Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaakohan Vickan itse lapsensa yölläkin?

Vierailija
18.08.2011 |

Jos vauva oikein itkuinen, niin valvookohan Vickan ja Daniel sen kanssa =). Sori oli pakko miettiä näitäkin....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se työnnetä heti kohdusta saatua lastenhoitajan syliin, että Victoria pääsee EDUSTAMAAN.

Vierailija
2/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes päivällä, ainakaan silloin kun se rääkyy kuin palosireeni ja sillä on sinapit vaipassa. Lastenhoitajat hoitaa epämiellyttävät hommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä missä muutkin työssäkäyvät äidit. Edustaminen on Victorian työtä.

Varmasti on henkilökuntaakin sehän on selvää kyse sentään tulevasta hallitsijasta.

Uskon että Victoria on ihana ja sydämellinen äiti lapselleen joka osaa hoivata ja hoitaa. Daniel on hyvä miesvalinta, mahtava pari. Mikä kemia heidän välillään ja se oli nähtävissä heidän häissään.

Vierailija
4/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hartaasti ja pitkään odotettu lapsi. Sitten kun on pakko lähteä edustamaan/töihin, niin vauva saa hoitajan.

Vierailija
5/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on hoitajatkin, mutta en usko että jättää hoidon kokonaan hoitajille.

Vierailija
6/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on hoitajatkin, mutta en usko että jättää hoidon kokonaan hoitajille.

Vierailija
7/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kuulleeni, että Vickanin sisaruksineen hoiti myös pitkälti oma äiti, eli Silvia. Siis poikkeuksellisen paljon, osallistuen myös vaipanvaihtoon ja yövalvomiseen. Eli malli olisi siihen kotoa saatu.

Vierailija
8/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvia on/oli "vain" hallitsijan puoliso, kun taas Vickan on kruununperillinen. Joutuu varmasti edustamaan enemmän kuin äitinsä Victorian vauva-aikana.

Mutta toisaalta taas ajat on erit. Nykyään ajatellaan eri lailla vanhempien ja lasten välisistä suhteista, ajatellaan että lasten on saatava olla vanhempiensa kanssa mahdollisimman paljon. Eli uskoisin että vanhempansa hoitavat vauvan mahdollisimman pitkälle itse, vaikka vuorottelevat hoidossa ja edustustehtävissä...

Vierailija
9/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten osallistu ja paikkaa siinä missä Vickan joutuu täyttämään asemansa vaativia velvoitteita.

Silvia on/oli "vain" hallitsijan puoliso, kun taas Vickan on kruununperillinen. Joutuu varmasti edustamaan enemmän kuin äitinsä Victorian vauva-aikana.

Mutta toisaalta taas ajat on erit. Nykyään ajatellaan eri lailla vanhempien ja lasten välisistä suhteista, ajatellaan että lasten on saatava olla vanhempiensa kanssa mahdollisimman paljon. Eli uskoisin että vanhempansa hoitavat vauvan mahdollisimman pitkälle itse, vaikka vuorottelevat hoidossa ja edustustehtävissä...

Vierailija
10/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuninkaallisetkin haluaa nykyisin elää mahdollisimman tavallisesti ja tehdä tavallisia asioita. Yleensä he siis HALUAVAT hoitaa lapsensa pääosin itse.

Mutta toki heillä on mahdollisuus ja varaa palkata henkilökuntaa tekemään asioita, eli ei tarvitse vetää itseään ihan piippuun yökauden rääkyvän jälkikasvun takia.

Eli luulisin, että henkilökuntaa palkataan AUTTAMAAN. Yöllä valvotaan sen verran kuin jaksetaan ja jos väsytään, niin henkilökunta esim. tuo lapsen rinnalle yöllä ja vaihtaa vaipat ym., niin ettei äidin tarvitse koko ajan nousta. Samaten päivällä Vickan ehkä hoitaa lasta, mutta henkilökunta siivoaa, pyykkää ja laittaa ruoat, jolloin lapsenhoito on toki kevyempää kuin muilla.

Monestihan nykykuninkaalliset ottavat lapset mukaan pidemmille edustusreissuillekin, jolloin pystyvät viettämään vapaa-ajan lasten kanssa. Henkilökunta hoitaa sitten muut rutiinit ja laittaa kaiken valmiiksi.

Vierailija
11/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain dokumentissa Victoria esitteli kuinka tekee itse jopa aamiaisensa. Tiedä sitten onko tuo totta, mutta kyllähän tuosta jo saa sellaista kuvaa, että itse tekee suht paljon kuitenkin kotitöitä ollakseen kuninkaallinen. Muutenkin täytyy muistaa, että pohjoismaiset kuninkaalliset elävät hyvin erilaista elämää verrattuna esim. britteihin. Pohjoismaissa oikeasti hoidetaan jopa ne lapset hyvin pitkälti itse. Toki heilläkin on lapsenvahdit, ja nämä tekevät paljon, mutta kyllä siitä nykyisin lähdetään liikkeelle, että lapset ovat kuninkaallisten, ja ne hoidetaan itse. Ovat jopa jotkut jättäneet edustusmatkoja väliin vedoten lasten pieneen ikään, ja perhetilanteeseen. Muistaakseni Mary Tanskasta on joskus tehnyt näin.

Vierailija
12/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa/hoitavat itse. On varmaan pari, kolme lastenhoitajaa ja öisin ei ainakaan tarvitse vanhempien nousta hoitamaan.

Vierailija
13/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialla ja Victorialla on eroa ja naapurimaan oikea kuninkaallinen hoitaa lastaan enemmän kuin itsensä kuninkaalliseksi kohtottanut spaissari Victoria.

Beckhamit ovat nostaneet itsensä kuninkaallisiksi, heillähän on ollut Beckingham Palacensakin ja nyt heidän vastasyntyneellä tyttövauvallaan on jo kolme hoitajaa.

Vierailija
14/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olettaisin, että kuninkaallisillakin on nykyään äitiysloma. Ainakin Tanskan Marylla oli. Mary myös ilmoitti hoitavansa lapsensa ihan itse (siis ainakin esikoisen kohdalla). Äitiysloman aikana ei tarvinne edustaa.

Ja lapsi laitetaan hoitoon (todnäk kotihoitoon) sitten kun äitiysloma loppuu, ihan kuin taviksillakin. Mutta koska kuninkaallisilla on pätäkkää, niin varmasti on mahdollista palkata apua myös äitiyslomallakin. Ihan kuten ei-kuninkaallisilla rikkaillakin, myös täällä Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi