Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotiäiti vs "työäiti"

Vierailija
18.08.2011 |

kertokaahan muut äidit, minkä ihmeen takia kotiäitejä ja työssä käyviä äitejä vertaillaan..? eikö se ole jokaisen perheen oma asia. lähipiirissäni on molempia äitejä, ja kaikki omalla tavallaan ihania äitejä! toiset äidit haluavat hoitaa lapsensa itse, eivätkä voi kuvitella menevänsä töihin, työssäkäyvä äiti ei ehkä jaksaisi olla kotona kokoaikaa, vaan tarvitsee "irtautumista" kotoa(vaikkei työ lomaa olekaan),joku toinen äiti taas haluaisi olla kotona, mutta rahatilanne vaatii töissä käymisen..ym...eiköhän kunnioiteta jokaisen ratkaisuja ja tueta toisiamme niissä! terveisin 20v mamma

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työäitejä, mutta heillä on joku oikeus kritisoida mua. Kerrotaan, että kotona ollessa pitäisi vähintään opiskella, että saa joskus työpaikan. Kerrotaan ettei itse voisi missään nimessä olla kotona, kun se on niin tylsää elämää. Ihmetellään että eikö mulla ole kunnianhimoa ollenkaan. Ja mitä pidemmän aikaa olen kotona, niin sitä isommaksi luuseriksi ja siipeilijäksi mä tulen muiden mielestä. Aivan järjetöntä haukkua toisten ratkaisuja.

Vierailija
2/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäkäyvä äiti ja kun olen kotona, olen kotiäiti :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekä kotiäiti, työssä käyvä äiti, jälleen kotiäiti ja joskus taas työssä käyvä äiti.

Hohhoijaa, eikö teillä ole mitään muuta koskaan kuin mitä olette nyt? Olette aina ollut sitä ja tulette aina olemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän