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin miehen kanssa yhteen tästä ikuisuus aiheesta. Tulipa sitten yllätyksenä näin lähes 7 vuoden yhdessä olon jälkeen, että mies haluaa huolehtia, että kuljen huolletulla autolla, saan suurin piirtein mieleni mukaan sisustaa yms. mutta minä nalkutan kotihommista.

Katsoskun miehen tapa osoittaa välittämistä ja osallistumista on erilainen kuin mitä ehkä naisena toivoisi. Itse toivon ennemmin vietyä roskapussia, avittamista pyykkien kanssa jne. ei minua jaksa kiinnosta nariseeko jarrut (toki auton käytän minäkin huollossa, mutta välit - evvk) ... mutta mies tarkistaa auton, vaihtaa renkaat, ostaa vaimolle uuden puhelimen samana päivänä, kun vaimo tiputti 400€ puhelimensa vessanpönttöön... Toki nämä kaikki (kiukuttelun jälkeen, viittaus tuohon puhelimeen) teen itsekin ja ostan, mutta jotkut asiat tapahtuu miehen puolesta "itsestään".

Ei meillä mies ole kodinhengetär ja paljosta minäkin valitan, mutta herättipä tuo kinastelu huomaamaan, että ehkä se mies sittenkin välittää kodista, perheestä ja vaimostaan, vaikkei aina sille näytä.

Vierailija
30/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ollu kuolleena jo 20 vuotta. Miehen äiti ei tosiaan ollut mikään kotihengetär. Mut mies on kovasti yrittänyt joten se riittää mulle vaikkei aina avuksi oikein riitäkään.

Vierailija
31/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy reissutyössä, se on siis synonyymi ettei mies tee kotona? En ole tyhmempää ennen lukenut! Ei se ny jumankauta aina ole pois kotoa!!

Kyllä oma mies osallistuu perheen juttuihin: käy kaupassa, hoitaa lapsia (vie harrastuksiin, tarhaan), tekee ruokaa, siivoaa.

Huhhahhei ja rommia pullo!

Vierailija
32/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden mallit iskevät läpi. Omakin mieheni on periaatteessa aivan järkevä tasa-arvon ihminen. Hoisi aivan mallikkaasti oman taloutensa yksin asuessaan. Mutta jostain syystä lasten synnyttyä alkaa ottaa sitä lapsuudenkpdissa opittua "isän" roolia. Lisäksi hänet on passattu tai kasvatettu eri tavoin kuin minut. Esim minulle on itsestään selvää, että jollei ole juhla tms poikkeustilaisuudesta kyse niin jokainen vie omat astiansa koneeseen asti, mieheni perheessä taas joku kerää astiat. Sinänsä kaunista käytöstä, mutta risoo hiukan kun toinen vain unohtaa koko asian, nousee pöydästä, sanoo kiitos ja jättää likaiset astiat ja pöydän korjattavakseni. Eikä tee tätä ilkeyttään, vaan yksinkertaisesti koska ajatukset karkaavat. Lapsetkin ovat omia viemään huomion muualle. Kyllä me näistä aina keskustelemme ja tärkeintä on hyvä tahto.

Vierailija
33/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli tyhmä ja sinisilmäinen 18v likka jolla oli liian ruusuiset kuvat kaikesta ja luulo että mies muuttuu. No ei muuttunu mutta ei jatkunu yhteiselokaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä