Loppuraskaus ja karvoitus.
Nyt tälläinen vähän erilainen kysymys teille mammoille. Itse olen aina pitänyt alakerran puskaani siististi trimmattuna, nyt kuitenkin loppuraskaudessa on maha tullut sen verran eteen että mahdotonta tuo ajelu. Nyt pusikko rehottaa kaameasti! Mietin siis että oletteko te muutkin tulevat mammat lähteneet synnyttämään puska rehottaen vai mitä ratkaisuja teillä on ollut? viimeinen neuvolalääkäri on ensiviikolla ja sitä ennen tarvitsen vähän neuvoa.
Terv. tuleva mamma20v
Kommentit (4)
pusikkos, näin saatte extrassäpinää loppuraskauteen ;) ties milloin synnytyksen jälkeen meinaan tekee mieli/pystyy toimintaan..
Normaalisti vahaan karvoituksen, mutta muutenkin hankalasta vahauksesta ei tunnu tulevan mitään ison mahan kanssa. Olen sitten ajellut terällä peilin kanssa 1-2 krt vko. Ei tule yhtä siistiä ja ärsyttää, mutta eipähän rehota. En koe sen olevan mieheni homma, sitäpaitsi en halua ketään muuta terien kanssa alakertaani hoitamaan.
ajellut sillä menin mielelläni luonnontilassa tekemään yhtä luonnollisimmista asioista.
Pitkät oli karvat kun en 3 kk ajellut, enkä sitten synnytyksen jälkeenkään. :)
en siksi, että olisi siisti synnyttämään mennessä vaan siksi kun tunnen itseni likaiseksi jos annan rehottaa. Vaikka onhan ne kätilöt nähneet jos minkälaista pusikkoa ja alapäätä.
Itse ajelin peilin kanssa sen minkä pystyin, saattoi vierähtää tovi jos toinenkin. Miehenikin yritti auttaa mutta hän ei oikein osannut hommaa, kun pelkäsi viiltävänsä minua :D
Kokeile siis peiliä?