Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär on kaukosuhteessa - mitä olette mieltä?

Vierailija
18.08.2011 |

Tytöllä on ikää 18-vuotta. Poika on päälle parikymppinen. Näkevät n. kerran kuussa ja aina se on mun tyttö joka matkustaa sinne kauas pojan luo.

Saattaa kyllä olla se, että poika asuu omassa asunnossa ja tyttö vielä mun luona, mutta silti..

En muutenkaan kauheesti tykkää poitsusta, hiljainen ja jotenkin.. etäinen.

Välimatkaa heillä on melkein 500km

Pitäisköhän tytölle puhua järkeä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja poikaystäväni ;-) asuu 400 kilometrin päässä. Kesällä nähtiin paljon, mutta tiedän, että yli talven ei taideta päästä.

Vierailija
2/7 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin arvostaa kovin paljon äidin mielipidettä. Lasten täytyy oppia omien virheiden kautta, mutta se onko ko. suhde edes virhe vai ei näyttää aika, ei vanhempien mielipide.

Eiköhän se tosin ton ikäisellä ennemmin tai myöhemmin kaadu jo tohon välimatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä seurustelin saman ikäsenä just samalla tavalla, välimatkakin oli sama. Ja menin aina pojan luokse koska saatiin olla rauhassa, eikä vanhempieni luona.

Homma ei kaatunut välimatkaan, muutettiin myöhemmin yhteen, ja oltiin yhdessä 6 vuotta. Kaatui siihen, että minä kyllästyin koko tyyppiin.

Vierailija
4/7 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollinen virheensä ihan itse.

Vierailija
5/7 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoren pitää itse saada katsoa, mitä siitä tulee. Jos sinä menet arvostelemaan, niin "et tiedä msittän mitään", "tää on tosirakkautta josta sä et ehkä ymmärrä mitään" jne. Mielummin oel iloinen, että tiedät pojan jonka kanssa tyttö seurustelee ja tiedät missä hän on, silloin kun hän on pojan luona.

nimim. itse väitin olevani kaverin mökillä, kun matkustin tuossa iässä englantiin silloisen poikaystävni luoke.

Vierailija
6/7 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi teistä siinä suhteessa nyt on? sinä vai tyttös?

parisuhteeseen mahtuu kaksi ihmistä, ei äitejä tai isejä väliin sotkemaan.

Vierailija
7/7 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nuorien olla nuoria. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän