Lue keskustelun säännöt.
Viktorian la on maaliskuussa-12, milloin on Catherinen la?
Kommentit (6)
Catella ei oo ees rv 12 täynnä! Vai mitä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
12. päivä on lehdistön keksintöä, ehkä siksi, että silloin on Victorian nimipäivä...
Daniel sanoi et heidän vauvan syntymään on vielä 6kk joten sitä onnen hetkeä saa vielä odotella.Katesta en tiedä mitään.
tuskin sitä pitää ottaa ihan kirjaimellisesti, voi olla viikko tai pari ylikin.
jossa hän sanoi et syntymään on kuitenkin vielä 6kk joten hovi tais pikkasen heittää hatusta lasketun ajan.Kyllä syntyy ensin.=)