Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenkohan ärsyttävä

Vierailija
18.08.2011 |

luin tuon ketjun jossa piti kuvailla ärsyttävin ihminen jonka tuntee

mites minä:

nelikymppinen, normipainoinen, pidän toppeja ja farkkuja, pitkät suorat tummat hiukset, silmälasit, en ole kuvankaunis mutta silti meikkaan töihin ja laitan koruja jne

luonteeltani olen isossa porukassa aika hiljainen, kahden kesken hyvinkin puhelias ja nauravainen

olen hiukan laiska enkä jaksa aina provosoitua höpöttämään jotain mistä muut puhuvat, enkä millään jaksa mitään ristiriitoja, olen siis se tyyppi joka on kaikille ihan ok eikä rupea riitaan kenenkään kanssa, eli minusta ei liittolaista saa kovin helposti, lipeän kuin saippuapala tiukan paikan tullen, toisaalta olen uskollinen ystävä ja autan kyllä jos joku apua tarvitsee

en pidä yhteyttä kovin ahkeraan, todennäköisesti jos kutsut minut kylään, keksin tekosyyn, en muista lähettää nimipäiväkorttia, en käy tyttöjen illoissa, en työpaikkariennoissa

harrastan omia juttujani, taidetta, musiikkia, kirjoittamista ja minulla on lapsi aina mukanani, en vie häntä hoitoon siksi että lähden itse baariin

miltä kuulostan, ihan perseestä, ei vois vähempää kiinnostaa vai kiinnostava ihminen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuokin, että et ala liittolaiseksi etkä tykkää riidoista. Olen tässä elämässä jo ihmetyksekseni oppinut, että jotkut näemmä TYKKÄÄVÄT hämmentää koko ajan ja aiheuttaa tahallaan ihmisille riitaa ja pahaa mieltä. :O

Siis siitä iso plussa sulle, ettet ole sellainen, kun niin moni nainen on sellainen aina poissaolevien seläntakana roskaa jauhava draamaqueen. Sä olet leppoisa ja sellainen kivan reilunoloinen.

Vierailija
2/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos muutenkin, olen joskus miettinyt olenko sitten kenenkään "paras" kaveri kun en toimerru lähtemään mukaan jonkun toisen dissaamiseen

ja vaikka jostain ihmisestä itsekin ajattelisin että onpahan ärsyttävä tyyppi, niin en viitsi hankkia itselleni vihamiestä vaan koitan tulla toimeen asialinjalla

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla muiden mielestä ärsyttävää. Et ainakaan roiku kenessäkään, hoidat itse lapsesi etkä käytä toisia hyödyksesi. Minua ärsyttää eniten kaverit, jotka tunkee koko voimalla elämääni, kaikki pitäis kertoa ja elää tavallaan samoilla aikatauluilla. Mulle sopisit ystäväksi jota nähtäis silloin tällöin.

Vierailija
4/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsiutunut sellaiset ihmiset kaveripiiristä jotka vaatii sitä kalenterin mukaan kaveeraamista

minä saatan nähdä parhaan ystäväni kerran vuodessa, tekstaillaan tai jutellaan facessa ja se riittää hyvin molemmille

minä ajattelen että kun olen lapsen tehnyt, hänet itse hoidan, muut tehköön tavallaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan